Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΒΑΡΥΝΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΑΠΟΥΛΙΑ !

Τη γιορτή για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων διάλεξε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, για να πάρει σαφή θέση, για το κρίσιμο ζήτημα, που απασχολεί, αυτό τον καιρό, τη χώρα, το Οικονομικό...
«Αυτή τη στιγμή η χώρα καλείται να πραγματοποιήσει μια ιστορική μετάβαση και η πρόκληση για όλους μας είναι μην υπάρξουν φαινόμενα κοινωνικής διάλυσης. Με άλλα λόγια να περάσουμε απέναντι, χωρίς να μείνει κανείς πίσω. Αυτός είναι ο κρίσιμος εθνικός στόχος της εποχής μας και έχω τη βεβαιότητα ότι ο ελληνικός λαός θα αποδείξει την ωριμότητά του».
Με λόγια απλά ο Πρόεδρος προσδιόρισε την στρατηγική για την αντιμετώπιση και την έξοδο από την κρίση, τονίζοντας, ακόμα, πως «οι κατέχοντες θα δώσουν πολλά. Οι μη κατέχοντες θα δώσουν τον όβολό τους. Ολοι είμαστε παρόντες σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Θα τα δώσουμε όλοι και όλα για την πατρίδα».

Μη θέλοντας να μείνει αναπάντητη η απαράδεκτη συμπεριφορά των ευρωπαϊκών εταίρων, απέναντι στην Ελλάδα, ο Κάρολος Παπούλιας βρήκε την ευκαιρία να ρίξει το καρφί του : «Να μεταφέρω τη δική μου αισιοδοξία ότι θα δούμε φως, θα βγούμε από το σκοτάδι, θα παλέψουμε. Επειδή ήμουν και εγώ πολλά χρόνια μετανάστης στη Γερμανία, θα μου επιτρέψει η κ. Μέρκελ να βλέπω και εκείνης τα αδύναμα σημεία, αλλά δεν οφελεί να βλέπουμε μόνο τα αδύναμα σημεία των άλλων και να δικαιολογούμαστε. Απαιτείται από όλους σύμπνοια, δύναμη και είμαι βέβαιος ότι το αύριο θα είναι καλύτερο».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου κύριε Πρόεδρε,

και με όλο τον σεβασμό απέναντί σας,

Θα ήθελα να δώ τιμωρίες υπευθύνων,
κυρίως πολιτικών
όσο υψηλά και αν βρέθηκαν κατά καιρούς,
που πούλησαν αποφάσεις για ίδιο συμφέρον,
αντίθετα στο εθνικό.

Τότε και μόνον τότε,
θα πεισθώ ότι υπάρχει ελπίδα.

Αλλιώς όσο λέμε και όσα κάνουμε,
είναι λόγια και έργα του αέρα.

Έλεγχος και Τιμωρία.
Αλλιώς τσάμπα οι θυσίες.

Τα λαμόγια πάλι θα πάρουν το πάνω χέρι.
Πάλι θα διαχειρίζονται τα ίδια πρόσωπα
αυτά που όπως λέτε,
θα δώσουμε για την πατρίδα.

Και πατρίδα δεν είναι τα λαμόγια.

Για να πω την αλήθεια,
για πολύ ρομαντικός μου φαίνομαι.

Αν είσαι πειθαρχημένο άτομο,
δύσκολα προσαρμόζεσαι στην ελληνική πραγματικότητα,
στην ελληνική ρεμούλα.