Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

ΚΥΡΙΕ, ΑΛΗΤΗ, (ΔΗΘΕΝ) ΚΑΘΗΓΗΤΗ !...

Δύο χρόνια σας είχα στο Λύκειο, στα μαθηματικά και το ίδιο χρονικό διάστημα μου κάνατε και ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι σας. Μαζί με την κυρία Β… τη φιλόλογο και τον κ. Κ… το φυσικό, είσαστε εκείνοι, που με ετοιμάσατε για τη δοκιμασία των πανελλαδικών εξετάσεων.

΄Οπως γνωρίζω για τη «βοήθειά» σας αυτή, πληρωθήκατε αδρά από τον πατέρα μου, με, περίπου, 7.000 Ευρώ ο καθένας σας. Τα λεφτά που χρειάστηκαν, η οικογένειά μου τα δανείστηκε από την τράπεζα (για να επισκευάσει, τάχα, το σπίτι μας…) και τα πληρώνει λίγα – λίγα… Τα φέρναμε, όπως λέει η μάνα, δύσκολα, τώρα θα τα φέρνουμε δυσκολότερα. "Ας όψεται το κωλοσύστημα της Παιδείας", που λέει κι ο μπαμπάς !...

Από προχθές, όμως, στο σπίτι γίνεται της κακομοίρας, με τον πατέρα να φωνάζει και να βρίζει συνέχεια και ν΄ απειλεί πως θάρθει να σας βρει και να σας πλακώσει στο ξύλο ! ΄Εμαθε πως και οι τρεις σας, ως βαθμολογητές των γραπτών μας, κάνετε απεργία και δεν τα διορθώνετε, επειδή, λέει, το υπουργείο δεν σας δίνει πολλά λεφτά γι αυτό !
Είναι σκληρό, αλλά θα το γράψω αυτό που φωνάζει ο πατέρας : «κι άλλα θέλετε ρε πούστηδες ; Δεν σας φτάνουν αυτά, που μας ρουφήξατε ;».
>>>Διαβάστε τη συνέχεια...

Σύμφωνα με όσα ξέρω, εκτός από εμένα, κάνατε ιδιαίτερα μαθήματα σε, περίπου, 20 παιδιά, ακόμα, δηλαδή, βγάλατε από τη δική μου γενιά (υποψηφίων), κάπου 140.000 Ευρώ, ο καθένας ! Αλήθεια κι άλλα θέλετε ;
Ο έξαλλος πατέρας μου φωνάζει, όπου βρεθεί κι όπου σταθεί, πως τα παίρνετε παράνομα και μαύρα, δηλαδή αφορολόγητα κι ότι, αν συνεχίσετε την απεργία, «θα του τη δώσει» και θα πάει να σας καταγγείλει στο ΣΔΟΕ…

Σας παρακαλώ ν΄ αφήσετε τις δικαιολογίες και να διορθώσετε τα γραπτά μας για να πάρουμε τ΄ αποτελέσματα στην ώρα μας. Αρκετές ώρες άγχους, πίεσης και αγωνίας περάσαμε, μη μας προσθέτετε κι άλλες !
Τις εκκρεμότητες με το υπουργείο λύστε τις μετά, κάνοντας όσες απεργίες θέλετε. Εμένα σκασίλα μου, σας ξέφυγα, πια, αν και μας κόστισε λίγο ακριβά, αυτό !...

Ο πρώην μαθητής σας και υποψήφιος Παναγιώτης Κρ…

Υ.Γ. Να με συμπαθάτε για τον τίτλο, αλλά δεν είναι δικός μου. Τον έβαλε ο πατέρας μου και με υποχρέωσε να σας τον στείλω !

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΛΗΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ.ΤΟ ΚΥΡΙΕ ΠΕΡΙΤΤΕΥΕΙ

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Το "κύριε" είναι του μαθητή, από το γνωστό "κύριε... κύριε...".
Το "αλήτη" είναι από τον πατέρα, που πληρώνει !

Ανώνυμος είπε...

Καθηγητές ! Από τα επιφανέστερα λαμόγια της ελληνικής κοινωνίας. Τα βαμπίρ της εκπαίδευσης !

Ανώνυμος είπε...

Προβοκατόρικο άρθρο, που εξισώνει συλλήβδην όλους τους καθηγητές με τους φανταστικούς καθηγητές του κειμένου και διαιρεί περαιτέρω την πονεμένη ελληνική κοινωνία (στοχοποιώντας και τους καθηγητές) σε αλληλοκατηγορούμενες ομάδες και συντεχνίες.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως, λέω μήπως, έχετε αναλογιστεί την ...ανάγκη των ιδιαιτέρων μαθημάτων;
Αχνοφαίνεται στην 'αγανακτισμένη' επιστολή.
Είναι η 'φιλοσοφία' του νεοέλληνα της νομεκλατούρας και του νεοπλουτισμού, (πως άραγε;) που λίγο απέχει από την φιλοσοφία του μαυραγορίτη της κατοχής.
Όλοι οφείλουν να με υπηρετούν. Εγώ έχω έχω δικαίωμα μόνο να καταγγέλνω, να παριστάνω τον τιμητή και εισαγγελέα των πάντων.
Συνακόλουθο και το δημοσιέυμα, θεωρώ καθ' υπόδειξη, με απρεπείς χαρακτηρισμούς, σημείο της ηθικής, τουλάχιστον, κατάπτωσης των κατεχόντων το βήμα.
Ξεκινώντας, θα συμφωνείτε μαζί μου, η γενίκευση είναι φασισμός και προσβολή στο τμήμα εκείνο των καθηγητών που υπηρετούν με το μέγιστο των δυνατοτήτων τους το βασικό συνταγματικό δικαίωμα του πολίτη, αυτό της μόρφωσης.
Είναι το ίδιο απαράδεκτο με το "αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι", "μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι", κτλ.
Δεν αμφισβητώ, ότι κάποιος πατέρας ξοδεύει 7 χιλιάδες για 'ιδιαίτερα'.
Έχω όμως αναρωτηθεί το γιατί και έχω αναγνωρίσει μερικού λόγους.
Υπάρχει ό τύπος του πατέρα, που έχει ανάγκη να προβάλει τα ιδιαίτερα του παιδιού του σαν σημάδι της κοινωνικής του θέσης.
Πως είναι δυνατό να συναναστρέφεται ο γιός του τάδε με την 'πλέμπα'!
Υπάρχει ο τύπος του πατέρα, που ελάχιστα ασχολείται με το παιδί του, πνιγμένος στη μπίζνα, τις κοινωνικές υποχρεώσεις και πνίγει τις ενοχές του με αυτό.
Υπάρχει ο τύπος του πατέρα και της μητέρας, που μέσα από την επιτυχία των παιδιών τους βλέπουν την δικ΄΄η τους επιτυχία και καταξίωση βασανίζοντα και καταπιέζοντας τα παιδιά τους να αποδώσουν πάνω από τις δυνατότητές τους.
Υπάρχει ο τύπος του πατέρα, που δεν γνωρίζει, δεν ρωτάει, δεν χαλάει χατήρι στο παιδί του, που πιστεύει ότι με το ιδιαίτερο θα τα μάθει χωρίς δικό του κόπο.
Υπάρχει ο πατέρας, μάλλον η μητέρα, που δίνοντας ένα σκασμό χρήματα για ιδιαίτερα με καθηγητές του σχολείου, εξασφαλίζει, ιδιαίτερα στην επαρχία, το δικαίωμα ή το 'επαθλο του σημαιοφόρου, προκειμένου να πάρει πόντους στην τοπική κοινωνία.
Μεγάλωσα και σπούδασα τέσσερα παιδιά, χωρίς ιδιαίτερα αλλά με φροντιστηριακή βοήθεια, και μπορώ να γνωρίζω από αυτά τα θέματα.
Δεν θα ισχυρισθώ ότι έχουμε ένα καλό και αποτελεσματικό σχολείο. Σαν πολίτης όμως αυτής της χώρας, ακούω εδώ και πολύ καιρό νέα εκπαιδευτικά συστήματα, καινοτόμες και προοδευτικές δράσεις αλλά η ουσία ότι συνεχώς οπισθοδρομούμε.
Σκέφτομαι με νοσταλγία, όχι λόγω ηλικίας, τα μαθητικά μου χρόνια και ευγνωμωνώ τους καθηγητές μου, για όσα με έμαθαν, για τις αξίες που μου δίδαξαν, για το ήθος που μου υπέδειξαν.
Και ανάμεσα στις αξίες που μου εμφύτευσαν, είναι να είμαι ανεκτικός και συγκαταβατικός με αυτούς που ΕΥΚΟΛΑ και ΑΣΥΛΛΟΓΙΣΤΑ καταφεύγουν σε ΥΒΡΕΙΣ, ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ και ΑΠΑΞΙΩΣΕΙΣ.
Ακόμα και αν δεν το παραδεχτούν ανοικτά, εύχομαι ενδόμυχα να αναγνωρίσουν κάτι...

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω κάνει ποτέ ιδιαίτερο σε κανένα μαθητή οποιουδήποτε σχολείου. Η ειδικότητά μου θα μπορούσε να με κάνει πλούσιο αν ... ξεστράτιζα. Στο βαθμολογικό κέντρο συνυπάρχουν καθηγητές σαν κι εμένα και σαν τα παραδείγματα. Εγώ την πληρώνω, εγώ απεργώ, εμένα φτύνετε. Οι άλλοι τα παίρνουν από παντού και βαθμολογούν ... κανονικά.
Γιατί με τσουβαλιάζετε μαζί μ' αυτούς;
Εγώ τους έβαλα στο σπίτι μου; Εγώ πήγα σ' αυτούς (και ιδίως του σχολείου μου...); Εγώ συντηρώ αυτό το αισχρό σύστημα του ιδιαιτέρου;
Πάντα οι άλλοι έχουν όλες τις ευθύνες και πάντα οι άλλοι φταίνε και πάντα κοιτάζουμε τα στραβά των αλλονών. Η κάμήλα...κτλ
Γιατί τόσος φασισμός; Μήπως γιατί δεν πρέπει να κοιτάξουμε ποιοι φταίνε αλλά να κλωτσάμε ο ένας τον κ..ο του άλλου;
Γιατί;

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Ως εδώ και μη παρέκει, κύριοι καθηγητάδες ! Δεν τα παίρνετε όλοι, τα παίρνεται, σχέδον, όλοι, παράνομα και μαύρα ! ΄Οσοι δεν τα παίρνουν από τους φουκαριάρηδες οικογενιεάρχες κι όχι κομπλεξικούς, που λέει ο συνήγορός τους ανώνυμος, είναι συνένοχοι στο έγκλημα !
Είσαστε οι στυλοβάτες ενός απαράδεκτου, λεηλατικού συστήματος εκπαίδευσης, μόνο και μόνο γιατί σας συμφέρει, λαμόγια των ιδιαίτερων με 30, 40 και 50 Ευρώ την ώρα ! Κι είσαστε, οι περισσότεροι, και διορισμένοι στο δημόσιο, όπου το μόνο που κάνετε είναι να "ψαρεύετε" πελάτες για το σπίτι !... Λαμόγια !

Ανώνυμος είπε...

Σπούδασα δυο παιδιά και στα ιδίαίτερα της β΄και γ΄ λυκείου πλήρωσα σαν, πούστης, 12.000 και 13.000 Ευρώπουλα, για μαθηματικά, έκθεση, φυσική, χημεία. Η επιλογή ήταν μονόδρομος, καθώς όλοι, αναγκαστικά, κάνουν το ίδιο για τα παιδιά τους και τυχόν άρνηση συμμόρφωσής σου, επισείει τη βαριά κατηγορία πως δεν μερίμνησες για το μέλλον των παιδιών σου.
Τάχουν κάνει έτσι, οι κουφάλες, που να μην μπορείς να κάνεις διαφορετικά !
Εδώ και τώρα κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων ! Εδώ και τώρα "φόλα στα λαμόγια" !

Ανώνυμος είπε...

@ 11:55
Δηλαδή θέλετε να μας πείτε ότι λόγω του νεοπλουτίστικου, αδιάφορου, αγράμματου κλπ. προφίλ των γονέων που επιλέγουν τα ιδιαίτερα, εσείς νομιμοποιείστε να τα παίρνετε μαύρα; Πώς την έχετε δεί; Και τιμωρία και στου κασίδη το κεφάλι; Ποιοί νομίζετε ότι είστε τέλος πάντων και ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να παίζετε με την αγωνία των παιδιών; ΄Ασχετα αν συμφωνεί κανείς ή όχι με τα ιδιαίτερα (εγώ π.χ. διαφωνώ όταν βέβαια υπάρχει εναλλακτική καλού φροντιστηρίου), αυτό δε σημαίνει ότι εσείς μπορείτε να κερδοσκοπείτε στις πλάτες παιδιών και γονηών και να βγαίνετε και τιμητές κι από πάνω με τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς σας. Κανείς δεν μπορεί να σας το απαγορεύσει - κόψτε όμως τέλος πάντων και καμμιά απόδειξη και σταματήστε επι τέλους να το παίζετε πότε αναξιοπαθούντες και πότε ημίθεοι. Η ελληνική κοινωνία έχει πια καταλάβει στο σύνολο της ότι το σύστημα που κατηγορείτε είστε εσείς οι ίδιοι που το συντηρείτε μη μαθαίνοντας γράμματα τα παιδιά στο σχολείο - έτσι ώστε να αναγκάζονται να προσφεύγουν πάλι σε σας για ιδιαίτερα και να τα οικονομάτε και χοντρά και μαύρα. Αν τώρα υπάρχουν υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις που δεν κάνουν ιδιαίτερα, αυτό δε σημαίνει ότι ότι στη συντριπτική του πλειοψηφία ο κλάδος σας δεν πλουτίζει ασύστολα εις βάρος όλων των υπολοίπων.

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να ζητήσω από τον Παναγιώτη, να ρωτήσει τον πατέρα του, και την μητέρα του, :
1. ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ιδιαίτερο καί όχι οργανωμένο φροντηστήριο (ολιγομελή τμήματα κτλ).
2. ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ τους καθηγητές του σχολείου και όχι τόσους ειδικευμένους αδιόριστους.
Οι απαντήσεις θα έχουν ενδιαφέρον.
Να ρωτήσω, και να απαντηθεί με επιχειρήματα, και όχι φανατισμένες ατάκες, σαν του ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΥ, που δεν δείχνουν άτομο για ευγενές παράδειγμα:
1. Αν δεν εμπιστεύονται τον καθηγητή στο σχολείο, γιατί τον εμπιστεύονται στο ιδιαίτερο;
Αν είναι τενεκές στο σχολείο θα είναι παντού!!
2. Ο καθηγητής μπαίνει με το "ετσι θέλω" στα σπίτια ή μήπως τον "γλείφουν" για να εξασφαλίσουν την εύνοια του;
3. Αν η τιμή που ζητά είναι μεγάλη, γιατί την δίνουν;
4. Γιατί δεν ακολουθούν το πρόγραμμα της ΠΔΣ (Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης) που είναι ΔΩΡΕΑΝ και με την εποπτεία του σχολείου; (Στην περιοχή μου λειτουργεί κανονικά, παρά την λυσσασμένη αντίδραση οργανωμένων φροντιστηρίων).
Από ότι γνωρίζω, και γνωρίζω καλά, το ιδιαίτερο μάθημα απαγορεύται ως άσκηση ιδιωτικού έργου, με ποινή απόλυσης.
Δεν έχετε παρά να καταγγείλετε τους παραπάνω "καθηγητές" στο ΣΔΟΕ, στην Υπηρεσία, αντί να διατυπώνετε γενικές και ψευτοπαλληκαρίστικες απειλές.
Μήπως φοβόσαστε μην αποκαλυφθεί, και εμπλακεί το ΣΔΟΕ, με τον πακτωλό των χρημάτων που δίνονται για ιδιαίτερα;

Κυριάκος Κρ... είπε...

Κύριε μοναδικέ υπερασπιστή ενός άθλιου και ληστρικού συστήματος, θεωρώ πως οι ενστάσεις σου και τα ερωτηματικά σου, είναι καλοπροαίρετα κι όχι σκόπιμα.
Σε πληροφορώ,λοιπόν, πως από νωρίς -την α΄ λυκείου - στους μαθητές αναπτύσσεται ένας προβληματισμός κι ένας συναγωνισμός, έμμεσα, πλην σαφώς, καθοδηγούμενος από ορισμένους καθηγητές.
Τα κύρια σημεία 2 : η υποτυπώδης έως μηδενική συμβολή της κανονικής διδασκαλίας στο σχολειό, στη μάθηση και στην εμβάθυνση στα μαθήματα SOS, καθώς και η γαλούχιση και ο επηρεασμός, μέσα από πληροφορίες για την επιτυχημένη πορεία μαθητών προηγούμενων ετών, που έκαναν ιδιαίτερα σε καθηγητές του ίδιου σχολείου.
Η πίεση από το παιδί αδιαπραγμάτευτη : έτσι κάνουν όλοι οι καλοί μαθητές που θέλουν να περάσουν σε καλή σχολή, έτσι θα κάνω κι εγώ.
Η άποψη - συμβουλή του ερωτώμενου καθηγητή, αφοπλιστική : γνωρίζω το παιδί, ξέρω τις δυνατότητές του, ξέρω τις αδυναμίες του και τα κενά του. Θα τα καταφέρουμε !
Μα γιατί στο σχολείο δεν γίνονται αυτά που πρέπει να γίνουν ;
Μη το ψάχνετε, είναι το σύστημα. Λάθος προγράμματα, λίγες ώρες, κενά, απεργίες, απουσίες...
Πόσα θα κοστίσει το ιδιαίτερο ; Παίρνω, συνήθως, 35 και 40 την ώρα, για σας, για τον Παναγιώτη 30 Ευρώ...
Μα είναι πολλά !
Για την προσπάθεια, τον κόπο και τον σκοπό, δεν ειναι τίποτα !
Είναι και των άλλων μαθημάτων...
Θα μιλήσω εγώ στους συναδέλφους, να κάνουν κι εκείνοι καλές τιμές !

Πάρε, λοιπόν, κύριε το ρίσκο και πες όχι ! Επέτρεψε στον εαυτό σου να κατηγορηθεί για τσιγκουνιά και για αχαριστία, απέναντι στο παιδί σου και το μέλλον του ! Τόλμησε εσύ να πας κόντρα στο ρεύμα, πριν την όλη διαδικασία, όχι μετά και εκ του ασφαλούς !...

Οι καταγγελίες στο ΣΔΟΕ δεν γίνονται κι εδώ, για τον ίδιο λόγο, που δεν καταγγέλλεται κι ο γιατρός πριν από την εγχείρηση. Οι εκμεταλλευτές ξέρουν που πατάνε : στην αγωνία, στον πόνο και τον φόβο για το αύριο του παιδιού σου !...

Και μετά απ΄ όλ΄ αυτά, να εκβιάζουν, μη διορθώνοντας τα γραπτά ! Οι ίδιοι, ναι ακριβώς οι ίδιοι !

Χρήστος Χαρακοπίδης είπε...

Είναι συνηθισμένο φαινόμενο κάποιοι αποτυχημένοι στον τομέα των επιστημών και των γραμμάτων να βγάζουν τα απωθημένα των μαθητικών τους χρόνων γράφοντας τέτοιου είδους λιβελογραφήματα λοιδορώντας συλλήβδην τους καθηγητές και τους δασκάλους τους.
Ποιός αναζήτησε και γιατί, άνθρωπέ μου, τους καθηγητές αυτούς για ιδιαίτερα μαθήματα; Μήπως ο πατέρας σου δεν τους έγλειψε κιόλας πατόκορφα για να αναλάβουν τον "αχαΐρευτο", που δεν τα παίρνει τα γράμματα, για να έχει το απαραίτητο άλλοθι απέναντί σου, όταν κοινοποιηθεί η αποτυχία σου; Μπαγλαμά, θα σου πει, εγώ πλήρωσα τους καλύτερους καθηγητές για σένα. Ας διάβαζες να πετύχεις! Μήπως επέλεξε τους συγκεκριμένους γιατί είχαν καλό όνομα στην πιάτσα της τοπικής σου κοινωνίας; Μόλις έγινε η δική σου δουλειά και "εξασφάλισες"(;) το τομάρι σου, άθλιε νεόπλουτε υποκριτή, θυμήθηκες ότι οι καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα είναι αλήτες; Γιατί είναι αλήτες αυτοί που με ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ στην υπηρεσία της αφεντομουτσουνάρας σου με ωριαία αμοιβή πολύ μικρότερη απ' αυτή ενός υδραυλικού προσπαθούν να συμπληρώσουν το εισόδημά τους; Γιατί δεν απαιτείς να νομιμοποιηθεί το ιδιαίτερο φροντιστήριο για να πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους για την ΕΡΓΑΣΙΑ που προσφέρουν και να μην είναι εξαναγκασμένοι φοροφυγάδες ή να αμείβονται όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί στον κόσμο, όπου στα λεξιλόγιά τους δεν υπάρχει η λέξη φροντιστήριο;
Η αλητεία, ανθρωπάκι μου, ανήκει εξ ολοκλήρου στην κοινωνία που αποδέχεται να αμείβει καλύτερα αυτούς που ασχολούνται με τα "σκατά της" παρά αυτούς που αναλαμβάνουν να διαμορφώσουν τους χαρακτήρες και την παιδεία των παιδιών της. Όταν δέχονται να πληρώσουν όσο-όσο για την "επιτυχία" του δικού τους παιδιού στις εξετάσεις αδιαφορώντας για την παιδεία όλων των υπόλοιπων παιδιών.
Τη δική σου αλητεία κατήγγειλε πρώτα, κομπλεξικέ μικροαστέ, κι αν έχεις τα κότσια να καταγγείλεις και τους άλλους να μιλάς τουλάχιστον με ονόματα και διευθύνσεις σεβόμενος τους καθηγητές και τους δασκάλους στο σύνολό τους, που κάνουν τις καθημερινές τους υπερβάσεις στην καθημερινότητα του σχολείου τους.

Ανώνυμος είπε...

Το «σχεδόν» δεν σε απαλλάσσει από την γενίκευση κύριε ΛΟΓΟΠΛΟΚΕ άρα και από τη φασιστική λογική. Άσε που αμέσως μετά χαρακτηρίζεις συνένοχους εμάς του «σχεδόν». Η ανωνυμία είναι καλή γιατί απελευθερώνει τον οποιοδήποτε να πει αυτό που πιστεύει ή «πιστεύει». Αλλά γιατί δεν γράφεις κι εσύ κανένα όνομα ώστε να μην είσαι συνένοχος; Δεν ξέρεις; Ή μήπως ξέρεις ότι για το αδίκημα της συκοφαντίας πάει στην άκρη η ανωνυμία; Συκοφαντία όμως γιατί; Για να δικαστεί και να καταδικαστεί υπάλληλος που χρηματίζεται ή, εν προκειμένω, κάνει ιδιαίτερα πρέπει να του στήσουν μηχανή. Δηλαδή να είναι στο κόλπο ο ΣΔΟΕ αλλά ΚΑΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ και να συλληφθεί με προ - σημαδεμένα χαρτονομίσματα. Και εγώ ξέρω κάποιους «επαγγελματίες» της «μόρφωσης» και με ΕΝΟΧΛΟΥΝ, με ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ στην κοινωνία, με τη στάση τους δε στα συνδικαλιστικά ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ τις συλλογικές διεκδικήσεις αφού λύνουν το ατομικό τους πρόβλημα εις βάρος των μαθητών και των εργαζόμενων γονιών τους.
Ποιος άλλος εκτός από την πλειοψηφία των γονιών και την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν θα ήθελε να μην υπάρχει αυτό το φαινόμενο;
Η κυβέρνηση και το υπουργείο ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ που υποβαθμίζουν τον καθηγητή τόσο σαν εκπαιδευτικό όσο και σαν άνθρωπο και αντί να το αμείβουν περίπου στα επίπεδα του μέσου όρου της ΕΕ (και ενώ παραδέχονται ότι ο εκπαιδευτικός στη χώρα μας δεν είναι καλά αμειβόμενος) του μειώνουν κι άλλο το μισθό. Τι του λένε δηλαδή και φανερά και κρυφά; Κάνε κι εσύ μια δεύτερη δουλειά. Ποιαν; Αυτήν που ξέρεις καλύτερα.
Κάποιοι γονείς που «παρακαλάνε» ακόμα και καθηγητές των παιδιών τους να τα κάνουν ιδιαίτερα;
Η «απρόσωπη» κοινωνία που πέφτει θύμα παραπλάνησης από την κυρίαρχη αντίληψη που λανσάρουν η κυβέρνηση (η εκάστοτε), τα ΜΜΕ και εσχάτως και διάφορα blogs και γίνεται τότε κι αυτή κριτής και τιμητής;
Οι ιδιώτες «έμποροι της γνώσης» που διαλαλούν την πραμάτεια τους (όλοι θα έχετε δει τις λίστες των μαθητών που πέρασαν στην τάδε σχολή γιατί ήρθαν στο δικό μας μαγαζί κτλ κτλ) γιατί χάνουν μερίδιο της αγοράς και όχι γιατί κόπτονται που υπάρχει παραπαιδεία και πληρώνει ο γονιός;

Η αλήθεια για το δημόσιο σχολείο είναι αυτή.Χωρίς τη στήριξη από ΠΟΥΘΕΝΑ η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών προσπαθεί να κάνει καλά τη δουλειά της. Όμως πλέον η γνώση είναι ΚΕΡΔΟΣ και είναι αδύνατο να κυκλοφορεί ένας πακτωλός χρημάτων και να αφήσει αδιάφορους όλους όσοι ασχολούνται μ’ αυτήν. Έτσι πλέον υπάρχουν 4 κύριες κατηγορίες καθηγητών:
1. «Καθηγητές» που δεν τους φτάνει το 24ωρο από το «φόρτο εργασίας» του ατομικού τους πλουτισμού.
2. Καθηγητές που δεν τους φτάνουν τα λεφτά για να μεγαλώσουν ή να σπουδάσουν τα παιδιά τους και «συμπληρώνουν» με κάποια ιδιαίτερα χωρίς όμως «επαγγελματική λογική».
3. Καθηγητές που δεν μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα διότι ΛΟΓΟΠΛΟΚΕ τα μαθήματά τους δεν εντάσσονται στις πανελλήνιες εξετάσεις. Και να ήθελαν δεν μπορούσαν δηλαδή. Ειδικότητες όπως Θεολόγοι, Ξενόγλωσσοι (εκτός ; Αγγλικής), Κοινωνιολόγοι, Νομικών Επιστημών, Μηχανικοί, Γεωλόγοι, Γεωπόνοι, Οικιακής Οικονομίας, Φυσικής Αγωγής, Καλλιτεχνικών, Μουσικής, όλες (εκτός Πληροφορικής) οι τεχνικές ειδικότητες και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ (ουκ εστίν αριθμός…) κτλ.
4. Καθηγητές που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να κάνουν ιδιαίτερα και πίστεψέ με ΛΟΓΟΠΛΟΚΕ αυξανόμαστε. Όχι όμως για να είμαστε νόμιμοι σε ένα «παράνομο» κράτος αλλά γιατί την έχουμε δει αλλιώς. Έχουμε άλλη φιλοσοφία περί ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΓΝΩΣΗΣ.
Και επαναλαμβάνω. Γιατί μας τσουβαλιάζεις; Γιατί μας κάνεις να ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε καθηγητές; Δεν έχει ο ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΣ κατηγορίες αντίστοιχες; ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ;


ΥΓ1 Αποτύχαμε σαν καθηγητές εφόσον οι πρώην μαθητές μας έχουν ( ; ) τέτοιες αρχές…
ΥΓ2 Δεν θεωρώ την επιστολή προβοκατόρικη αλλά και να είναι, συμμερίζομαι την πίεση του παιδιού προς τον πατέρα γι αυτού του τύπου τα ιδιαίτερα, λόγω «κυκλωμάτων» που, ναι υπάρχουν, αλλά ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ. Η εξάρθρωση όμως είναι στα χέρια των γονιών και όσο δεν το κάνουν …

