Με 33,48%, τον Οκτώβριο του 2009, η κωλοδεξιά πήγε στο βάραθρο, πληρώνοντας τα εγκλήματα κατά της ελληνικής οικονομίας και της χώρας, των ανίκανων και των σούργελων, που με μπροστάρη τον Καραμαλάκα, έφεραν το έλλειμμα στο 16% !
Με την ουρά στα σκέλια και τη μάπα στραπατσαρισμένη, η παράταξη - μπελάς (και) της Ελλάδας, άλλαξε αρχηγό, διασπάστηκε, ξαναδιασπάστηκε, έφτασε στο 17%, το Μάϊο και τώρα με, μόλις, 29,66%, ξανάγινε κυβέρνηση !
Οι δημοκρατικές μας διαδικασίες, (έτσι όπως τις έχουμε φτιασιδώσει...), έφεραν, δύο χρόνια, μόλις, μετά, τους εμπρηστές, για να κάνουν την ...αναδάσωση των καμένων !
Στο σχήμα του Τρελλαντώνη, βρήκαν τη θέση και το ρόλο τους, (εκτός από τον ιδιο...), μια σειρά δεξιόστροφων ρεμπεσκέδων, που μέχρι το 2009, συμμετείχαν, με τα μπούνια, στην "πυρπόληση" της οικονομίας και στο "κάψιμο" της χώρας και τώρα μοστράρονται με την ιδιότητα του ...σωτήρα - "αναδασωτή" !
Όλ΄ αυτά κατέστησαν δυνατά, χάρη στη δημιουργία του εξιλαστήριου θύματος, που βρέθηκε, πετροβολήθηκε και εξοβελίστηκε : του ΠΑΣΟΚ !
Αυτού που ανέλαβε την κατάσβεση της πυρκαγιάς - δημιούργημα της Δεξιάς, που μπήκε στις φλόγες, που μάτωσε, που κατακάηκε, που προκάλεσε αναζωπυρώσεις, που έχασε και μάχες, που δεν αποσόβησε ζημιές και θύματα, ΑΛΛΑ, που, τελικά, έθεσε υπό έλεγχο την πυρκαγιά, περιορίζοντάς την σε συγκεκριμένη περιοχή, όπου μπορεί να δεχθεί το τελειωτικό χτύπημα !
Το έργο της πυρόσβεσης, και βέβαια, δεν λειτούργησε καλά, ήταν χωρίς αρχικό και συγκεκριμένο σχεδιασμό, περιείχε αυτοσχεδιασμούς, παλινδρομήσεις και πολλές φορές οι επιχειρήσεις κατάσβεσης προκαλούσαν, από μόνες τους, επί πλέον θύματα.
Σαφώς και ήθελε βελτίωση, σαφώς και χρειάζονταν ενισχύσεις, σαφώς και ένας ανασχεδιασμός, θα όφειλε να εμπλουτιστεί και από τις εμπειρίες και από τα λάθη, της διετούς προσπάθειας πυρόσβεσης.
Όλ΄ αυτά κατανοητά και δεκτά, πλην όμως, εκείνο που δεν αντέχεται, είναι η ανάθεση του ανασχεδιασμού, αλλά και του επιχειρησιακού μέρους της τελικής κατάσβεσης της πυρκαγιάς, καθώς και της αναδάσωσης, σε επιφανή και εκλεκτά μέλη της ομάδας - κόμματος, των εμπρηστών ! Ε, αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να οδηγήσει πουθενά !...
37 σχόλια:
ΛΟΓΟΠΛΟΚΕ, ηδη οδηγησε καπου αυτο το δημιουργημα Βενιζελου, ΕΜΑΣ εκτος Πασοκ τελειωτικα και αμετακλητα οσο ειναι στα χερια τετοιων ανθρωπων. Αν ζουσε ο Ανδρεας θα τους ειχε κρεμμασει ολους αναποδα με πρωτο και καλλιτερο τον συντακτη της προγραμματικης συμφωνιας το ισοβιο υπουργο του Πασοκ του Ανδρεα, τουε Σημιτη και του Γιωργου τον κ. Σκανδαλιδη. Αισχος και ντροπη.
Kαι κανουν οτι δεν γνωριζουν τιποτα και για ολα φταιει ο ΓΑΠ,πως να μην το πιστευουν οταν οι ιδιοι υπουργοι του Πασοκ δεν εβαλαν πλατη και δεν υπερασπιστηκαν οτι καλο εγινε επι ΓΑΠ,η ΝΔ ποτε δεν εκανε αυτοκριτικη και υπερασπιστηκε με παθος τον κουρασμενο και τις επιλογες του ,για το Πασοκ εγινε ακριβως το αντιθετο ,ειναι προσβολη απλα και η χρηση του ονοματος ΓΠ και στα ταρταρα η κυβερνηση τους.Ας προσεχαν...GAP keep walking
"Οι δημοκρατικές μας διαδικασίες, (έτσι όπως τις έχουμε φτιασιδώσει...)"
Λέγε με Βάσω, Μιλένα, Εύα, Λυντζέρη και λοιπές "δημοκρατικές δυνάμεις"
Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Δημοκρατίαν έχομεν.
Εφω θα παω παραπερα την σκεψη μου και αν διαβαζει καποιος που εχει σχεση με τον Προεδρο να τον παρακαλεσει να αποχωρησει απο την Βουλη επιδεικτικα στην παροχη ψηφου εμπιστοσυνης. Ειναι το ελαχιστο που μπορει να κανει για ολους εμας για να μην πω οτι το απαιτουμε. Σε καποιον αλλο οπαδο της σημερινης ξεφτυλας εγραψα οτι δεν πρεπει να το κανει γιατι ειναι σοβαρος ανθρωπος και πολιτικος αλλα το μετανοιωσα και λεω οτι δεν πρεπει να δωσει ψηφο εμπιστοσυνης σε αυτο το φαντασμα της καραμανλικης περιοδου με ολα τα κακα που κληρωνομησε στον ΓΑΠ αφου την κοπανησαν νυχτα με την αδεια του ΒΒ.
Το Διαβασα δεν ειναι δικο μου απο ενα λεει ραπορτο της ΔΗΜΑΡ.
Στη διαπραγμάτευση για τη σύνθεση της κυβέρνησης απουσίαζε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Ο Βασ. Ράπανος ήταν κοινή πρόταση Σαμαρά-Κουβέλη, την οποία αποδέχθηκε ο κ. Βενιζέλος. Ενώ είχε εξασφαλιστεί με παρέμβαση του Φώτη Κουβέλη η συμμετοχή των Στουρνάρα, Ζανιά, Μαραβέγια, ο κ. Βενιζέλος δεν τις υποστήριξε. Το ίδιο συνέβη και με άλλες προτάσεις του προέδρου της ΔΗΜΑΡ για πρόσωπα, προερχόμενα από το χώρο του ΠΑΣΟΚ όπως ο Ηλ. Κικίλιας για το Εργασίας.”
Ετσι εξηγουνται ολα.
Θα συμφωνούσα μαζί σου σε κάθε άλλη περίπτωση . Στην προκειμένη περίπτωση θα κριθούν από το αν θα εφαρμόσουν το μνημόνιο και μόνο .
To Feleki
Yesterday
Πλάκα κάνουν, έτσι; Σε ένα από τα πιο κρίσιμα υπουργεία, το ο άνθρωπος που νοίκιαζε λιμουζίνες των 4000 ευρώ στο Παρίσι, που διέδιδε ιντερνετικούς μύθους για τη γλώσσα και ετυμολογούσε το έντερο απ'το "εντός ρέει", που κατήργησε τις αποδείξεις απ'τα ταξί, που έδωσε σωρηδόν άδειες σε νταλίκες, που δόξασε τον άδειο προαστιακό Δράμας-Ροδόπης, που πρότεινε τη δημιουργία πολλών ΑΕΙ & ΤΕΙ στον ίδιο νομό, που τη μέρα του θανάτου Γρηγορόπουλου ήταν στην Παπαρίζου και την επόμενη, που καιγόταν η Αθήνα, στο γήπεδο, που ταυτίστηκε με τις μαζικές προσλήψεις στο Μετρό. Ένα από τα 2-3 χειρότερα στελέχη του χρεοκοπικού νεοκαραμανλισμού επανακάμπτει δριμύτερο. Μας ενοχλούσαν οι μνημονιακοί, αλλά δεν μας ενοχλούν οι Στυλιανίδηδες... Κάποιος παίζει με τα νεύρα, όχι μόνο των προκατειλημμένων, αλλά και των ουδέτερων. Κάποιος ξεχνάει ότι δεν τρώμε όλοι λωτούς. Αυτή ήταν η απάντηση; Άξιοι της μοίρας μας. Αίσχος!
το feleki τα είπε όλα
m
όπως επίσεις να μας πει η ΔΗΜΑΡ Γιατί κάναμε εκλογές.
Είπε κάποιος ότι ο Βαγγέλας κάνει βλακείες; άντε καλέ σώπα! Είπαμε μάγκας στους πολίτες στους στους βουλευτές του, και στο εξωτερικό και στα διαπλεκόμενα κλαρίνο ! με δική του ομολογία!!!
14.13
Δεν εξηγείται τίποτα. Άνθρακες ο ....θησαυρός!!! Τελικά η Ιπποκράτους τη διαψεύδει με ανακοίνωσή της, Διάβασέ την:
"Ανακοίνωση με την οποία διαψεύδει τη γνησιότητα non paper, έδωσε στη δημοσιότητα, το γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή του: «Σε ορισμένα sites κυκλοφόρησε δήθεν non paper προερχόμενο από τη ΔΗΜΑΡ με διάφορες ανυπόστατες γελοιότητες σε σχέση με τις συζητήσεις των αρχηγών των τριών κομμάτων που μετέχουν στη κυβέρνηση για τη σύνθεσή της.
Όπως διευκρινίστηκε από τη ΔΗΜΑΡ στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο προς το ΠΑΣΟΚ, δεν υπάρχει τέτοιο σημείωμα προερχόμενο από τη ΔΗΜΑΡ, ούτε θα μπορούσε άλλωστε να έχει συμβεί κάτι τέτοιο για τον απλούστατο λόγο ότι η σύνθεση της κυβέρνησης προέκυψε μέσα από βαθύτατα πολιτικές αποφάσεις της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ και της Κεντρικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ.
Συζητήσεις περί προσώπων, από κοινού μεταξύ και των τριών πολιτικών αρχηγών, δεν έγιναν. Και είναι νοσηρό φαινόμενο να θεωρούν ορισμένοι “σχολιαστές” ότι ο τρόπος συμμετοχής του ΠΑΣΟΚ (αλλά φανταζόμαστε το ίδιο ισχύει και για τη ΔΗΜΑΡ) στην κυβέρνηση ήταν αντικείμενο παραγοντισμού.
Άρα, πρόκειται προφανώς για μια ωμά κατασκευασμένη είδηση με πολύ συγκεκριμένη διαδρομή δημοσίευσης και αναπαραγωγής».
Με τις υγείες σας κακοπροαίρετοι και κακόβουλοι, που ΄θέλετε να κάνετε τον κόσμο να πιστέψει και να χάψει τα ψέματά σας.
12:27
Σου απαντώ με ένα σχόλιο μου σε μια προηγούμενη ανάρτηση σε αυτό εδώ το μπλογκ γιατί είσαι μέσα σε αυτούς που αναφέρω σε εκείνο το σχόλιο μου. Ξέρεις πολύ καλά ότι ξέρω ποιός είσαι, άλλωστε σου τα έχω ξαναγράψει ένα χεράκι το πρωί.
Διάβασε λοιπόν
"09:46 Έχεις δίκιο αλλά μην τα βλέπεις τα πράγματα μονόπλευρα. Αυτά που λες κάνει το ένα στρατόπεδο αλλά τα ίδια ακριβώς κάνει και το άλλο στρατόπεδο. Σου μεταφέρω μάλιστα σχετικά σχόλια και των μεν και των δε από άλλες αναρτήσεις
Των μεν
"Σήκω φύγε Βαγγέλα είσαι τσιράκι των συμφερόντων και δεν να μπορείς να βοηθείσεις τον Έλληνα πολίτη!"
"θα βάλει και παύλα; ποιός νομίζει ότι είναι;ένας αποστάτης είναι έτσι έχει καταγραφεί στο μυαλό μας!ένας υπάλληλος μεγαλοσυμφερόντων είναι! ένας βρωμερός που δεν έχει σεβασμό για τον εαυτόν του άρα ούτε και για τους πολίτες!Δεν έχει τίποτα δημοκρατικό δεν πιστεύει στην δημοκρατία,δεν εργάζετε για την δημοκρατία της χώρας."
Των δε
"Ο Παπανδρείσμός και τα παράγωγά του τελειώσαν οριστικά!! Το βαθύ ΠΑΣΟΚ τελείωσε οριστικά!! Ας πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ στον οποίο θα καταστραφούν σίγουρα. Βενιζέλο δαγκωτό την Κυριακή στις εκλογές."
"Τίποτα δεν προσπάθησε να κάνει ο ΓΑΠ! Ο ΓΑΠ στηρίχθηκε λυσαλλέα από το βαθύ και καθεστωτικό ΠΑΣΟΚ στις εσωκομματικές εκλογές του 2007 βρίζοντας και λοιδωρόντας τον Βενιζέλο! Δεν τα ξεχνάμε αυτά! Αυτοί τον κατέστρεψαν όμως και αυτοί είναι που τον μισούν περισσότερο! Ο ΓΑΠ λαϊκισε, είπα χοντρά ψέμματα και απλά έχασε. Ας πρόσεχε. Δεν του φταίνε αυτοί που ήρθαν για να βγάλουν το φίδι από την τρύπα! Καταστροφικός ο ΓΑΠ, διέλυσε ό,τι απέμεινε δυστυχώς."
Λύσσα κακή από τους μεν, λύσσα κακή από τους δε. Αει στα τσακίδια και οι μεν και οι δε. Καταστρέψατε το κόμμα με τα καμώματα και τις συμπεριφορές σας και τώρα στέκεστε από πάνω του και συνεχίζετε να τσακώνεστε προσπαθώντας να ρίξετε την ευθύνη ο ένας στον άλλο και προσπαθώντας ο ένας να επιβληθεί του άλλου. Ξέρετε βρε ανόητοι πόσοι είτε δεν ψήφισαν ΠΑΣΟΚ είτε δεν πήγαν καθόλου να ψήφισουν, μόνο και μόνο γιατί διάβαζαν ή άκουγαν τα εκατέρωθεν σχόλιά σας και σας σιχάθηκαν και δεν ανέχθηκαν να βρίσκονται στην ίδια κομματική στέγη με σας τους ηλίθιους? Ξέρετε βρε ανόητοι ότι αν συνεχίσετε να ξεκατινιάζεστε μεταξύ σας, να αλληλοβρίζεστε μεταξύ σας ή να αλληλοβρίζετε τους δύο ηγέτες σας, ακόμα και αν ο πρόεδρος του κόμματος είναι αυτός που "υπερασπίζεστε" είτε εσείς οι μεν είτε εσείς οι δε, δεν πρόκειται να ξαναγυρίσουν στο κόμμα γιατί δεν σας γουστάρουν και δε θέλουν να έχουν καμιά σχέση μαζί σας? Ανεγκέφαλοι ε! ανεγκέφαλοι, βγάλτε επιτέλους το σκασμό που έχετε το θράσσος να μιλάτε ακόμα, απολλάξτε από τους καυγάδες σας εμάς τους υπόλοιπους που δε θέλουμε να συμμετέχουμε στις ανεγκεφαλιές σας, δια της σιωπής σας. Κάθηστε στην άκρη επιτέλους και αφήστε όλους εκείνους που επιθυμούν και θέλουν να επικρατήσει επιτέλους λογική, νηφαλιότητα, συλλογικότητα και ειρήνη στο κόμμα να βγουν μπροστά και να το κάνουν. Τι νομίζετε βρε ότι είναι το κόμμα? Το τφέουδό σας που το διεκδικείτε και οι μεν και οι δε ταυτόχρονα με βρώμικο πόλεμο μεταξύ σας? Πιο δημοκρατικό, πολιτισμένο, κομψό, κόσμιο και επικοδομητικό τρόπο δεν ξέρετε για να διεκδικήσετε τα όποια δίκια σας? Σταματήστε τον αλληοσπαραγμό και τη διχόνοια γιατί εμείς οι υπόλοιποι δε σας φταίμε σε τίποτα να σας τρώμε στη μάπα καθημερινά. Βουλώστε το επιτέλους γιατί και η υπομονή εμάς των υπόλοιπων έχει τα όριά της και αυτά τα όρια τα έχετε υπερβεί προ πολλού. Αν πάλι θέλετε να συνεχισετε το βιολί σας ξεκουμπηστείτε από το κόμμα, φτιάξτε ένα άλλο μεταξύ σας και συνεχίστε μετά μόνοι σας να τρώγεστε και να βρίζεστε μεταξύ σας στο καινούργιο σας κόμμα χωρίς να ενοχλήτε πλέον κανέναν. Αφήστε το κόμμα να ανασάνει επιτέλους! "
Αναρωτιέμαι κάτι ρε ανεγκέφαλοι. Αν η μοίρα τα φέρει έτσι και αυτή η κυβέρνηση πετύχει, θα συνεχίζετε πάλι να θάβετε τη ΔΗΜΑΡ και τον όποιο ΒΒ γράφοντας τις ίδιες μ@λ@κίες με αυτές που γράφετε και τώρα ή θα κάνετε την αυτοκριτική σας και θα το βουλώσετε επιτέλους? Βέβαια σας έχω ικανούς να παρακαλάτε (μέχρι και για τάμα στην Τήνο σας κόβω) να μην γίνει τίποτα και να πέσει η χώρα σε ακόμα πιο βαθιά κρίση απ' αυτή που βιώνει τώρα, μόνο και μόνο για να περάσει το δικό σας, δηλαδή η ανεγκαφαλιά σας και το πείσμα σας. Τρεχάτε να οργανωθείτε στον σύριζα, είναι το μόνο κόμμα που σας ταιριάζει και το μόνο κόμμα που θα σας βοηθήσει να εκπληρώσετε τον στόχο σας και αυτός δεν είναι άλλος από το να καταστρέψετε τον εχθρό που έχετε δημιουργήσει στο λίγο σας μυαλό, αγνοώντας(?) βεβαίως ότι έτσι αυτοκαταστρέφετε τους εαυτούς σας (αυτό δε με ενδιαφέρει και πολύ) αλλά και τη χώρα και αυτό σε τελευταία αναλύση είναι που με ενδιαφέρει εμένα τουλάχιστον! Α! να χαθήτε, σας βαρέθηκα και σας σιχάθηκα τόσο εσάς τώρα όσο και τους άλλους άσπονδους "συντρόφους" σας από το άλλο...στρατόπεδο στο παρελθόν που έκαναν και αυτοί τότε τα ίδια με αυτά που κάνετε εσείς τώρα. Δε θέλω να έχω καμιά σχέση ούτε με σας ούτε με τους προηγούμενους. Να χαίρεται ο ΒΒ τους υπηκόους του (τους΄διάβασα και τους διάβαζω και αυτούς), να χαίρεται και ο ΓΑΠ τους δικούς του ηπηκόους δηλαδή εσάς που σας διαβάζω επίσης και με πιάνει η ίδια απογοήτευση με αυτή που με πιάνει όταν διαβάζω και τους άλλους. Αν εσείς είστε ο "Καθέρπτης" των αρχηγων σας (και του ΒΒ και του ΓΑΠ) να σας χαίρονται και να πορεύονται μαζί σας, αλλά μόνο μαζί σας, αν όχι ας βγουν και να σας αποκηρύξουν αν θέλουν να θεωρούνται σοβαροί ηγέτες και αρχηγοί, διαφορετικά θα είναι φύλαρχοι ή αρχηγοί φατριών σε τετρακοσμική (ούτε καν τριτοκοσμική) χώρα της Αφρικής, αν υπάρχει τέτοια!
Φιλε 2.45 κ 3.51, δεν συμμετεχω στον εμφυλιο και μολις διαβασα τα σχολια αλλα και την δικη σου απαντηση> Καθε καλος Πασοκος αυτο ευχετε που λες για το καλο του κομματος που στηριζει μεχρι να το εγκαταλειψει εαν καταλαβει οτι δεν του ταιριαζει πλεον, δημοκρατια βλεπεις. Ομως εχω μια πολυ μεγαλη απορια που νομιζω ολοι θα την εχουν ακομη και εσυ νομιζω. Γιατι σε προηγουμενες εσωκομματικες στο παρελθον τοσο στο Πασοκ αλλα και στα αλλα κομματα δεν παρουσιαστηκε ποτε αυτο το θλιβερο φαινομενο οπος αυτο του ΓΑΠ-ΒΒ που κραταει απο το 2007 εως το 2012??? Μηπως δηλαδη αντι να βγαλουμε το σκασμο ολοι οι υπολοιποι, ειτε αυτοι που κακως βριζουν ειτε εμεις που προβληματιζομαστε σιωπηρα, να βγαινανε οι δυο πλευρες και να ξεκαθαριζαν με σαφηνεια ολα αυτα που ο κοσμος πιστευει για τον ενα ή τον αλλο??? Ακουσες εσυ κατι τετοιο προεκλογικα που ενω εμεις τρεχαμε να στηριξουμε το κομμα αλλοι εξ'αιτιας αυτων των συμπεριφορων εμεινα σπιτι απογοητευμενοι?? Φιλε, ακριβως γιαυτο υπαρχουν οι ηγεσιες, για να μυριζουν το μπαρουτι και να επεμβαινουν πυροσβεστικα αφου αυτη ειναι η κοινωνια, αυτος ειναι ο Ελληνας, αυτη ειναι η πολιτικη ζωη και γιυτο χρειαζεται τεχνη και μαγκια να τους μαζεωεις ολους ας λεγεται και Ντορα. Διαμαρτυρεσε γιαυτους που βριζονται μεταξυ τους και εαν ξαναδιαβασεις τι τους εσουρες μαλλον θα ξανασκευτουν να ξαναψηφισουν Πασοκ εαν αυτα που λες ητανε και επισημη γραμμη του κομματος. Θελει συνθεση και οχι διαλυση, συσπειρωση και οχι αποσυσπειρωση και το ειδες στις εκλογες οτι το τελευται λειτουργησε. Οι ψηφοφοροι φταινε γιαυτο?? ή οι Ηεγεσιες και οσοι τους περιτρυγυριζουν??? Προβλημα μεγαλο οταν τους ζητας να ευχονται να πετυχει η Κυβερνηση ΝΔ και Σαμαρα γνωριζοντας τι προηγηθηκε. Αν και αυτο ειναι το λογικο δεν ξυνεις πληγες μαλλον το αντιθετο τους εκνευριζεις.
12.06
Έχεις δίκιο σε πολλά από αυτά που γράφεις και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Νομίζω ότι στο σχόλιό μου το γράφω κι εγώ ξεκάθαρα ότι οι ηγεσίες φταίνε πρώτες γ鴨 αυτή την κατάσταση. Σου το ξανα επισημαίνω λοιπόν εάν τυχών και δεν το κατάλαβες "Αν εσείς είστε ο "Καθρέπτης" των αρχηγών σας (και του ΒΒ και του ΓΑΠ) να σας χαίρονται και να πορεύονται μαζί σας, αλλά μόνο μαζί σας, αν όχι ας βγουν και να σας αποκηρύξουν (διορθώνω εδώ να σας συνετίσουν και να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους) αν θέλουν να θεωρούνται σοβαροί ηγέτες και αρχηγοί, διαφορετικά θα είναι φύλαρχοι ή αρχηγοί φατριών σε τετρακοσμική (ούτε καν τριτοκοσμική) χώρα της Αφρικής, αν υπάρχει τέτοια!"
Λες επίσης "Διαμαρτυρεσε γιαυτους που βριζονται μεταξυ τους και εαν ξαναδιαβασεις τι τους εσουρες μαλλον θα ξανασκευτουν να ξαναψηφισουν Πασοκ εαν αυτα που λες ητανε και επισημη γραμμη του κομματος." Καταρχήν να σου ξεκαθαρίσω ότι εγώ δεν είμαι ή επίσημη γραμμή του κόμματος , αλλά ένας απλός ψηφοφόρος και τίποτα παραπάνω που δεν ανέχεται αυτή την κατάσταση και έχω θυμώσει πολύ. Τι πρέπει να κάνω δηλαδή, να την καταπιώ αμάσητη για να μη στεναχωρήσω τους σχολιαστές?. Άρα είναι άκυρο αυτό που λες ¨ότι διαβάζοντας αυτά που έγραψα θα ξανασκεφτούν να ξαναψηφίσουν ΠΑΣΟΚ. Και να σου πω και το άλλο, εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι αυτοί οι άνθρωποι ψήφισαν ΠΑΣΟΚ, άλλωστε οι περισσότεροι το δηλώνουν και μόνοι τους. Και στο κάτω κάτω, μήπως κι εγώ διαβάζοντας τα δικά τους σχόλια δεν ξανασκέφτομαι αν πρέπει να ξαναψηφίσω στο μέλλον ΠΑΣΟΚ? Θέλεις δηλαδή να φύγω εγώ, που δεν ανέχομαι αυτή την αρρωστημένη κατάσταση και να μείνουν αυτοί για να την συνεχίσουν? ΟΚ το κάνω αν νομίζεις ότι εγώ είμαι το πρόβλημα και όχι αυτοί!
Γράφεις επίσης "Προβλημα μεγαλο οταν τους ζητας να ευχονται να πετυχει η Κυβερνηση ΝΔ και Σαμαρα γνωριζοντας τι προηγηθηκε" Συγγνώμη κιόλας, αλλά που είδες εσύ ότι ζητάω να εύχονται κάτι τέτοιο? Εγώ θα ήθελα απλώς να μη γίνεται στείρα κριτική τώρα. Εγώ φίλε μου πίστευα πάντα και πιστεύω βεβαίως και τώρα ότι η όποια κυβέρνηση ψηφίζεται δημοκρατικά από τον Ελληνικό λαό πρέπει να κάνει τα πάντα για να πετύχει γιατί αυτό είναι προς το συμφέρον όλων μας, άσχετα αν εγώ την ψηφίζω ή όχι. Αυτό έλεγα και το 2004 και το 2007 και ας μην ψήφισα τότε ούτε το κόμμα του ΅Κουρασμένου΅ ούτε αυτόν προσωπικά, αυτό έλεγα και το 2009 που ψήφισα πρώτα ΠΑΣΟΚ και μετά ΓΑΠ (σε αντίθεση με κάποιους που λένε ότι ψήφισαν μόνο ΓΑΠ) αυτό λέω και τώρα που ψήφισα μόνο ΠΑΣΟΚ. Τι να κάνω δηλαδή, να εύχομαι να αποτύχει μια κυβέρνηση και ας μην την πολυγουστάρω? Δυστυχώς ή ευτυχώς (πάρτο όπως θέλεις) αυτή μας προέκυψε από τις πρόσφατες εκλογές, αυτή έχουμε, με αυτή πρέπει να πορευτούμε είτε μας αρέσει είτε όχι. Αν αποτύχει εμείς θα την πληρώσουμε την αποτυχία, αν πάλι πετύχει εμείς θα επωφεληθούμε. Άρα καλό είναι να πετύχει και αυτό είπα. Εδώ είσαι και εδώ είμαι και εδώ είμαστε να την κρίνουμε και μάλιστα αυστηρά για το έργο της ή και για το μη έργο της. Ως προς το άλλο που έγραψες "Θελει συνθεση και οχι διαλυση, συσπειρωση και οχι αποσυσπειρωση και το ειδες στις εκλογες οτι το τελευται λειτουργησε" να σου ξαναπώ ότι συμφωνώ απόλυτα και αυτό θα ήθελα να γίνει από δω και πέρα αρκεί οι ηγεσίες να δουλέψουν προς αυτή την κατεύθυνση. Θα το κάνουν όμως ή θα αφήσουν να διαιωνιστεί αυτός ο εμφύλιος αλληλοσπαραγμός μέχρι που στο τέλος θα αλληλοεξοντωθούν πρώτα απ¨όλα οι ίδιες οι ηγεσίες ?
Ργώ που είμαι ένας απλός ψηφοφόρος και τίποτα περισσότερο, εύχομαι μόνο ένα πράγμα, να πρυτανεύσει η λογική και η σύνεση!
Φίλε 12.06 (ο 03.51 είμαι πάλι) στο προηγούμενο σχόλιο που σου έστειλα δεν απάντησα στην εξής απορία σου: "Γιατι σε προηγουμενες εσωκομματικες στο παρελθον τοσο στο Πασοκ αλλα και στα αλλα κομματα δεν παρουσιαστηκε ποτε αυτο το θλιβερο φαινομενο οπος αυτο του ΓΑΠ-ΒΒ που κραταει απο το 2007 εως το 2012???" Σου γράφω λοιπόν την δική μου προσωπική γνώμη. Αυτό το θλιβερό φαινόμενο που επισημαίνεις εσύ αλλά που κι εγώ βλέπω ήδη από το 2007, δεν αντιμετωπίστηκε τότε εν τη γεννήσει του, απλώς κρύφτηκε κάτω από το χαλί, μόνο που με τον καιρό γιγαντώθηκε και το χαλί πλέον δεν μπορεί να το κρύψει. Οι δύο πρωταγωνιστές του φαινόμενου (ΒΒ και ΓΑΠ) ποτέ δεν το αντιμετώπισαν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα ως όφειλαν τότε που ήταν ΅μικρό΅ και στην αρχή του και τώρα το βρίσκουν πάλι μπροστά τους πολύ μεγαλύτερο και πολύ πιο οργανωμένο. Αλλά ας αφήσουμε τώρα το παρελθόν (εννοώ στη συζήτησή μας αυτή) αφού και αυτό δεν μπορούμε πλέον να το αλλάξουμε τόσο εμείς οι απλοί ψηφοφόροι (εγώ τουλάχιστον τέτοιος είμαι) όσο και αυτοί μιας και ο χρόνος δε γυρίζει πίσω. Από τώρα και πέρα, μπορούν επιτέλους να κάτσουν σε ένα τραπέζι και να συζητήσουν και να αντιμετωπίσουν ευθαρσώς και δημόσια το πρόβλημα χωρίς ο ένας να κρύβεται πίσω από τον άλλον, μπορούν επιτέλους να μιλήσουν δημόσια και να εξηγήσουν με ειλικρινείς, καθαρές και σταράτες κουβέντες και όχι με μισόλογα στους φανατισμένους προσωπικούς οπαδούς τους αλλά και στους υπόλοιπους, πως έχει η κατάσταση, τι φταίει γι΄αυτό και τι μπορεί να γίνει πλέον, δηλαδή τι αισθάνεται ο ένας για τον άλλο, που νομίζει ο ένας ότι αδίκησε ή αδικήθηκε από τον άλλον και γιατί, που ο ένας διαφωνεί με τον άλλον, τι παίχτηκε τέλος πάντων μεταξύ τους ειδικά τα τελευταία χρόνια και γιατί, αν μπορούν να ξεπεράσουν τις διαφορές τους ή όχι, αν μπορούν να έχουν κοινό βηματισμό και να πορευτούν μαζί ή όχι...Ας ξεκαθαρίσουν επιτέλους αν ο ένας επιθυμεί να είναι μαζί ή όχι με τον άλλο στο ίδιο κόμμα... Αν πραγματικά τους ενδιαφέρει η παράταξη και όχι η προσωπική του ηγεμονία ας τολμήσουν. Ας πάψουν επιτέλους να είναι θεατές της όλης κατάστασης και να αναλάβουν τις ευθύνες αυτές που έπρεπε να είχαν αναλάβει από την αρχή για να μη φτάσουν τα πράγματα εδώ που έφτασαν. Τι κατάφεραν με τη στάση τους? Φανάτισαν έστω εκούσια μια μερίδα κόσμου και τους έστρεψαν σε...εμφύλιο. Δεν το προέβλεψαν και ξέφυγε η κατάσταση από τα χέρια τους (εντάξει άνθρωποι είναι και αυτοί και αυτό το καταλαβαίνω μέχρι ενός βαθμού όμως)ή αυτό άραγε επιδίωκαν να γίνει γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο και εν τέλει τους αρέσει αυτό που κατάφεραν? Αν αυτό επιδίωκαν πάντως, μπράβο τους, είναι άξιοι της ανευθυνότητάς τους. Αν πάλι όχι, δεν το βλέπουν να το διορθώσουν έστω και τώρα έστω και ένα? Τι περιμένουν τέλος πάντων? Ή ξεκαθαρίζουν τα πράγματα και λένε στον κόσμο όλη αυτή την αλήθεια που δε γνωρίζει και όχι αυτή τη μισή αλήθεια που τους βολεύει και τους δύο ή συνεχίζουν την γνώριμη αντιηγετική, φατριακή, μίζερη τακτική τους! (συνεχίζω)
(συνέχεια)
Δεν υπάρχει κατά τη γνώμη μου άλλος δρόμος εδώ που και με δική τους ευθύνη (η και ανευθυνότητα) έφθασαν τα πράγματα. Αν συνεχίσουν το δεύτερο, εμένα την ψήφο μου δεν θα την έχει ούτε ο ένας (ΓΑΠ) ούτε ο άλλος (ΒΒ). Ας πορευτούν με τους φανατισμένους οπαδούς - πρόβατά τους και ο ένας και ο άλλος αφού μόνο αυτό ξέρουν να κάνουν. Ή μου λένε όλη την αλήθεια αλλά και το διαταύτα από δω και μπρος για να κρίνω και να αποφασίσω ελεύθερα και δίκαια χωρίς παρωπίδες και αποπροσανατολισμούς ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο ή ας τραβήξουν το δρόμο τους είτε μαζί είτε χώρια (πρόβλημά τους) αλλά χωρίς εμένα δίπλα τους σε ρόλο κομπάρσου. Με κούρασαν με έχουν θυμώσει και οι δύο. Τους δίνω περιθώριο μέχρι το πολύ το τέλος του Ιουλίου και τους ενημερώνω ότι είμαι στον προθάλαμο της εξόδου με κατεύθυνση προς τα έξω. Άλλη ευκαιρία δε θα έχουν από μένα, αρκετές έχω δώσει. Ήδη και με έχουν απογοητεύσει μέχρι στιγμής εξίσου και οι δύο. Στο χέρι τους είναι αν θα με κρατήσουν μέσα ή αν θα με οδηγήσουν τελικά στην έξοδο χωρίς επιστροφή είτε πίρος τον ένα είτε προς τον άλλο. Βέβαια υπάρχει και άλλος δρόμος αν δεν είναι ικανοί ή δε θέλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους, να αποχωρήσουν και οι δυο από το προσκήνιο και να αφήσουν πιο υπεύθυνους και σοβαρούς ανθρώπους που δεν είναι ενταγμένοι ούτε στο ένα ηγεμονικό στρατόπεδο ούτε στο άλλο και δεν έχουν φυλαρχικές βλέψεις και φατριακές νοοτροπίες να βγουν μπροστά και να ξαναενώσουν τον κόσμο. Και αυτό το δέχομαι αρκεί να διασωθεί η παράταξη, να μπορέσει να επουλώσει τις πληγές της, να ξαναμαζέψει τα κομμάτια της και να ξαναβγεί μπροστά δυνατή και υγιής πια.
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ..
ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΥΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ,
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ Ο ΑΦΕΛΗΣ,
ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΕ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΤΟΥ 2009 ΕΙΠΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ: ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΕ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ..
1.ΔΕΝ ΣΩΣΑΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ..
2.ΑΝΑΣΤΗΣΑΜΕ ΤΗ ΔΕΞΙΑ
ΚΑΙ
3.ΣΚΟΡΠΙΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΥΡΙΕ ΓΑΠ!!!!
Αχ βρε αφελή 18.54, μόνος του βρε πήρε την πρωτοβουλία ο ΓΑΠ τότε το 2009 και ζητούσε εκλογές? Και οι άλλοι (πρωτοκλασάτοι, βουλευτές,΄κομματικά όργανα, στελέχη κτλ) βρε πανέξυπνε άνθρωπε που ήταν να τον αποτρέψουν ή να τον σταματήσουν? Γιατί λοιπον προσπαθείς να το φορτώσεις και αυτό στον ΓΑΠ και αθωώνεις τους υπόλοιπους? Σκορπισε καλό μου παιδί το ΠΑΣΟΚ γιατί όλοι (πρωτοκλασάτοι, βουλευτές) έκαναν κάτι ανάλογο με αυτό που κάνεις εσύ τώρα. Την πιο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα αντί να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων όλοι οι κορυφαίοι του κόμματος από τους βουλευτές μέχρι τα χαμηλόβαθμα στελέχη και να αναλάβουν τις ευθύνες τους, προσπάθησαν να αποτινάξουν από πάνω τους κάθε είδους ευθύνη, φορτώνοντάς τα όλα στον ΓΑΠ και ταυτόχρονα προσπάθησαν να αυτοαθωωθούν. Όλα αυτά λοιπόν ήταν η σταγόνα που ξεχύλισε το ποτήρι και εξόργισαν τον κόσμο που τα εξέλαβε σαν ένα συνδυασμό κοροϊδίας και προδοσίας μαζί που στη ουσία ήταν ένα κράμα κοροϊδίας, αφέλειας, φυγοδικίας και κουτοπονηριάς δηλαδή με δύο λέξεις βλακείας και ανευθυνότητας. Αντί δηλαδή να κάνουν αυτό για το οποίο εκλεχτηκαν από τον Ελληνικό λαό και αυτό δεν ήταν άλλο από το να συμβάλλουν και να βοηθήσουν τον αρχηγό τους και πρωθυπουργό της χώρας να ανταπεξέλθει στις ανάγκες και τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε/ζει η χώρα, αυτοί δείλιασαν και αποφάσισαν να φυγομάχησουν και να εγκαταλήψουνν την προσπάθεια, αφήνοντας έναν άνθρωπο να τα βγάλει πέρα μόνος του, μόνο και μόνο γιατί σκέφτηκαν τα ψηφαλάκια τους! Που να ήξεραν όμως ότι αυτό που έκαναν ήταν ακριβώς η πολιτική τους αυτοκτονίκή καταδίκη και όχι η πολιτική τους δικαίωση! Για ρώτα και την Τόνια να σου πει! Σταματα να τους παρέχεις λοιπόν κάλυψη και αναγνώρισε επιτέλους ότι ναι μεν η χώρα δε σώθηκε αλλά δεν πήγε και βράχια και αυτό το οφείλει σε ένα και μονο άνθρωπο και αυτός δεν είναι άλλος απ' αυτόν που εσύ χαρακτηρίζεις αφελή ειρωνικά (γιατί σε τελευταία ανάλυση κι εγώ θα τον χαρακτήριζα έτσι αλλά με την έννοια ότι θέλει να μας σώσει αλλά εμείς δεν θέλουμε να σωθούμε γιατί για γίνει αυτό πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και τρόπο σκέψης, πρέπει δηλαδή να γίνουμε επιτέλους σοβαροί και υπέυθυνοι άνθρωποι και αυτός δεν μπορεί να δεχτείί ότι δε θέλουμε να σωθούμε γιατί δε θέλουμε να αλλάξουμε). Θα μπορούσε βεβαίως και να έχει σωθεί αρκεί να υπήρχε και επιπλέον βοήθεια, ένας άνθρωπος άλλωστε μόνος του τι να σου κάνει ακόμα και αν είχε...ύπεράνθρωπες ικανότητες. Και πάλι καλά να λέμε με αυτά που κατάφερε. Αξίζει λοιπόν το σεβασμό μας και μόνο που μας κράτησε στον αφρό και δεν πήγαμε άκλαφτοι στον πάτο.
01.40# Παρακαλω επρεπε να προσθεσεις σε αυτα που γραφεις να μας απαντησει καθε καλοπισος ανθρωπος το γιατι πηγε ο Τρισμεγιστος σε εκλογες το 2009 αν και ειχε ακομη 2 χρονια. Το μεγαλο αυτο ρωτημα δεν εχει απαντηθει ακομη.
