Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ...ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ !...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά απορώ αν το πλήθος του ελληνικού λαού ( φυσικά συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου ), μπορεί να συλλάβει αυτά τα νούμερα, έστω και αν είναι ενδεικτικά. Η Μητέρα μου καθαρίστρια, θυμάμαι ξεκάθαρα μισθό 160 χιλιάδες δραχμές, ένα μάτσο πεντοχίλιαρα και αναφωνούσα: Πω! Πω! Ο πατέρας μου, κάπως περισσότερα γιατί ήταν αρχιμάστορας. Εκεί... περιττό να πω πως πάθαινα πλάκα. Είχε μια φορά 600 χιλιάδες, μαζεμένα. Το συναίσθημα; Στον έβδομο ουρανό. Αυτοί οι άνθρωποι ρε γαμώ, τι να πω... Ουδείς αμφιβάλλει για τη μορφωσή τους και τις αξιόλογες -ορισμένων- τους ικανότητες, αλλά, σε ένα χρόνο παίρνουν, αυτά που εγώ για να τα δω, θα έπρεπε 346 χρόνια να δουλεύω, εκ των οποίων, τα 316 θα αποτελούνταν από αιματηρή οικονομία.

Και άντε εγώ, ας μη δω ποτέ αυτά τα λεφτά. Γιατί όμως ο ελληνικός λαός να τους χρυσώνει; Για να εκτινάσσουν το Spread; Και σε πληρώνω και με πατάς; Οξύμωρο!

Ομολογουμένως, απ'τα ποσά πληρωμών που δημοσιοποιήθηκαν εσχάτως, αυτό που έχει κάτσει ειλικρινά στο λαιμό, είναι του Σπύρου Παπαδόπουλου. 65 χιλιάδες ευρώ να πάει στα μπουζούκια;