Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

ΥΠΟ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΟΙ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΕΣ !

Το καθεστώς επιτήρησης που επιβάλλεται και πάλι από την ΕΕ στην ελληνική οικονομία, συνοδεύεται κι από μία αποκάλυψη – κόλαφο για τον κ. Καραμανλή και την κυβέρνησή του : το δημοσιονομικό έλλειμμα δεν έπεσε, ΠΟΤΕ, κάτω από το 3%, καθ΄ όλη τη διάρκεια της πενταετίας της «νέας διακυβέρνησης».
Ακόμα και το 2006, που εμφανίστηκε, λίγο κάτω από το όριο, υπήρξε εκείνη η οπερέτα με την αναθεώρηση του ΑΕΠ, προς τα πάνω, ενέργεια που μας έκανε, ως χώρα, διεθνώς ρεζίλι, με το CNN, να κατατάσσει αυτή την απόφαση, στις “100 πιο ηλίθιες οικονομικές αποφάσεις, του έτους εκείνου».

Λίγο πριν οι κομπογιαννίτες των οικονομικών της Ν.Δ., κάνουν το ίδιο, και τώρα, έρχεται η Ε.Ε. και τους προλαβαίνει και επιβάλλει, εκ νέου, την επιτήρηση !
΄Όλα τα στοιχεία, που κατά καιρούς η κυβέρνηση Καραμανλή, έστειλε στις Βρυξέλλες, για όλες τις περασμένες οικονομικές χρήσεις, αποδείχτηκαν λαθεμένα και οι ευρωπαίοι τα θεωρούν ψεύτικα και κατασκευασμένα !...

Η κίνηση της ΄Ενωσης, έτσι όπως θεμελιώνεται, αφαιρεί από τον κ. Καραμανλή το δικαίωμα να επικαλείται για την αύξηση του δημοσιονομικού ελλείμματος τη διεθνή χρηματοοικονομική κρίση, καθώς οι, όποιες, επιπτώσεις αυτής, πρωτοεμφανίστηκαν μετά το φθινόπωρο του 2008 και ουσιαστικά δεν έχουν καταγραφεί ακόμα !

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΛΕΥΤΗΣ, ΛΑΜΟΓΙΟ, ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΙΜΑΙ ΨΗΦΟΦΌΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ, ΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΦΕΛΗΣ, ΒΛΑΚΑΣ, ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΊΖΩ ΣΑΝ ΠΙΣΤΟ ΣΚΥΛΙ ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΏ, ΛΟΓΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ - ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου, συ είπας...Πάντως ποτέ δεν είναι αργά για αλλαγή...