Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΚΛΕΙΣΤΟΝ... ΛΟΓΩ ΜΕΤΡΩΝ !

Το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε και πολιτεύτηκε για το λαό και με το λαό ! ΄Εκανε πολλά, αρκετά σωστά κι άλλα τόσα λαθεμένα. Πάντα, όμως, στα κριτήριά του το λαϊκό συμφέρον, τα λαϊκά δικαιώματα κι οι κατακτήσεις, είχαν την πρωτοκαθεδρία…

Ο Γιώργος Παπανδρέου ανέλαβε ν΄ αναγεννήσει το πληγωμένο ΠΑΣΟΚ, με νέες ιδέες, νέες προσεγγίσεις, νέες προτάσεις, με μια νέα πολιτική. Κέρδισε θριαμβευτικά τις εκλογές τον περασμένο Οκτώβρη, και, γιατί αντιμετώπισε μια πεθαμένη καραμανλική Δεξιά, και, γιατί παρουσίασε ένα συγκροτημένο κυβερνητικό πρόγραμμα, σ΄ όλους τους τομείς και ιδιαίτερα στην Οικονομία.
Σε μια συγκυρία, που όλοι μιλούσανε για περιορισμούς και λιτότητα, το ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου, υποσχέθηκε μιαν άλλη πολιτική, κεντρικό χαρακτηριστικό της οποίας, ήταν η προστασία του εισοδήματος και η διεύρυνση των δικαιωμάτων, των πλατιών στρωμάτων του λαού.

Το άνοιγμα του συρταριού, αποκάλυψε την πλήρη λεηλασία που είχε προηγηθεί, η νέα κυβέρνηση βρέθηκε μπροστά σε μια σκληρή πραγματικότητα, που δεν γνώριζε, επακριβώς, τα δε οξυμένα δεδομένα της χρήσης του 2009,προκάλεσαν τους δανειστές της χώρας, αλλά και τους εταίρους στην Ε.Ε. Ευκαιρίας δοθείσης τέθηκε επί τάπητος το διαχρονικό, μέγα ελληνικό ζήτημα : το χρέος !...

Δεχόμενοι την πρωθυπουργική και κυβερνητική άποψη, πως περίπου ξαφνικά, βρέθηκαν μπροστά σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και σε θεμελιακά διλήμματα, του τύπου «αλλάζουμε ή βουλιάζουμε», να κατανοήσουμε την ανάγκη χάραξης και εφαρμογής έκτακτων πολιτικών και τη λήψη σκληρών μέτρων εξυγίανσης των δημόσιων οικονομικών, πλην όμως…
>>>Διαβάστε τη συνέχεια...

Οι πολιτικές αυτές και τα – πρωτοφανή - μέτρα λιτότητας, στο μόνο που συνδέονται με το ΠΑΣΟΚ, είναι το γεγονός, πως τ΄ αποφασίζει και τα λαμβάνει ένας πρωθυπουργός και μια κυβερνητική ομάδα, που εκλέχτηκαν ως ΠΑΣΟΚ.
Οι πολιτικές αυτές και τα μέτρα αυτά, δεν έχουν σχέση, ούτε με τις αρχές, ούτε με την παράδοση, ούτε με το πρόγραμμα (το κυβερνητικό) του ΠΑΣΟΚ. Ούτε συζητήθηκαν, διαμορφώθηκαν κι αποφασίστηκαν στα καταστατικά θεσμοθετημένα όργανα του Κινήματος !

Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα και καλό είναι να υπάρχει συνεννόηση και καθαρές εξηγήσεις. Οι πολιτικές έκτακτης ανάγκης, που μας επέβαλλαν οι νταβατζήδες μας, της Ευρώπης και του ΔΝΤ , σε συμφωνία με τους αξιωματούχους της κυβέρνησης, μπορεί να είναι αναγκαίες, μπορεί να είναι μονόδρομος, μπορεί ν΄ αποβούν, μακροπρόθεσμα, ωφέλιμες για τα νούμερα και τους αριθμούς, δεν έχουν σχέση, όμως με το ΠΑΣΟΚ ! Πως θα μπορούσαν, άλλωστε, αφού είναι εξοντωτικές για το λαό ;

Το ΠΑΣΟΚ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, δεν θ΄ αποφάσιζε τέτοια μέτρα, όπως π.χ. τη μείωση των συντάξεων, την αύξηση των απολύσεων, τη μείωση της αποζημίωσης στους απολυμένους, την επιμήκυνση των χρόνων δουλειάς στις γυναίκες κατά 17 (!), εν μια νυκτί !!!
Το Κίνημα, ούτε τώρα, αποφάσισε αυτά τα μέτρα, απλά, γιατί δεν ρωτήθηκε και τα όργανά του δεν λειτούργησαν, ούτε επεξεργαστικά, ούτε αποφασιστικά. Κάποιοι αποφάσισαν να το κλειδώσουν !...