Φίλε 14.06 ο Τρισμέγιστος (μεγάλε ζωγράφησες με αυτόν τον...τίτλο!) Κουρασμένος της Ραφήνας πήγε σε εκλογές όχι γιατί εκβιάστηκε (κατά τον 18.54) από τον ΓΑΠ ή τον οποιοδήποτε ΓΑΠ αλλά γιατί γνώριζε ότι αν συνέχιζε να κάνει ότι κυβερνά, η βόμβα της χρεοκοπίας της χώρας θα σκούσε στα χέρια του σύντομα και τότε θα λυντσαριζότανε στο Σύνταγμα με συνοπτικές διαδικασίες. Με λίγα λόγια τις εκλογές τις έκανε για να σώσει το τομάρι του και όχι γιατί πιέστηκε ή εκβιάστηκε από κανέναν εντός Ελλάδας. Το πολύ πολύ να τον πίεσαν οι ευρωπαίοι κομματικοί φίλοι του που ήξεραν αλλά τον κάλυπταν εκτός των άλλων και στις αλχημείες του αλλά και στα περίφημα "μαγειρέματά" του όπως π.χ. στο περίφημο έλλειμα του...4% που τελικά ήταν κοντά 16% και έβλεπαν ότι δεν μπορούν να τον καλύπτουν άλλο. Αυτή είναι η δική μου γνώμη και όλα τ' άλλα τα θεωρώ άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε ή μάλλον να φαγωνόμαστε μεταξύ μας.
14.54# Αυτη ειναι η αληθεια και ολοι την γνωριζουν αλλα οι ανικανοι του Πασοκ ενω επρεπε απο το πρωϊ μεχρι το βραδυ να το υπενθυμιζουν στο Λαο αυτοι δεν εκαναν τιποτα αλλο απο το να ζητουν συγνωμη για τα καμωματα του Τρισμεγιστου οπως εγραψα που τα δημιουργησε και οχι για του ΓΑΠ που κρατησε ορθια την Ελλαδα και εφτιαξε μηχανισμο απο τον οποιο τωρα ωγελουνται και αλλες χωρες.
Αντι να προβαλλουν αυτα τα θεμα προτιμησαν να σκυλλοβριζουν τον ΓΑΠ οι ανοητοι διωχνοντας αρκετες χιλιαδες ψηφοφορους γιαυτο και μονο τον λογο. Αλλη μια φορα ανοητοι και αμετανοητοι. Θα αλαξουν λεει ονομα. καλη κινηση, φερτε πισω το Πασοκ γιατι δεν σας αξιζει και δεν αξιζει να ησαστε στελεχη του και να εχετε τον Ηλιο του με αυτα που κανετε αρα καλα θα κανετε να αλλαξετε ονομα αλλα να ξερετε θα μεινετε μονοι σας, εντελως μονοι σας.
Φίλε 14.54 ο ΓΑΠ αξίζει το σεβασμό μας και την εκτίμησή μας που με τιτάνιες προσπάθειες και με μεγάλους αγώνες κράτησε την Ελλάδα όρθια. Όμως έκανε κατά τη γνώμη μου 2 σοβαρά σφάλματα
1. Να τα πάρει όλα πάνω του και να επωμιστεί λάθη, εγκλήματα και ευθύνες που δεν του αναλογούσαν.
2. Να δείξει ανωτερότητα απέναντι στον "Τριμέγιστο" και την άθλια κυβέρνησή του και αυτό του γύρισε μπούμερανγκ. Κατά τη γνώμη μου πάντα, έπρεπε μόλις κατάλαβε και είδε τι παρέλαβε από τη συμμορία του Κουρασμένου να βγει και να το κοινοποιήσει σε όλους τους πολίτες και να τον αναγκάσει να λογοδοτήσει για όλα αυτά που του παρέδωσε. Να δώσει δηλαδή στον κόσμο να καταλάβει από την αρχή με αδιάσειστα στοιχεία και ντοκουμέντα ότι παρέλαβε μια χώρα στο χείλος της καταστροφής και να μην αφήσει σε ξερό κλαρί τον ελεεινό πρoκάτοχό του, αναγκάζοντάς τον να ανοίξει το στόμα του και να τα ξεράσει όλα δημοσίως. Δεν το έκανε, τον άφησε να λουφάξει και έτσι ο κόσμος ξέχασε τα κατορθώματά του. Αμέσως μετά (από τον Φεβρουάριο του 2010) έπρεπε να κινήσει τις διαδικασίες αυτές που θα είχαν ως αποτέλεσμα να οδηγηθεί ο Τρισάθλιος (και όχι Τρισμέγιστος) και η παρέα του στη φυλακή και να δημεύσει όλες τις περιουσίες τους για όλα εκείνα τα σκάνδαλα και τα εγκλήματά που οδήγησαν τη χώρα στο βυθό. Αφού δεν έγιναν αυτές οι κινήσεις, για λόγους ανωτερότητας λέει και για να μη διχαστεί (έλα σου όμως που διχάστηκε τελικά)ο λαός σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για της χώρας λέει! Αν είναι δυνατών να δείξει ποτέ κανείς ανωτερότητα ή έλεος σε αυτά τα τρωκτικά και τους εγκληματίες που δεν καταλαβαίνουν (ούτε ποτέ καταλάβαιναν, η ιστορία της δεξιάς άλλωστε αυτό μας δείχνει) από ανωτερότητα, αντίθετα τη θεωρούν αδυναμία και την εκμεταλλεύονται για να επιτεθούν αργότερα και αυτό τελικά έκαναν και τώρα. Πρώτα έκρυψαν τον Κουρασμένο αρχιερέα των σκανδάλων και των εγκλημάτων για να κάνουν τον κόσμο να ξεχάσει τα έργα και τις ημέρες τους και μετά με περισσό θράσος τον έστρεψαν (τον κόσμο) κατά εκείνου που ανέλαβε την ευθύνη να διορθώσει τα δικά τους εγκλήματά. Με αυτή όμως την τακτική, ο σοβαρός κόσμος (ειδικά του ΠΑΣΟΚ) άρχισε να εξαγριώνεται γιατί άλλοι την εξέλαβαν σα κοροϊδία και άλλοι σα κάλυψη προς τους προηγούμενους. Άκουγα χαρακτηριστικά τότε να λένε διάφοροι "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει" δηλαδή αυτόματα θεώρησαν "ότι και αυτός/οί εδώ είναι σαν τους προηγούμενους, αν ήταν διαφορετικός/οι θα τους έστελνε στη φυλακή". Ήρθαν μετά τα σκληρά μέτρα με το πρώτο μνημόνιο και χωρίς να ζητηθεί ή να απαιτηθεί συνδρομή από κανέναν άλλο πολιτικό χώρο και χωρίς στην ουσία να εξηγηθεί στον κόσμο γιατί πάρθηκαν αυτά τα μέτρα, οι πραγματικοί αίτιοι της κατάστασης άρχισαν σιγά σιγά να βγαίνουν από τις τρύπες τους και από ένοχοι μεταμφιέστηκαν σε κατήγοροι και υπερασπιστές των φτωχών και των αδικημένων και άρχισαν τα λαϊκιστικά κελεύσματα αγκαζέ με τους "αριστερούς" και τους δήθεν πατριώτες και κάπως έτσι έδεσε το γλυκό! Κατ' αρχήν αποθρασύνθηκαν τα λοιπά λαμόγια, οι βολεμένοι και οι κρατικοδίαιτοι και αφού "αγανάκτησαν", άρχισαν την επαναστατική γυμναστική ενθαρρυμένοι φυσικά από τους αριοστεροδεξιούς πολιτικούς..μέντορές τους. (συνεχίζω)
Φιλε 17.15, Δεν ξερω αν συνεςχισεις να ολοκληρωσεις την απαντηση σου στον 14.54 (ειμαι ο Νονος του Τρισμεγιστου) αλλα εγω προσωπικα συν-υπογραφω οσα εγραψες και οσα θα γραψεις επι του θεματος. Ομως εχω ενα παραπονο, μια ενσταση και μια μεγαλη απορια!!! Ο Βενιζελος τι την ηθελε την κολεγα με αυτους που περιγραφεις??? Και ΟΚ το εκανε για το καλο της Πατριδας και μπραβο του αλλα αναγκαστικα θα παω πισω και θα ρωτησω καθε καλοπιστο. Αυτα που αναφερει ενας απλος πολιτης οπως εσυ και εγω πως και δεν τα ανεδειξαν με ενταση οι του Πασοκ προεκλογικα??? Γιατι φιλε??? ακουσες εσυ κανεναν??? εγω οχι. Χθες μαλιστα ακουσα στην ΝΕΤ τον Καμενο να τσιριζει παλι και να ζητα την Φυλακηση ΓΑΠ-ΠΑΠ και ο ευρισκομενος νεςρος, εκπροσωπος του Πασοκ (επιλογη ΒΒ), ηπιε το αμιλητο νερο, δεν εβγαλε αχνα ο αχρηστος να του υπενθυμισει αυτα που εσυ και εγω λεμε για την κυβερνηση που ηταν ο ιδιος ο Καμενος Υπουργος. Εγω μετα απο ολα αυτα με τι ματι πια θα δω το σημερινο Πασοκ??? Ασε που δεν ξερω πως θα λεγεται απο αυριο.
17.15
Φίλε το έγραψα και το υπόλοιπο αλλά δεν ξέρω γιατί χάθηκε, ίσως εγώ έκανα καμιά μακακία και δε στάλθηκε. Θα σου τη γράψω όπως αργότερα που θα έχω χρόνο, αλλά φαντάζομαι ότι ξέρεις λίγο πολύ τη συνέχεια. Όσο γι΄αυτό που γράφεις σχετικά με το νεαρό χθες βράδυ στη ΝΕΤ έχω να σου πω ότι αυτός συγχωρείται λόγω απειρίας (εδώ ούτε τον ΒΒ δεν μπορούσε να υπερασπιστεί καλά καλά λόγω τρακ και αυτό φάνηκε από τα πολλά σαρδάμ του). Εκείνοι που δεν δικαιολογούνται κατά κάποιο τρόπο είναι οι έμπειροι. Και ο Σαχινίδης έκανε και αυτός κάτι ανάλογο με τον νεαρό που ήταν στη ΝΕΤ χθες βράδυ επίσης στην εκπομπή του Ντερμπεντέρη. Φίλε εγώ μόνο μια εξήγηση μπορώ να δώσω και αυτή είναι η ακόλουθη. Έχουν πάθει τόση νείλα που δεν έχουν το κουράγιο ούτε να ανοίξουν το στόμα τους. Πες πες ο κόσμος και ειδικά κάτι τσιπροσαμαροκαμμένοι τους έχουν κάνει να σκύβουν το κεφάλι και να μην απαντούν όπως πρέπει ακόμα και αν βρίζονται και οι ίδιοι πόσο μάλλον ο ΓΑΠ. Παρατήρησέ το αυτό που σου γράφω, δεν έχουν το κουράγιο να υπερασπιστούν με σοβαρότητα ούτε τους εαυτούς τους, πόσο μάλλον τον ΓΑΠ, η ψυχολογία τους είναι στα τάρτατα και αυτό βγάζει μάτι. Αυτό δεν το είχα παρατηρήσει ούτε εγώ, μου το επισήμανε ένας φίλος μου ψυχολόγος και μου εξήγησε γιατί φέρονται έτσι. Αν θέλεις σου γράφω και λεπτομέριες. Εγώ νομίζω ότι πρέπει να τους δωσουμε λίγο χρόνο μέχρι να το ξεπεράσουν και να ανακάμψουν ψυχολογικά, δεν είναι σωστό να τους βαρούν οι άλλοι να τους βαρούμε κι εμείς τώρα. Όταν έρθουν στα ίσα τους, οκ τους κάνουμε όση κριτική θέλεις! Μην ξεχνάς ότι πέρασαν μεγάλο λούκι 3 σχεδόν χρόνια τώρα και φυσικό ήταν από ένα σημείο και μετά επειδή δεν είχαν συνηθίσει σε τέτοια ζόρια αλλά είχαν καλομάθει στα μαλακά να κάνουν και λάθη και εγκλήματα.
Για τους φίλους που αναρωτιούνται:Ο Βενιζέλος από τη στιγμή που ηττήθηκε γιατί δεν σταμάτησε τον εσωτερικό πόλεμο κατά του ΓΑΠ, και αφού τον ανέτρεψε, με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε, χωρίς αντίπαλο, πήρε την προεδρία του πασοκ και θέλετε να μην μιλάμε ! μα τι λετε ωρε φίλοι!
Και να έκανε και τιποτα υπέρ του Λαού παέι κι έρχετε απο τη στιγμή που όταν νομοθετεί είναι μόνο υπερ του κεφαλαίου θα κάτσουμε με το στόμα κλειστό; και πια δημοκρατία το λέει αυτό ωρέ κοπέλια;
maria
και γι αυτόν που λέει ότι δεν υπερασπίζονται σωστα τα πεπραγμένα του πασοκ λόγο ψυχολογικού άγχους να πάει να τον κοιτάξει αυτόν κάποιος.Ή θα βγεις και θα μιλήσεις ή κάτσε σπίτι σου!
Και κάτι τελευταίο Όταν ο ΓΑΠ έλεγε μέσα στη βουλή γιατί δεν βγαίνει να μιλήσει ο Καραμανλής γι αυτά που έκαναν οι κυβερνήσεις του και που τον έχετε κρύψει κατάλεξή τους φώναζε έιναι γιατί έδειξε ανωτερότητα;
Όταν γράφετε μη νομίζεται ότι τα διαβάζουν λωτοφάγοι!
maria
Δεν ξέρω αν ο ΓΑΠ διαβάζει τα σχόλια τόσο τα δικά σου όσο και των άλλων δήθεν υποστηρικτών του που νομίζουν ότι τον υπερασπίζονται αλλά στην ουσία κράξουν και βρίζουν το ίδιο με τους ΒΒικούς (άλλα κουμάτσια και αυτοί!) τόσο εδώ αλλά και σε άλλα μπλογκς. Σίγουρα όμας αν σας διαβάζει θα τραβά τα μαλλία που δεν έχει και θα εύχεται να ανοίξει η γη και να τον καταπιεί με τους υποστηριχτές που του έλαχαν. Σιγουρα θα κουνά το κεφάλι του με θλίψη και θα σκέφτεται πως όλοι εσείς οι εμμονικοί, φαντασιόπληκτοι, στενόμυαλοι, κοντόφθαμοι, καχύποπτοι και ξέρόλες άνθρωποι δεν τον εκφράζετε και δεν είναι δυνατον να είστε πραγματικοί υπερασπιστές του από τη στιγμή που δεν έχει αυτός καμμία σχέση με τα δικά σας χαρακτηριστικά. Από την άλλη πάλι μπορεί να σκέφτεται ότι του κάνετε πλάκα και ξαναπάει η καρδιά του στη θέση της. Σταματήστε ρε να τον προσβάλλετε τον άνθρωπο, σταματήστε να τον απογοητεύετε, θα τον κανετε να πάρει των ομματιών του, μέχρι και στη Γη του Πυρός τον βλέπω να πηγαίνει προκείμένου να γλυτώσει από τη..."λατρεία" σας. Είναι δυνατόν από το πρωί μέχρι το βράδυ να κλαψουρίζετε δήθεν ότι ο ΓΑΠ προδόθηκε και ανατράπηκε απ' αυτούς που σκυλοβρίζετε (οκ κάποιοι τον ανατρέψανε, αυτό είναι σίγουρο, αλλά όχι αυτοί που λέτε)? Εσείς δηλαδή είσαστε σαϊνια και το καταλαβάτε ενώ αυτός που δεν είναι σαϊνι σαν κι εσάς δεν το πήρε είδηση και παρέμεινε μαζί τους? Γιατί δεν μπορεί! Δύο ενδεχόμενα υπάρχουν: Ή δεν είναι σαϊνι (σε αντίθεση με σας που είστε)και δεν κατάλαβε τίποτα αλλά δε σας διαβάζει κιόλας για να ενημερωθεί ή είναι σαϊνι (σε αντίθεση με σας που είστε χαϊβάνια) και ξέρει πολύ καλά τι πραγματικά έχει συμβει και ποιοι είναι οι πραγματικοί του ανατροπείς και επίσης σας διαβάζει αλλά σας έχει γραμμένους γιατί δεν καταδέχεται να τον εκφράζετε εσείς τόσο αυτόν όσο και τις ιδέες και τις απόψεις του με τις οποίες δεν έχετε ουδεμία σχέση, το αντίθετο μάλιστα. Εγώ πάντως πιστεύω πως ισχύει το δεύτερο ενδεχόμενο. Για να σου αποδείξω αυτά που σου γράφω, σου προτείνω όλα αυτά τα "ωραία" που γράφεις καιρό τώρα εδώ μέσα να τα στείλεις στο
e-mail του (σου το έχω κιόλας για να μην κουραστείς να το ψάξεις: dialogue@politicalforum.gr) και από την απάντηση που θα σου στείλει θα καταλάβεις αν έχω δίκιο ή όχι! Σε προειδοποιώ, μην απογοητευτείς αν η απάντησή του δε θα είναι αυτή που θα ήθελες να ακούσεις ή μάλλον να διαβάσεις!Κάντο πάντως για να πάρεις τις απαντήσεις σου, όποιες κι αν είναι αυτές, αλλά μέχρι τότε σταμάτα να σας ζαλίζεις εμάς τους επέξω!
ΥΓ Αυτό που πρότεινα στη maria, μπορείτε να το κάνετε και εσείς οι υπόλοιποι και όχι μόνο στον ΓΑΠ, αλλά και σε άλλα πρόσωπα ή κόμματα, είτε τα συμπαθείτε είτε τα μισείτε. Απαντήσεις δε θέλετε? απευθυνθείτε λοιπόν σε αυτούς που τις έχουν.Τι κάθεστε και βγάζετε τα απωθημένα σας και τα εσώψυχά σας εδώ μέσα χωρίς να παίρνετε καμιά ουσιαστική απάντηση και χωρίς να γνωρίζεται την πραγματική αλήθεια αλλά την εικονική πραγματικότητα? Εκτός κι αν δεν σας ενδιαφέρουν οι απαντήσεις και οι αλήθειες αλλά σας ενδιαφέρει μόνο να γκρινιάζετε, να υποψιάζεστε, να φαντασιώνεστε και να φτιάχνετε σενάρια επί σεναρίων στο μυαλό σας, να βρίζετε και να βρίζεστε αλλά και να κακολογείτε και να κακολογέίστε.
1.32, Δεν ξερω για την Μαρια ή τυς αλλους (ας σου απαντησουν) εγω ομως σεβομαι απολυτα τις αποψεις σου αλλα επιμενω οτι τον ΓΑΠ τον ανετρεψαν συγκεκριμενοι ανθρωποι με κεντρικη καθοδηγηση απο εναν και πισω απόλους συγκεκριμενα συμφεροντα για παρα πολυ συγκεκριμενους και γνωστους λογους και σου αναφερεω εναν. ΕΛΒΕΤΙΑ. Τα υπολοιπα η Ιστορια θα τα αποκαλυωει και μαλιστα συντομα. Και κατι τελευταιο, ο ΓΑΠ δεν τραβαει τα μαλια του 1ον γιατι του επεσαν τα τελευται 2.5 χρονια και 2ον γνωριζει πολυ καλλιτερα απο ολους μας ποιοι και γιατι τον εριξαν. Γιατι δεν μιλα και θα το αρνηθει ακομη και εαν τον ρωτησεις ιδιαιτερως δεν χρειαζεται να σου το εξηγησω. Επιμενω τον εριξαν ΤΕΛΟΣ.
ανώνυμε 01:32, ξέρεις πως λένε αυτούς που χαρακτηρίζουν τους άλλους έτσι;
maria
10:04
Έγραψα τη γνώμη μου όπως κάνουν όλοι εδώ μέσα, καλή κακή αυτή είναι, δεν αναγκάζω κανένα να τη δεχτεί με το ζόρι, κάθε άλλο μάλιστα, ούτε απαγορέυω σε κανέναν τον αντίλογο με επιχειρήματα όμως και όχι με "άσφαιρα πυρά", εντυπωσιασμούς και ειρωνίες!. Εκτιμώ το γεγονός ότι σέβεσαι τις απόψεις μου άσχετα αν συμφωνείς ή όχι και σ' ευχαριστώ γι'αυτό. Θέλω μόνο να σου πω ότι μάλλον διάβασες βιαστικά το σχόλιο μου αν κρίνω από τα γραφόμενά σου γ΄αυτό θα σου κάνω 2 παρατηρήσεις, με το συμπάθειο βέβαια.
1. Δεν έγραψα ότι ο ΓΑΠ δεν ανατράπηκε λέω εγώ, δεν τον έριξαν λες εσύ, πέστο τέλος πάντων όπως θες το ίδιο είναι και τα δυο. Έγραψα μάλιστα επί λέξη (μπορείς να το δεις και στο προηγούμενο σχόλιο) "οκ κάποιοι τον ανατρέψανε, αυτό είναι σίγουρο, αλλά όχι αυτοί που λέτε". Με αυτό θέλω να πω ότι στους κανονικούς ανατροπείς περιλαμβάνονται και τα συμφέροντα που λες κι εσύ π.χ. Ελβετία αλλά και άλλα συμφέροντα πολύ γνωστά π.χ. ΜΜΕ (τα είχε κατονομάσει και ο ίδιος αν θυμάσαι) και άγνωστα ίσως σε μας τον απλό κόσμο, που χρησιμοποίησαν στην κυριολεξία τα γνωστά χαϊβάνια για να πετύχουν το σκοπό τους.
2. Ο ΓΑΠ δε νομίζω ότι θα αρνηθεί να πει την αλήθεια σε όποιον του τη ζητήσει. Δεν είναι άνθρωπος των παρασκηνίων και πάνω απ΄όλα έχει πει κατ΄επανάληψη ότι δε χρωστάει σε κανέναν τίποτα άρα δεν έχει λόγους να καλύψει κανέναν. Τι πάει να πει δηλαδή "Γιατι δεν μιλα και θα το αρνηθει ακομη και εαν τον ρωτησεις ιδιαιτερως δεν χρειαζεται να σου το εξηγησω" Για εξήγησέ μου το κι εμένα που δεν είμαι τόσο πολύ έξυπνος για να το καταλάβω!Εγώ παντως νομίζω ότι πας να προκαλάβεις την απάντησή του, που λίγο πολύ τη μαντεύεις και δε σου αρέσει γιατί κατά βάθος κατανοείς πως έχουν τα πράγματα αλλά δε θέλεις να τα παραδεχτείς? να τα πιστέψεις? να τα δεχτείς? δεν ξέρω ακριβώς. Αυτά!ΤΕΛΟΣ και από μένα!!!
17.10
Για όλα αυτά που σου έγραψα αυτό μόνο βρήκες να με ρωτήσεις? Τέλος πάντων! Δε με ενδιαφέρει καθόλου πως λες (και όχι όπως γράφεις "λένε") αυτούς που χαρακτηρίζουν τους άλλους έτσι!
Logoploke, σσσςςς μην τους ξυπνάς
maria
ανώνυμε 00:27 με λένε maria,
να στο κάνω λιανό μια και δεν τό πιασες!
Δεν συζητάω με τύπους που χαρακτηρίζουν με τα πιο ασχημα επίθετα τους συνομιλητές τους.
Και σε ρωτάω ξέρεις πως λένε αυτούς που χαρακτηρίζουν με άσχημα λόγια τους άλλους ανθρώπους;
Αν ξέρεις, σκέψου το.
Αν θέλεις να έχεις ανταλαγή απόψεων θα εκτιμάς τον συνομιλητή σου, θα μιλάς κόσμια, και θα σέβεσαι και την άλλη άποψη, κι ας μην την καταλαβαίνεις, δεν γεννηθήκαμε για να τα ξέρουμε ούτε να τα καταλαβαίνουμε όλα!
Αντιθέτος αυτοι που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα ξέρεις πως τους λένε;;
ΑΝ ξέρεις σκέψου το.
ΑΝ κατάλαβες, που δεν κατάλαβες, δεν είναι, ότι, δεν είχα, τι να σου απαντήσω, αλλά δεν θέλω να σου απαντήσω.
Δεχόμαι τη συγνώμη.
maria
10.04# Δεν θα απαντησω σε ολα γιατι κουραζουμε και τους υπολοιπους αναγνωσετες αλλα μονο σε ενα. Και οι δυο μιλαμε για συμφεροντα που εριξαν τον ΓΑΠ και συμφωνουμαι. Δεν ειναι ομως καλε μου φιλε πιο τραγικο οι εκλεγμενοι απο εμας Βουλευτες του Πασοκ που πληρωνοντα απο τους φορους που εμει συνεισφερουμε στο κρατος να καθοδηγουνται απο τα συμφεροντα και να ανατρεπουν τον εκλεγμενο προθυπουργο τους και Προεδρο τους και την ιδια την Κυβερνηση τους??? Να σου θυμησω προσωπα, γεγονοτα,δηλωσεις και συμπεριφορες??? Αρα αποκλιστικα υπευθυνοι ειναι οι εκτελεστες και μετα οι εντολεις. Τον Γιωργο τον εριξε η Παρεα και με την Βουλα Παγκαλου που τα ξερει τα πραγματα απο μεσα.
maria
Καταρχήν σταμάτα να κρίνεις εξ΄ιδίων τα αλλότρια. Τόσο καιρό σε διαβάζω να επαναλαμβάνεις διαρκώς τα ίδια και τα ίδια. Τα έγραψες μια, τα έγραψες δύο, τα έγραψες τρεις….τα έγραψες χίλιες τρεις φορές, χωρίς φυσικά να δέχεσαι καμία κριτική και καμία διαφορετική γνώμη από τη δική σου . Ξεκόλλα επιτέλους και σταμάτα το κήρυγμα όσο αναφορά τουλάχιστον το ΅Αν θέλεις να έχεις ανταλαγή απόψεων θα εκτιμάς τον συνομιλητή σου, θα μιλάς κόσμια, και θα σέβεσαι και την άλλη άποψη, κι ας μην την καταλαβαίνεις, δεν γεννηθήκαμε για να τα ξέρουμε ούτε να τα καταλαβαίνουμε όλα!΅ Να σου θυμίσω τι έγραψες σε προηγούμενο σχόλιό σου? Διάβασε το λοιπόν ΅και γι αυτόν που λέει ότι δεν υπερασπίζονται σωστα τα πεπραγμένα του πασοκ λόγο ψυχολογικού άγχους να πάει να τον κοιτάξει αυτόν κάποιος¨ Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις πως ανταλλάσεις εσύ απόψεις, πως σέβεσαι το συνομιλητή σου, πως μιλάς κόσμια και πως σέβεσαι τη διαφορετική άποψή του και ας μην την καταλαβαίνεις? Πράξε εσύ πρώτη αυτά που συμβουλεύεις τους άλλους να κάνουν για σένα, για να σε πάρουν στα σοβαρά μετά και οι άλλοι με τη σειρά τους. Δεν είναι δυνατόν να απαιτείς εσύ σεβασμό από τους άλλους τη στιγμή που εσύ πρώτη τους επιτίθεσαι και τους ειρωνεύεσαι. Μια παροιμία που λέει ΅Δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτας΅ την ξέρεις?
Και κάτι τελευταίο. Ποια ακριβώς συγγνώμη μου δέχεσαι? Δε νομίζω να σου έχω ζητήσει συγγνώμη, ούτε πρόκειται να το κάνω από τη στιγμή που εσύ πρώτη έκανες αυτά τα οποία προσάπτεις σε μένα.
09.56
Συμφωνούμε, στις λεπτομέρειες ίσως έχουμε ένα μικρό....πρόβλημα. Λες ΅Αρα αποκλιστικα υπευθυνοι ειναι οι εκτελεστες και μετα οι εντολεις΅ Σου εξηγώ λοιπόν, βασικοί υπεύθυνοι είναι οι εντολείς (εκτελεστές κατ΄εσένα)και αυτοί είναι που πρέπει να φανερωθούν και να τιμωρηθούν όπως τους αξίζει, γιατί αν μείνουν πίσω από το παρασκήνιο θα το ξανακάνουν στο μέλλον και κατά δεύτερο λόγο είναι υπεύθυνοι οι εκτελεστές οι οποίοι είναι γνωστοί και ήδη ο κόσμος τους έστειλε στα σπίτια τους κι εκεί πρέπει να τους αφήσει. Όσο για τον Πάγκαλο έχω να σου πω τα ακόλουθα. Τώρα τον έπιασε ο πόνος για τον ΓΑΠ? Που ήτανε τον περασμένο Νοέμβριο, που ήταν τότε στις εσωκομματικές του Μαρτίου αλλά και την εποχή που συλλέγονταν οι περίφημες υπογραφές για την υποψηφιότητα του ΒΒ? Εγώ βέβαια δεν ξεχνώ και αυτό που είχε πει πριν χρόνια για τον ΓΑΠ ΅δεν είναι κατάλληλος για αρχηγός του κόμματος΅. Επίσης να σου θυμίσω και άλλα που έχει πει ο Θεόδωρος μόλις πρόσφατα
΅Ο Θ. Πάγκαλος σε συνέντευξη του στο Βήμα της Κυριακής χαρακτηρίζει υπουργούς που μετείχαν στην κυβέρνηση Παπανδρέου ανίκανους και ανυπόληπτους.
«Είδαμε να διαφοροποιούνται άνθρωποι οι οποίοι έπαιξαν περίτρανο ρόλο στη διαχείριση της κρίσης μέσα στο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής και χωρίς ποτέ να έρθουν σε σύγκρουση με τον Γ. Παπανδρέου. Ε, αυτοί όχι απλώς ήταν ανίκανοι στη δουλειά τους, αλλά θα μου επιτρέψετε να σας πως ότι ήταν ανυπόληπτοι.
Γιατί πως να χαρακτηρίσει κανείς έναν άνθρωπο ο οποίος όσο καιρό είναι σε επαφή με την εξουσία σπεύδει να ικανοποιήσει όλα τα κελεύσματα της και μόλις για άλλους λόγους, λόγο ανικανότητάς του ενδεχομένως, απομακρύνεται από την πηγή της εξουσίας αναπτύσσει ανταρσία και στο τέλος διαφωνία υποτιθέμενοι;»
Επιτίθεται και στους λεγόμενους «κηπουρούς» τους οποίους ωστόσο διαχωρίζει λέγοντας ότι δεν ήταν όλοι έτσι.
«Δεν ήταν όλοι «κηπουροί». Ήταν και κομματικά στελέχη. Αν εννοείται «κηπουρός» κάποιος κοντινός του Γ. Παπανδρέου, δεν ήταν έτσι όλοι αυτοί. Υπάρχουν και αυτοί βέβαια. Αυτοί είναι ακόμη πιο αισχρή περίπτωση. Είναι αυτοί που οφείλουν την ύπαρξη τους στον αρχηγό και στην εύνοια του και μετά όπως λέει το υπέροχο άσμα του ΠΑΣΧΑ «Ους έθρεψε το μάνα, εκίνησαν την πτέρναν κατά του ευεργέτου» ΅
επίσης
΅Λάθος χαρακτήρισε την πρόταση Παπανδρέου για δημοψήφισμα ο Θεόδωρος Πάγκαλος.
