Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Η ΔΕΞΙΑ ΑΡΒΥΛΑ !...

Τελικά «τσάμπα μάγκας» ο Κανάκης «μας» από το Ράδιο Αρβύλα.
Την περασμένη Κυριακή 24/10 οργάνωσε μαζί με το Στέλιο Ρόκκο το πάρτυ νεολαίας του υποψήφιου Δημάρχου Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Κώστα Γκιουλέκα.

Φυσικά και δεν είχα καμιά απαίτηση να μου βγει αριστερός ή κάπου εκεί.

Αλλά ένας που μου κάνει κριτική επί παντός επιστητού και μου καταγγέλλει το διεφθαρμένο κράτος και τους δίγλωσσους πολιτικούς του, να μην κάθεται να προμοτάρει με τόσο άμεσο τρόπο την πιο δεξιά πρόταση για τη Θεσσαλονίκη.

Αλλά τι περιμένεις από κάποιον που θεωρεί φιλανθρωπία, τη διαφημιστική καμπάνια της Wind.

Κλασσικό ποζέρι…

Το βράδυ στην τηλεόραση ακομμάτιστος, πλακατζής κριτικός , την ημέρα αυλοκόλακας του δεξιού αντιδραστικού καθεστώτος της Θεσσαλονίκης.

Αν και βλέποντας το σημερινό «ράδιο Αρβύλα» έχει πάρει στα σοβαρά το ρόλο του. Ξεσπάθωσε κατά του Μπουτάρη, αλλά τουμπεκί για το φιλαράκι του.

Είμαι περίεργος, τι επιχείρημα θα βρει;

Το «Νταλαρικό», όπου θα αισθάνεται πολιτικός απελευθερωτής της πόλης του, διαμέσου Γκιουλέκα;

Ή το «εμπορικό-lifestyleτζίδικο» όπου «πάω όπου με καλούνε»;

Πω, Πωωωω... άλλος ένας γλύφτρης…

Το κείμενο από τον GATOULEA

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ; Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ, Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ, ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΟΛΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ;;; ΘΕΩΡΩ ΤΟ INTERNET ΣΑΝ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΙΟΔΟ ΔΙΑΦΥΓΗΣ. ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ, ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΧΙ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ. ΣΑΣ ΕΠΕΛΕΞΑ, ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΗΓΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΠΟΥΚΩΝΩ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ. Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΤΗ "ΔΕΞΙΑ ΑΡΒΥΛΑ" ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ.