Το δικαίωμα στη μόρφωση – κάθε βαθμίδας και επιπέδου – τόχουν όλα τα παιδιά, όποιου κι αν είναι κι απ΄ όπου κι αν προέρχονται. Το κράτος οφείλει να παρέχει σ΄ όλους τη δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, χωρίς περιορισμούς.
Στην Ελλάδα σ΄ αυτή την πρόσβαση μπαίνουν εμπόδια, επειδή δεν κατέστη δυνατή η δημιουργία τόσων σχολών, αιθουσών και διδακτικών μηχανισμών, ώστε, όλα τα παιδιά – απόφοιτοι λυκείου – που θέλουν, να εισέρχονται στην Α.Ε.
Η απάνθρωπη, ληστρική για τις οικογένειες και εξοντωτική για τους νέους διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων κι έτσι όπως γίνεται, είναι κατατακτήρια κι όχι αξιολογητική του μορφωτικού επιπέδου και των μαθησιακών δυνατοτήτων των διαγωνιζόμενων.
Οι εξετάσεις γίνονται για να καταταγούν τα παιδιά κι αυτό το κάτεργο δεν αποτελεί – δεν μπορεί ν΄ αποτελέσει – αξιόπιστη διαδικασία ολοκληρωτικής και καθοριστικής αξιολόγησης των μαθητών.
Με ποια λογική επιχειρείται να τεθεί η βάση του 10 ; Από τη στιγμή που το κωλοσύστημα που εφαρμόζεται, βγάζει τις θέσεις που μπορούν να καλυφθούν, τι άλλο νόημα έχουν οι κωλοεξετάσεις, από την κατάταξη και την κατανομή των υποψηφίων ; Ποιος σας είπε, ρε φαρισαίοι υποκριτές, πως ο βαθμός των πανελλαδικών, αντανακλά και το ποιον του μαθητή ; >>>Διαβάστε τη συνέχεια...
Οι προκλητικοί ξερόλες των ΜΜΕ, που ηδονίζονται να απολαμβάνουν τα ευνοϊκά σχόλια όλων των μαλάκων της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και της κοινωνίας, συντεταγμένα, πλην ξενδιάντροπα, σχίζουν τα ιματιά τους για το ανοσιούργημα : την κατάργηση της βάσης του 10. Ποιας βάσης ρε ρεμπεσκέδες ;
Ο αθλητής, είναι ποτέ δυνατόν να αξιολογηθεί από την συμμετοχή του σ΄ ένα και μόνο αγώνα ; ΄Όταν επιβραβεύονται οι τρεις πρώτοι, μπαίνει κανένα όριο στο αν θα είναι στην τριάδα ή όχι ; Γιατί να μείνουν κενές θέσεις στις υπάρχουσες σχολές ;
Μαζευτείτε και βουλώστε το, γιατί το σκίσιμο των ιματιών σας στο μόνο που πετυχαίνει είναι να φανερώσει τη γύμνια σας και τα βρωμιάρικα απόκρυφά σας !...
Στην Ελλάδα σ΄ αυτή την πρόσβαση μπαίνουν εμπόδια, επειδή δεν κατέστη δυνατή η δημιουργία τόσων σχολών, αιθουσών και διδακτικών μηχανισμών, ώστε, όλα τα παιδιά – απόφοιτοι λυκείου – που θέλουν, να εισέρχονται στην Α.Ε.
Η απάνθρωπη, ληστρική για τις οικογένειες και εξοντωτική για τους νέους διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων κι έτσι όπως γίνεται, είναι κατατακτήρια κι όχι αξιολογητική του μορφωτικού επιπέδου και των μαθησιακών δυνατοτήτων των διαγωνιζόμενων.
Οι εξετάσεις γίνονται για να καταταγούν τα παιδιά κι αυτό το κάτεργο δεν αποτελεί – δεν μπορεί ν΄ αποτελέσει – αξιόπιστη διαδικασία ολοκληρωτικής και καθοριστικής αξιολόγησης των μαθητών.
Με ποια λογική επιχειρείται να τεθεί η βάση του 10 ; Από τη στιγμή που το κωλοσύστημα που εφαρμόζεται, βγάζει τις θέσεις που μπορούν να καλυφθούν, τι άλλο νόημα έχουν οι κωλοεξετάσεις, από την κατάταξη και την κατανομή των υποψηφίων ; Ποιος σας είπε, ρε φαρισαίοι υποκριτές, πως ο βαθμός των πανελλαδικών, αντανακλά και το ποιον του μαθητή ; >>>Διαβάστε τη συνέχεια...
Οι προκλητικοί ξερόλες των ΜΜΕ, που ηδονίζονται να απολαμβάνουν τα ευνοϊκά σχόλια όλων των μαλάκων της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και της κοινωνίας, συντεταγμένα, πλην ξενδιάντροπα, σχίζουν τα ιματιά τους για το ανοσιούργημα : την κατάργηση της βάσης του 10. Ποιας βάσης ρε ρεμπεσκέδες ;
Ο αθλητής, είναι ποτέ δυνατόν να αξιολογηθεί από την συμμετοχή του σ΄ ένα και μόνο αγώνα ; ΄Όταν επιβραβεύονται οι τρεις πρώτοι, μπαίνει κανένα όριο στο αν θα είναι στην τριάδα ή όχι ; Γιατί να μείνουν κενές θέσεις στις υπάρχουσες σχολές ;
Μαζευτείτε και βουλώστε το, γιατί το σκίσιμο των ιματιών σας στο μόνο που πετυχαίνει είναι να φανερώσει τη γύμνια σας και τα βρωμιάρικα απόκρυφά σας !...
