Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ !

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΑΝ ΦΙΛΑΡΑΚΙ.......ΕΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΕΝΣΗΜΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ 84,ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΩ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ ΚΡΥΦΑ ΑΠΟΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ,ΤΑ ΔΗΛΩΝΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΨΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ''ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΛΑΛΑΚΕΣ''ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΧΙΤ.......ΠΟΙΟΣ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΘΑ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙ?ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΕΤΕΛΕΣΘΕΝ...

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Λοιπόν, φιλαράκι, επειδή εκ φύσεως είμαι ψύχραιμος και αισιόδοξο άτομο, αυτά τα τετέλεσθεν δεν τα μπορώ. Ανακοινώθηκε η αύξηση του, μετά μέσου πραγματικού ορίου ηλικίας, από τα 61 στα 63 χρόνια. Αυτό το νούμερο βγαίνει αν υπολογίσουμε όλους όσους βγαίνουν στη σύνταξη μέσα στο έτος, ανεξάρτητα που δούλεψαν και πόσο.
Το 2003, το νούμερο αυτό ήταν στα 62,7 κι έγινε 61, μετά τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις, στον ΟΤΕ, την Ολυμπιακή, τις Τράπεζες (Εθνική) κ.α.
Για να ξαναπιάσεις το όριο που είχες, δηλαδή το 63,(παρά λίγους μήνες), αρκεί να κόψεις τις πρόωρες.
Δεν νομίζω, πως πέρα από το λεκτικό σύνθημα "αυξάνω τα όρια ηλικίας", πως θα γίνει κάτι το συνταρακτικό.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΑΘΛΗΨΗ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ.