Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Ο ΦΙΛΟΣ, ΠΟΥ ΜΕ ΚΛΕΒΕΙ !

Με το Νίκο μεγαλώσαμε μαζί, στην ίδια γειτονιά, στις ίδιες αλάνες, στο ίδιο σχολείο… Εγώ έγινα υπάλληλος, εκείνος ελεύθερος επαγγελματίας.
Είμαστε φίλοι αρκετά χρόνια και κρατήσαμε τη σχέση μας, παρ΄ όλες τις εξελίξεις, (παντρειές, οικογένειες κλπ).
Πολλές φορές, πότε ο ένας και πότε ο άλλος, περάσαμε δύσκολες στιγμές και χρειάστηκε ο φίλος το φίλο, για βοηθό και συμπαραστάτη. Αρκετές, επίσης φορές, τσακωθήκαμε, για ένα σωρό θέματα, όλα όμως περνούσαν και ξεχνιούνταν.
Τελευταία, έχουμε πάλι ψυχρανθεί για ένα ζήτημα έντονα πολιτικό, που αφορά όμως την τσέπη μας : το φορολογικό !

΄Εχοντας σπουδάσει οικονομικά, κάνω μόνος μου, πάντα, τα σχετικά με την Εφορία κι εδώ και πολλά χρόνια, συμπληρώνω και τις δηλώσεις του φίλου μου του Νίκου και σαν ελεύθερου επαγγελματία, στην αρχή και σαν έμπορου - καταστηματάρχη, στη συνέχεια.
Παρ΄ όλο που ο παιδικός μου φίλος βρίσκεται, πάντα, σε πολύ καλύτερη οικονομική και περιουσιακή κατάσταση από μένα, ποτέ δεν δήλωσε στην Εφορία, περισσότερο από το 1/3 των δικών μου εισοδημάτων, τα οποία, σημειωτέον, προερχόμενα από μισθούς, δηλώνονται άπαντα !
>>>Διαβάστε τη συνέχεια...

Οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης για το φορολογικό, έχουν εξοργίσει το Νίκο κι απ΄ την πρωτοχρονιά και μετά, αν και ΠΑΣΟΚτζης, βρίζει το ΠΑΣΟΚ και το Γ. Παπανδρέου. Τρεις φορές καυγαδίσαμε άσχημα και την τελευταία – πριν μια εβδομάδα – του είπα τη βαριά κουβέντα, που αποτέλεσε την αφορμή για – προσωρινή ελπίζω – διακοπή, των διπλωματικών και των άλλων σχέσεών μας.
΄Εχοντας βγει απ΄ τα ρούχα μου, ακούγοντάς τον να μιλάει γα φορολογική επιδρομή, μίλησα κι εγώ για «φοροκλέπτες», που στην ουσία μπαίνουν στα σπίτια και κλέβουν εμάς τους – υποχρεωτικά - συνεπείς στις δηλώσεις μας, φορολογούμενους.
«Νίκο, είναι καιρός να σταματήσεις να μπουκάρεις στο σπίτι μου και να με κλέβεις...», του πέταξα.
Το θεώρησε βαρύ και προδοτικό, μίλησε για ζηλοφθονία (!) και βρόντηξε την πόρτα πίσω του…

Αν κι έχω στενοχωρηθεί για τις βαριές κουβέντες μου και σκέπτομαι ν΄ αναλάβω πρωτοβουλία για μια ακόμα αποκατάσταση σχέσεων, πρέπει να ομολογήσω, πως όσο κι αν το παίδεψα το ζήτημα, θεωρώ, ότι είχα κι έχω δίκιο στην εκτίμησή μου : οι φοροφυγάδες, μπορεί να λέγεται, πως κλέβουν το κράτος, στην ουσία, όμως, δια της τεθλασμένης, κλέβουν εμάς, τα χρόνια και μόνιμα υποζύγια, του φορολογικού συστήματος.
Δεν είναι καιρός, να σταματήσει, κάποτε, αυτό ;

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς ή δυστυχώς τα "μπούκα" του φίλου σου του Νίκου, φαίνεται, να τελειώνουν !

Ανώνυμος είπε...

Τα ίδια και χειρότερα με το δικό μου φίλο, το Βλάσση το γιατρό !

stathis είπε...

ΜΗΠΩΣ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΑΣ ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ;

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Φίλε Στάθη, η φοροδιαφυγή του μεγάλου κεφαλαίου, δεν μπορεί ν΄ αποτελεί το άλλοθι της φοροδιαφυγής των διάφορων "Νίκων". Και των δυο η δραστηριότητα είναι καταδικαστέα, αντικοινωνική και πρέπει να αντιμετωπισθεί με τις κατάλληλες πολιτικές !

Ανώνυμος είπε...

....Και το μεγαλο κεφαλαιο αποτελειται απο πολλους Νικους...

Π.Μ. είπε...

Ο κλέψας του κλέψαντος τον κλέψαντα την εφορία δηλαδή όλους και τον εαυτό του. Αυτός είμαι εγώ και σύ,είμαστε εμείς.(οι αναμάρτητοι εξαιρούνται)
Ζούμε στην μόνη χώρα στον κόσμο που η λέξη κλέφτης έχει θετική σημασία.
Απο τον καιρό της Τουρκοκρατίας που οι κοντινοί πρόγονοί μας έβγαιναν στα βουνά να "πάν να γίνουν κλέφτες" γιατί δεν άντεχαν "τον Τούρκο να δουλεύουν",
δεν έχει περάσει ικανός χρόνος φαίνεται για να καταλάβουμε οτι το κράτος πλέον δεν είναι Τούρκικο και εξακολουθούμε να το κλέβουμε ηρωικά! Ποιός φταίει γι'αυτό;
Ενα εκατομμύριο τοις εκατό οι κατά καιρούς κυβερνήτες του, που δεν στάθηκαν άξιοι να ξεδιαλύνουν στον Ελληνα οτι άλλο είναι ο Κολοκοτρώνης και άλλο ο λωποδύτης.Αλλο Νικηταράς και άλλο μασκαράς.Αλλο Μπουμπουλίνα και άλλο Παπαρήγα.
Επειδή μερικοί θα σπεύσουν να πουν οτι τους κυβερνήτες τους διαλέγουμε εμείς άρα έχουμε συνευθύνη θα αντιτάξω οτι τούτος ο λαός εξακολουθεί να είναι "πάντα ευκολοπίστευτος και πάντα προδομένος" παρά την εξυπνάδα του.
Τούτη την φορά είναι ευκαιρία με τον Γιώργο να σταματήσουμε επιτέλους να κλέβουμε τον εαυτό μας και να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη μας στο κράτος.Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στον Γιώργο.Θα πονέσουμε αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ δεν ντρέπεσαι να με καρφώνεις;
Θέλεις να πω κι εγώ στη γυναίκα σου για την ξανθιά; Ε, θέλεις;
Κακομοίρη μου, απο την εφορία μπορεί να γλυτώσεις, απο τη γυναίκα σου ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
ΝΙΚΟΣ

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Με τέτοιες απειλές, Νικολάκη, σε μπαγλαρώνουν στο πι και φι οι του ηλεκτρονικού εγκλήματος, γι αυτό κάτσε καλά !

Ανώνυμος είπε...

Επίσης, ΛΟΓΟΠΛΟΚΕ, στοιχηματίζω ότι ο φίλος σου ο Νίκος είναι από εκείνους που ισχυρίζονται ότι για τη σημερινή κρίση στην Ελλάδα, οι μοναδικοί υπεύθυνοι είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι συλλήβδην και από συστάσεως ελληνικού κράτους. Μάλιστα δε, αν τυχαίνει να είναι και εργοδότης, σίγουρα υποστηρίζει την κατάργηση του 14ου, 13ου και πάει λέγοντας μισθού, όχι μόνο των Δ.Υ. αλλά και των ιδιωτικών (γιατί άραγε;)
Η συμπαθής αυτή κατά τα άλλα τάξη των ελευθέρων επαγγελματιών, έχει κατά τη γνώμη μου καταφέρει να δημιουργήσει ένα τεράστιο ενοχικό σύνδρομο σ΄ένα σωρό κόσμο που όχι μόνο διορίσθηκε αξιοκρατικά αλλά εργάζεται και με ευσυνειδησία στο δημόσιο, χωρίς προκλητικές αμοιβές και έχοντας πίσω τους αξιόλογες σπουδές και πτυχία. ΄Ολη αυτή η επίθεση που γίνεται αποσκοπεί στο να δημιουργήσει ένα καλό άλλοθι στην εν λόγω τάξη για να συνεχίσει να φοροδιαφυγεύει ατιμώρητη. Το ότι παρόμοια στοχοποίηση εναντίον των Δ.Υ. γίνεται επίσης και από τους πολιτικούς, το θεωρώ πολιτική αλητεία: ποιός προκηρύσσει τις θέσεις, ποιός διορίζει από το παράθυρο; τώρα κατάλαβαν ότι δεν είναι δυνατόν ΟΛΟΙ οι ψηφοφόροι τους να διορισθούν στο δημόσιο;