Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ TRENDY... ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ !...

Το να φτάνεις στις κάλπες δεν είναι trendy !
Το να μην είσαι απαξιωτικός για ότι συμβαίνει στην πολιτική σκηνή δεν είναι trendy !
To να λες την γνώμη σου που να μην αφορά, τα μικρά κόμματα δεν είναι trendy !
Ότι έχει να κάνει με εξουσίες , δεν είναι trendy !
Tα μεγάλα κόμματα δεν είναι tredy !

Aυτή είναι η νέα ιδεολογία επικρατεί. Πόσο με τρομάζει ο παλαιομοδισμός μου ! Χάνω τον ύπνο μου, που δεν μπορώ να αντισταθώ στις νέες τάσεις, που είμαι ένας γύφτουλας παλαιολιθικός... Που είμαι ένα ρεμάλι του κερατά και δεν θα γίνω ποτέ, μαριονέτα του σύγχρονουτρόπου σκέψης.

Ιδρώνει, ο μυαλός μου, στα τετριμμένα ; Μετά θα βγω σαν μαλάκας να ψάχνω τι μου κάνει την ζωή σκατά. Θα φωνάζω τι φταίει, που θα είμαι άνεργος ; Τι θα φταίει, που τα παιδιά θα καίνε τις σημαίες ; Τι θα φταίει, που οι Κούνεβες θα χαροπαλεύουν ; Τι θα φταίει, που θα μου ρουφάνε οι τράπεζες με διπλό καλαμάκι τα ψιλάαπό την τρύπια τσέπη ; Τι θα φταίει, που οι σκαρφαλωμένοι εργάτες στις σκαλωσιές θα πηδάνε στο κενό από «δική» τους απροσεξία ; Που τα παιδιά θα τρέχουν στα τσακάλια της μάθησης για ένα πτυχίο, που θα το χώσουν στο πάτο τους ; Που οι γέροι θα ξεφτιλίζονται, περιμένοντας την Αμερικάνικη βοήθεια από τα παιδιά τους ;

Όταν γράψω στα αμελέτητα μου, την ελπίδα θα είμαι trendy ; Όχι δεν γουστάρω!!!
Δεν θα πάρω το χάπι , που πλασάρουν, οι φαρμακοτρίφτες του μηδενισμού !

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΔΑΤΟΣ !...

Δεν απαξιώνω την ιδεολογία του καθένα. Μόνο το μηδενισμό του τίποτα !...

Απο το : Δύο με γύρο

Δεν υπάρχουν σχόλια: