Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

TO COME BACK TOY "ΚΟΜΙΣΤΗ" !...


Ευθύνες στον εκδότη Θέμο Αναστασιάδη για την υποκλοπή της βιντεοσκοπημένης συνεύρεσης της Εύης Τσέκου με τον Χρήστο Ζαχόπουλο απέδωσε ο εργατολόγος Χρήστος Νικολουτσόπουλος απολογούμενος στο Τριμελές Εφετείο για απλή συνέργεια σε παραβίαση προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση του πρώην Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού.
 
Ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι η δική του εμπλοκή στην υπόθεση που οδήγησε σε απόπειρα αυτοκτονίας τον Χρήστο Ζαχόπουλο, τον Δεκέμβριο του 2007, ήταν αποκλειστικά επαγγελματική καθώς ενδιαφερόταν για την καταγγελία του «στημένου» διαγωνισμού και τα οικονομικά σκάνδαλα στο υπουργείο Πολιτισμού.
 
Απολογούμενος ο εργατολόγος κατηγόρησε τον συγκατηγορούμενο του Θέμο Αναστασιάδη ότι υπέκλεψε το οπτικοακουστικό υλικό που είχε καταγράψει η Εύη Τσέκου και ότι είναι αυτός που το παρέδωσε στο Μέγαρο Μαξίμου.
 
Όπως ανέφερε στους Εφέτες ο κατηγορούμενος ακόμη και μετά την απόπειρα αυτοκτονίας του πρώην γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού, ο Θέμος Αναστασιάδης αρνήθηκε πως είχε υποκλέψει το υλικό : «Όταν τον ρώτησα στο τηλέφωνο : «μπας και συνέβη τίποτα;», ο Θέμος Αναστασιάδης μου απάντησε ενοχλημένος : «Τι εννοείς, Χρήστο ;». Και όταν εγώ ρώτησα μήπως κατέγραψαν τίποτα, ποιος είδε το Θεό και δεν φοβήθηκε. «Εμείς είμαστε παλιοί φίλοι. Θέλεις να σου κλείσω το τηλέφωνο, μου απάντησε ο Θέμος Αναστασιάδης και εγώ έμεινα με την εντύπωση που μου άφησε ο φίλος μου».
 
Ο Χρήστος Νικολουτσόπουλος υποστήριξε ότι όσα συνέβησαν, την καταγραφή δηλαδή του περίφημου «ροζ υλικού», κατά την επίσκεψή του με την Τσέκου στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας Πρώτο Θέμα τα ανακάλυψε όλα εκ των υστέρων : «Μέσα στη φυλακή κατέληξα. Δεν μπορούσα να δεχθώ ότι ο φίλος μου εκμεταλλεύτηκε την εμπιστοσύνη που είχα για αυτόν… Δεν μπορούσα να το συλλάβω…», είπε χαρακτηριστικά για να συμπληρώσει ότι στην επίμαχη επίσκεψη υπήρχε κλίμα εμπιστοσύνης και καλή ατμόσφαιρα.

Αυτό που τον «υποψίασε» πως κάτι δεν πήγαινε καλά, όπως είπε ο εργατολόγος ήταν μετά την απόπειρα αυτοκτονίας του Χρ. Ζαχόπουλου, όταν του τηλεφώνησε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, τότε συνεκδότης της εφημερίδας προσπαθώντας να μάθει τι είχε συμβεί.

Ο κατηγορούμενος εργατολόγος υποστήριξε ότι την ύπαρξη του επίμαχου υλικού την έμαθε όταν η Τσέκου έβγαλε από την τσάντα της το DVD, στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας και συμπλήρωσε πως αν είχε δει το περιεχόμενο «θα την προστάτευα» .

Η δίκη διακόπηκε για τις 5 Απριλίου οπότε και θα συνεχίσει την απολογία του ο Χρ. Νικολουτσόπουλος ενώ αν δεν απολογηθούν οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι Θέμος Αναστασιάδης και Γιάννης Μακρυγιάννης ενδέχεται να αγορεύσει ο Εισαγγελέας της Έδρας.

6 σχόλια:

χ.κ. είπε...

Εαν δικαστει ο κομιστης γιατο περιφημο DVD και για τα μαυρα που πηγαινε στην Ελβετια εγω θα γινω παπας,γιατι το γλυψιμο που ριχνει στον Σαμαρα για πλακα το κανει ξερει πως δουλευει το συστημα της διαπλοκης,ετσι και η επιθεση στον Παπακωνσταντινου και Γαπ εχει τους λογους του.

χ.κ. είπε...

Η λογοκρησια δινει και παιρνει κριμα σε ειχα και για δημοκρατη

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

@χ.κ.
Βαριά κουβέντα ξεστόμισες χωρίς να σκεφθείς ό,τι μπορεί να λείπω !

Ανώνυμος είπε...

Ήρεμαααα κάτω τα χέρια από τον Λογοπλόκο!!!!

@ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ!!!!

Ανώνυμος είπε...

maria

χ.κ. είπε...

Λογοπλοκε, συγνωμη αδικα σε πηραν τα σκαγια μου και παλι συγνωμη εισαι αψογος.