Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Ο ΗΛΙΑΣ ΤΟΥ 16ου...

Είμαι ο Ηλίας και πάω τεταρτη δημοτικού στο 16 δημοτικό Σχολείο.
Η αδερφή μου παει πρωτη και είναι χαζοβιολα
η μαμα λεει να την αγαπαω αλα εγω χεστικα δεν την χονεβω
μαζι μας μενει η γιαγια η μαμα του μπαμπα μου που ηρθε
από το χωριό να μας κραταει γιατι ο μπαμπας και η μαμά πάνε
στιης δουλιές τους. Ουτε τη γιαγιά χονεβω γιτι αγαπαει την αδερφη μου και τη μαμά μου την λεει αυτη. Οτα γυρίζουμε από το σχολείο πρεπει να φάμε για να ξεμπερδεβουμε όπως λει η γιαγια .
Εγω θυμονω γιατι θελω να φαω με τη μαμά και τον μπαμπά και
η γιαγιά μου λεει να μην είμαι γρουσουζης και ακουι η μικρη
και τη ξεσηκονω .

Μόλις τεληώσω το φαι πρεπει να διαβασω. Μετά από ώρα ερχεται
η μαμά και πεζουμε ο μπαμπας ερχεται τελευταιος και μόλις μπει
στο σπιτι η γιαγια πεταγετε από το κρεβατι να βαλαι φαι και τσακονεται με τη μαμα και μετα λεει φτεω εγω που θελω να σας περιποηθω αλλα όποτε με εχετε αναγκη ειμαι καλή. Ο μπαμπας καθετε στον καναπε να διαβασει εφημεριδα και τσακωνονται με τη μαμά να μη καπνισει στο σπιτι αλλά να βγει στο μπαλκονι και η γιαγια λεει έχει ψοφο έξω να πουντιάσει; Η μαμά την κοιτάει σα να θέλει να τη πλακωσει. Ο μπαμπας πάντα κοιμάται στον καναπέ και όταν μαλώνουμε με την αδερφη μου η γιαγια φωναζει βγαλτε τον σκασμο δεν σκεφτοσαστε κανενα και μας φερνει σοκοφρετες να σκασουμε.

Οτα αρχιζουν το βραδυ οι ειδησεις ο μπαμπας βριζει με τα τρακτερ
που είναι στους δρομους καπου μακρια αλλα λεει ότι εμποδιζουν τις ομαδες δεν ξερω ποιες η τον Ολυμπιακο η τον Παναθυναικο που δεν γουσταρω . Η΄μαμά τσακώνετε και ο μπαμπάς την λέι πασοκα πορωμενη. Η γιαγια βλεπει τα σηριαλ από τις εφτα μέχρι το βραδυ και
τις τελευταιες μερες είναι στεναχωρεμενη που χωρισε η Ελένη.
Όταν τις πει κατι ο μπαμπας που δεν τις αρεσει πηγαινει στο δωμάτιο της και κάθε φορά λεει τα ίδια . Εγω φταίω που πούλισα τα χωράφια να καθόσαστε στη σπιταρονα ακομα στο τριαρι θα μενατε το λει σκεδον κάθε μερα. Το βράδυ κάνουμε μπάνιο γαμωτο και πεφτουμε νωρις για υπνο και ομπαμπας χαιδολογιεται με τη μαμά στον καναπέ.
Πρεπει να τους φιλησω ολους και την γιαγια που με τσιμπαει το μουστακι της και την αδερφή μου την χαζή.
Αυτά δεν τα έγραψα στη εκθεση που έβαλε η δασκαλα η οικογένεια μου και τα λαθη μου τα διορθωνε η μαμα ριχνοντας και καμια καρπαζια αλλα τωρα δεν με νοιαζει δε το βλεπει κανεις.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ααχ είναι αλήθεια....