7 σχόλια:

tsaousa είπε...

Αυτό είναι που λένε "εσύ μας άφησες νωρίς".

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Λατρεία, όπως και να το πεις, απ΄ όπου και να το δεις, η εμπειρία είναι αδυσώπητη και διδάσκει : έτσι κι άνοιξες την πόρτα του "τρελλοκομείου", γυρισμό δεν έχει !...
Αποδεικνύεται πως είχε βάση η προτροπή : "Γιώργο, κλείσε το ΠΑΣΟΚ και κάνε ένα άλλο κόμμα...".
Καλώς ή κακώς οι επώνυμοι, σε τοπικό ή εργασιακό επίπεδο, της Οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ, καλούνται να "τραβήξουν το κάρο" της κοινωνικής αντίδρασης, γλείφοτνας, λίγους μήνες μετά, εκεί που έφτυναν ! Πως να γίνει ?...

Πέτρος Κ. είπε...

Εγώ αγαπητέ Λογοπλόκε έχω αρχίσει να αμφισβητώ και για την αναγκαιότητα των μέτρων και για τους μονόδρομους.
Ίσως, λέω ίσως, τα μέτρα ήταν ήδη προαποφασισμένα εδώ και χρόνια.
Ανέλαβε την πρωθυπουργία ο ακαταλληλότερος και καταστροφικότερος κουρασμένος κολυμβητής με τις σαγιονάρες και το σκύλο, για να οδηγήσει τα πράγματα στο μη περαιτέρω.
Εξετέλεσε την αποστολή του στο έπακρο. Αυτά τα προαποφασισμένα μέτρα όμως δεν μπορούσε να τα περάσει ούτε κατά διάνοια.
Ίσως, λέω ίσως, ήρθε η στιγμή να γίνει πρωθυπουργός ο ΓΑΠ που ελέγχει τα συνδικάτα και τους μεγαλοσυνδικαλοπατέρες, ώστε να περάσουν τα μέτρα όσο το δυνατόν ανώδυνα.
Μακάρι να λέω βλακείες.
Αλλά δεν το νομίζω...

tsaousa είπε...

Αχ, με τουμπάρισες τώρα με το λατρεία.
Παρόλα αυτά, μπορώ να σκεφτώ με προσπάθεια και να σου πω: εμένα λες να με βολεύουν τα μέτρα; Πιστεύω όμως στο ΠΑΣΟΚ που ψήφισα. Αλλιώς δεν θα το ψήφιζα.

Αυτό που λέει από κάτω ο φίλος, είναι νέο σενάριο. 'Εχω τρελαθεί να διαβάζω σενάρια. Δεν θα μας βγει σε καλό η φάση. Όχι από τη στέρηση. Από την τρέλα.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΧΡΙ 26 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΩΤΟΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΠΕΡΝΕΙ 520 ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΑ.ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΓΩ ΜΕ ΜΙΣΘΟ 1600 ΚΑΙ 48 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΒΡΟΥΒΕΣ.....ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ,ΩΡΑΙΑ,ΕΓΩ ΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΑ!!ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΙΣΤΕ ΜΕ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΑΙΣΧΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΩ.

tsaousa είπε...

Ανώνυμε για τα παιδιά σου γίνονται όλα. Μπορείς να το συνειδητοποιήσεις αυτό;
Εκτός κι αν δεν σε νοιάζει το μέλλον τους αλλά το παρόν μονάχα.

Ανώνυμος είπε...

Τσαούσα μου τι λες τωρα?Δηλαδή το καλό των παιδιών μου είναι να είμαι εγώ άνεργος ή να πληρώνομαι με 520 ευρώ το μήνα?Αστεία λες τώρα σε παραδέχομαι με έκανες και γέλασα σε ευχαριστώ πολύ ειχα καιρό να ακούσω τόσο πετυχημένο αστείο!!Και δεν μου λες τσαούσα αν δεν έχω να πληρώσω τις λογοθεραπείες του παιδιού ή αν δεν έχω να πληρώσω τον δάσκαλο του άλλου γυιου μου που έχει μαθησιακές δυσκολίες και αν χαλάσουν τα δόντια ενος μέλους της οικογένειας και δεν έχω ΝΑΡΘΩ ΣΕ ΣΕΝΑ?Για πιο μέλλων μιλάς αν δεν έχω να ζήσω?Στο φινάλε τα λεφτά δεν μου φθάνουν να πληρώνω τις παπαριές άλλων!!