6 σχόλια:
Να αγιάσει το στόμα σου !
Θέλει κι άλλους υποψηφίους το σύστημα των ληστών φοντηστηρίων και των ιδιαιτέρων μαθημάτων.
Λογοπλόκε συμφωνώ μαζί σου μέχρι ..τελείας. Σε κάποιους δημοσιογράφους περισσεύει η υποκρισία και σε κάποιους η άγνοια. Στοιχηματίζω ότι αν οι "δευτεροκλασάτες" σχολές βρίσκονταν και αυτές στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη, οι διαφωνίες θα ήσαν από ελάχιστες έως ανύπαρκτες.
Το μέλημα τους (που λέει ο λόγος) είναι ότι κάποιες σχολές δεν έχουν επαγγελματικό αντίκρυσμα. Μέγα λάθος! Λες και στην χώρα μας ο καθένας εργάζεται στο αντικείμενο που σπούδασε!
Ίσως πάλι να έχουν συνδέσει το πτυχίο με το διορισμό στο Δημόσιο. Άλλη σαχλαμάρα κι αυτή.
Η μόρφωση χρειάζεται όχι μόνο για εκπαιδευτικούς αλλά πολύ περισσότερο για κοινωνικούς λόγους.
Προτιμώ έναν σπουδαστή που φοιτεί σε Τμήμα Ανθοκομίας, παρά να την αράζει στη πλατεία με το φραπέ μέχρι να νυχτώσει.
Ο σπουδαγμένος "ψάχνεται" και αργά ή γρήγορα θα βρει το δρόμο του.
Πέτρος Κ.
Aπ' αυτούς τους ρεμπεσκέδες όπως λες, που σχίζουν τα ιμάτια τους από τηλεοράσεως, οι μισοί (ή τα παιδιά τους, το ίδιο είναι) δεν κατάφεραν ούτε αυτή τη βάση του 10 να πιάσουν στις πανελλαδικές και οι άλλοι μισοί ούτε καν προσπάθησαν (είτε είναι εντελώς αγράμματοι είτε στράφηκαν κατ'ευθείαν σε σπουδές στο εξωτερικό, χωρίς να καταβάλουν την παραμικρή προσπάθεια). Το σοβαρό πάντως του θέματος βρίσκεται στο ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία, τα πληρωμένα αυτά παπαγαλάκια, κουβαλούν νερό στο μύλο των διαφόρων μεγαλολαμογιών-σχολαρχών (με το αζημίωτο βέβαια), που ούτε λίγο ούτε πολύ η πρώην κυβέρνηση του κουρασμένου μας τους έταξε ότι θα κλείσει όλα τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ (πότε με τη βάση του 10, πότε με την απαξίωση και πότε με την ελλιπή χρημαδότηση), για να δώσει σ' αυτούς ολόκληρο το πακέτο. Κανά-δυό μέρες πριν τις εκλογές, ο Αρούλης μας είχε περάσει και σχετικό νόμο στη βουλή. Η γνωστή νοοτροπία της συμμορίας δηλαδή, και σ' αυτόν τον τόσο ευαίσθητο τομέα. Τούτων δοθέντων, είναι μάλλον χάσιμο χρόνου να προσπαθείς να εξηγήσεις σε όλους τους φωστήρες που τάσσονται υπέρ της βάσης του 10, ότι όταν διαγωνίζεσαι στα ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ, το μεν 19-20 είναι καλό όταν σκοπεύεις να γίνεις γιατρός ή δικηγόρος, το δε 9,5 δεν είναι καθόλου κακό όταν στοχεύεις την ανθοκομική ή την ιχθυοκαλλιέργεια. Το δε χειρότερο όλων είναι η ασχετοσύνη της πλειοψηφίας των γονηών αυτών των παιδιών, που για χίλιους-δυό λόγους μπορεί να μην κατάφεραν να πιάσουν τη βάση του 10, και τα λοιδωρούν και τα απαξιώνουν τραυματίζοντας τα για την υπόλοιπη ζωή τους, αντί να ψάξουν να βρουν την πολλή και μεγάλη κα Γιαννάκου-Κουτσίκου και να τη φιλοδωρήσουν με το παράσημο της ανοιχτής παλάμης (άντε για να μην πω τίποτε χειρότερο)...
μπραβο λογοπλοκε!!!πεστα γιατι η υποκρισια περισευει......
Πέτρος Κ.
15/4/10 14:34
Ποσο δικαιο εχεις βρε φιλε...αλλα που να το καταλαβει ο Ελληνας του Φραπε και του κινητου(Τελ.)?
Δημοσίευση σχολίου