Υποστήριξε ότι το ερώτημα του δημοψηφίσματος ήταν δύσκολα κατανοητό από το λαό, ενώ γενικά τα δημοψηφίσματα αποτελούν -όπως είπε- ανάθεμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο κ. Πάγκαλος υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο να υπονομευθεί η προσπάθεια της νέας κυβέρνησης.
Επίσης, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο μετεξέλιξης των υπαρχόντων κομμάτων, λέγοντας ότι τα κόμματα δεν είναι αιώνια.
Τέλος, εξέφρασε την ελπίδα να μπορεί κάποτε ένας πολιτικός να διασχίσει την πλατεία Συντάγματος χωρίς να κινδυνεύει να πέσει θύμα ξυλοδαρμού. ΅
Επίσης
"Πάγκαλος: "Όλα όσα έκανε ο Παπανδρέου είναι παπαριές"...
O παμπόνηρος Πάγκαλος ξαναχτυπά. Χαρακτηρίζει παπαρολογίες, ό,τι έκανε ο Παπανδρέου και ήταν ιδιαίτερα περήφανος για αυτό. Κι όχι μόνο ο Παπανδρέου, αλλά και πολλοί δημοσιογράφοι και πολίτες. Ό,τι μοντέρνο και σύγχρονο έκανε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ο Πάγκαλος το χαρακτηρίζει ...παπαριές! "
κτλ κτλ
Τι να υποθέσω τώρα εγώ για τον αγαπητό Θόδωρο? Να πάρω στα σοβαρά το λεγόμενά του, και ποια καθόλου, τα τωρινά ή τα παλιά?
O Βαγγέλας έχει δώσει εν λευκό την εξουσία στον Σαμαρά! τι να λέμε τώρα!
16.56# Δεν κρινω τον Παγκαλο αλλα αυτο που ειπε για την ανατροπη του ΓΑΠ και το οποιο αν διαβαζεις τα μπλογκς το αναφερουν χιλιαδες αναγνωστες πολυ πριν πει οτιδοποτε ο Παγκαλος. Αρα απλα επιβεβαιωνει αυτο που εμεις οι πολιτες γνωριζουμε βασιζομενοι στα γεγονοτα και οχι αποκλειστικα στα λεγομενα του Παγκαλου. Μην ξεστρατιζουμε την κουβεντα και γαι να την κελισιμο τελειως ξαναζητω την γνωμη σου. Τον ΓΑΠ τον εριξαν οι συγκεκριμενοι βουλευτες (με καθοδηγηση?? θα το μαθουμε) ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Να καταγραφουν οι γνωμες και οταν ανοιξουν ακομη περισσοτερα στωματα τοτε θα δουμε ποιος εχει δικιο. Θα ζητησουμε και συγνωμην δεν τιθεται θεμα, αφου ψηφισαμε παρα ταυτα στο συγνωμη θα κολλησουμε???
10,46
Σου είπα συμφωνούμε. Μη λένε τα ίδια και τα ίδια, κουράζουμε και τους υπόλοιπους. Σχετικά με τα ερωτήματά σου "Τον ΓΑΠ τον εριξαν οι συγκεκριμενοι βουλευτες (με καθοδηγηση?? θα το μαθουμε) ΝΑΙ ή ΟΧΙ." Δεν ξέρω να σου απαντήσω με σιγουριά, έχω άποψη βεβαίως την οποία την έχω εκφράσει σε άλλα σχόλιά μου, αλλά δεν ξέρω αν είναι και η σωστή. Ένα μόνο μπορώ να σου πω. Την αλήθεια θα τη μάθουμε μόνο αν μιλήσουν με ηλικρίνεια οι πραγματικοί πρωταγγωνιστές εκείνων των γεγονότων, δηλαδή οι βουλευτές που έκαναν ΅επανάσταση΅αλλά και ο ΒΒ και ο ΓΑΠ. Αυτό πρέπει να τους ζητήσουμε, αυτό πρέπει να τους απαιτήσουμε αν θέλουμε πραγματικά να μάθουμε την αλήθεια για τότε, διαφορετικά θα κάνουμε όλοι τους ΅ειδικούς΅κατά πως μας βολεύει και ταυτόχρονα θα φαγωνόστε μεταξύ μας. Σχετικά με τον Πάγκαλο σε παραπέμπω να διαβάσεις την ακόλουθη ανάρτηση με την οποία συμφωνώ, για να καταλάβεις τι εννοώ:
http://xanthi-blogs.blogspot.gr/2012/06/250000.html
Διαβαζω λοιπον οτι ο Σαμαρας αν και απο το σπιτι προχωρει αμεσα σε αποκρατικοποιησεις, αμεσο κλαισιμο τουλαχιστον 10 αχρηστων οργανιμων ή κατι τετοιο και αμεση μειωση ΦΠΑ στην εστιαση. Και ρωτω τον κ.ΒΒ και τους Υπουργους του Πσοκ 1) Ο ΓΑΠ δεν τους αφησε επι Προθυπουργιας του να τα κανουν αυτα και 2) Γιατι οταν εφυγαν τον ΓΑΠ (που δεν τους αφηνε να τα κανουν) δεν τα εκαναν με Παπαδημο και πανισχυρο τον εν δυναμει νεο αρχηγο ΒΒ?? Ειναι διατεθιμενοι να αναλαβουν τα προσωπικα τους λαθη και να ζητησουν συγνωμη απο τον Λαο ή θα συνεχισουν να ζητουν συγνωμη για τα ΄΄λαθη΄΄ του ΓΑΠκαι οχι τα δικα τους??? Απαντηση παρακαλω.
Αγαπητέ 17.02 πριν σου δώσω εγώ μια απαντηση, μπορώ να σε ρωτήσω κι εγώ κάτι? Τελικά ο Σαμαράς είναι υπεύθυνος για την τελική επιλογή των υπουργών της κυβέρνησης της οποίας είναι επικεφαλής? Αν ναι γιατί πριν λίγες μέρες βγήκανε πολλοί στα κεραμίδια και κατηγορούσαν τον ΒΒ για την υπουργοποίηση (ή και την μη υπουργοποίηση) κάποιων ατόμων? Αν πάλι όχι προς τι αυτός ο ντόρος σου σχετικά με το "αν και απο το σπιτι προχωρει αμεσα σε αποκρατικοποιησεις, αμεσο κλαισιμο τουλαχιστον 10 αχρηστων οργανιμων ή κατι τετοιο και αμεση μειωση ΦΠΑ στην εστιαση". Αφού αυτός ούτε τους υπουργούς του δεν μπορεί να εγκρίνει και αποφασίζει άλλος γι' αυτόν, γιατί αυτός ο άλλος να μην αποφάσισε και γι΄αυτά που έγραψες και τα απέδωσες στον Σαμαρά? Ή το ένα ισχύει δηλαδή δεν είναι αρμόδιος ούτε στην επιλογή των υπουργών του, άρα ούτε και για να αποφασίζει ή να προχωρεί σε αποκρατικοποίήσεις χωρίς να παίρνει άνωθεν εντολή, ή το άλλο, δηλαδή και υπέυθυνος είναι για την τελική επιλογή των υπουργών του άρα ευθύνεται και αυτός για τα περασμένα φιάσκα αυτών των επιλογών, αλλά και για τις αποφάσεις του σχετικά με τα γνωστά που έγραψες τόσο όσο ευθύνονται και οι 2 άλλοι εταίροι του στην κυβέρνηση. Θέλω να σου πώ δηλαδή ότι δεν μπορούμε να χρεώνουμε όλα τα κακά στον ΒΒ και όλα καλά στον Σαμαρά. Ή χρεώνουμε και στους τρεις (μην ξεχνάμε και τον Κουβέλη) τα όποια φάουλ σχετικά με την επιλογή της κυβέρνησης άλλα και τα όποια θετικά γίνονται ή προκειται να γίνουν στο μέλλον ή όλα τ' άλλα είναι άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε. Οτιδήποτε κι αν αποφασίσει ή κάνει ο Σαμαράς έχει πάρει πρώτα τη γνώμη και φυσικά το "πράσινο φως" από τους 2 άλλους με τους οποίους έχει συναποφασίσει, έχει συζητησεί και έχει συνεγκρίνει τις όποιες κινήσεις του και τις όποιες ενέργεις του. Δεν υπάρχουν λοιπόν αποφάσεις και πρωτοβουλίες κανενός Σαμαρά αλλά αποφάσεις των τριών που ο Σαμαράς ως πρωθυπουργός πρέπει τυπικά να προωθήσει και να προχωρήσει άμεσα. Διάβασε πρώτα την προγραμματική κυβερνητική συμφωνία που έχουν υπογράψει οι τρεις και μετά γράφε για αποφάσεις και πρωτοβουλίες του Σαμαρά και μόνο αυτού! Έχουν αλλάξει τα πράγματα, υώρα έχουμε κυβέρνηση συνεργασίας στην οποία συναποφασίζουν όλοι οι εταίροι της και όχι αυτοδύναμη κυβέρνηση Σαμαρά που κάνει ό,τι θέλει, εκτελεί το πρόγραμμά του και προωθεί τις δικές του αποφάσεις, κατάλαβέ το. Α! και κάτι τελευταίο, η περίφημη κυβέρνηση Παπαδήμου ήταν κατά τη ΝΔ πάντα κυβέρνηση ειδικού σκοπού. Τι αποκρατικοποιήσεις ήθελες να σου κάνει όταν ένα νομοσχέδιο για την εθνική φορολογία δεν μπόρεσε να συζητηθεί γιατί αποχώρησε η Νδ που καθ΄όλη τη διάρκεια του βίου αυτής της κυβέρνησης συμπεριφερότανε σα συμπολιτευόμενη αντιπολίτευση και το μόνο που έκανε ητανε να ζητά εκλογές? Επίσης να σου θυμίσω ότι υπουργός οικονομικών υπεύθυνος για τις αποκρατικοποιήσεις ήτανε ο Μουρμούρης (αν θυμάμαι καλά το όνομά του), στενός συνεργάτης του Σαμαρά. Είπαμε να κριτικάρουμε το Βενιζέλο γι΄αυτά που έχει κάνει, όχι όμως και να του χρεώνουμε μέχρι και το....πυρηνικό ατύχημα της Φουκουσίμα από εμπάθεια και μόνο!
Δημοσίευση σχολίου