Δημήτρης
Εκπαιδευτικός

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν σε πειράζει θα σου απαντήσω εγώ για λογαριασμό του Παναγιώτη κ. καθηγητά
1. Επιλέγει ιδιαίτερα είτε γιατί στην περιοχή του δεν υπάρχει αξιόπιστο φροντιστήριο είτε γιατί έτσι καταλαβαίνει - έτσι κάνει. Δικαίωμά του.
2. Επιλέγουν καθηγητές του σχολείου κι όχι άλλους πάλι από ανάγκη (λόγω έλλειψης "άλλων"), κι όχι για γλείψιμο όπως αφήνεις υπογείως να εννοηθεί. Επίσης, επειδή έχουν καταλάβει ότι ο ίδιος καθηγητής όσο πιο κακός είναι στο σχολείο, τόσο πιο καλός αποδεικνύεται στο ιδιαίτερο για ευνόητους λόγους. Εννοώ το παραδάκι, ντε.
3. Συ είπας. Μάλλον σε γλείφουν για να εξασφαλίσουν την εύνοιά σου, γιατί επίσης έχουν καταλάβει ότι μόνο με γλείψιμο (πασπαλισμένο με χιλιάρικα ευρώ), θα τους περάσεις το μάθημα.
4. Σε πληρώνουν πολλά, για τους ίδιους λόγους με παραπάνω. Βέβαια το ό,τι αυτοί είναι ηλίθιοι, δεν σε κάνει εσένα πιο έξυπνο. ΄Οσο για τους "τενεκέδες" μαθητές που εσύ τους μεταμορφώνεις σε ξεφτέρια με τα κ...ιδιαίτερά σου, αυτά να τα πουλήσεις αλλού (κατά προτίμηση σε τίποτε αλβανούς που ακόμη δεν έχουν μάθει καλά καλά τη γλώσσα).
5. ΄Ακου φίλε, για κακή σου τύχη, έχουμε μεγαλώσει παιδιά κι έχουμε μαζύ τους φτύσει αίμα για να τα καταφέρουν να μπουν σε κάποια σχολή της προκοπής. Για ποιά ΠΔΣ μιλάς ακριβώς; Γι αυτή που πηγαίνουν οι μαθητές και περιμένουν τους καθηγητές να πάνε κανένα πεντάλεπτο πριν τη λήξη της ώρας ή και καθόλου, αφού έχουν πάρει πρώτα το μεσημεριανό τους υπνάκο; Για ποιά ΠΔΣ μιλάς; Γι αυτή που άφησε όλα τα παιδιά έξω από τα πανεπιστήμια με αποτέλεσμα να στραφούν πάλι σε σένα για ιδιαίτερα τη δεύτερη χρονιά; Σε ποιόν νομίζεις ότι τα πουλάς αυτά; Πόσο έξυπνος νομίζεις ότι είσαι ρε μάγκα μου; Τέτοια γράμματα μαθαίνεις τα παιδιά στο σχολείο;

΄Οσο για τις σαχλαμάρες που τσαμπουνάς στο τέλος περί ΣΔΟΕ, ξέρεις πολύ καλά ότι αυτό δε γίνεται, γιατί ο μαθητής που θα το κάνει όχι πανεπιστήμιο αλλά ούτε λύκειο θα καταφέρει να βγάλει ποτέ (όπως κι ο ασθενής χωρίς το φακελάκι που παίζει τη ζωή του κορώνα-γράμματα).

Το θράσος σου έχει περισσέψει. Για μαζέψου λιγάκι. Μας κούρασες.

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Οι "πονηροί"που θίγονται, τάχα, από την καταγραφή της μεγαλύτερης σύγχρονης εκμετάλλευσης στην ελληνική κοινωνία και της μεγαλύτερης επιχείρησης προσπορισμού παράνομου και μαύρου χρήματος, δεν πείθουν, ούτε βγάζουν απ΄ όξω την ουρά τους με τα γρυλλίσματά τους και τις αήθεις και εμπαθέστατες επιθέσεις κατά των παιδιών και των γονιών !!!
Είσαστε ΟΛΟΙ συνένοχοι, ρε, γιατί ξέρετε, βλέπεται και ζείτε, τους απατεώνες συναδέλφους σας, και κάνετε το κορόϊδο ! Γνωρίζετε ονόματα, τιμές, μεθόδους κι έχετε το θράσος να ζητήσετε το λόγο από τα θύματα και απ΄ όσους τολμάνε να γράψουν την αλήθεια !
Για ποιους αποτυχημένους στην επιστήμη μιλάς κύριε καθηγητά των μαθηματικών ; Ποιοι κατάντησαν τα δημόσια σχολειά εκεί που τα κατάντησαν ; Ποιοι είσαστε εσείς που αρνείστε την αξιολόγηση ; Ποιοι είσαστε εσείς που όταν δόθηκε η δυνατότητα προσμέτρησης της λυκειακής βαθμολογίας στις εξετάσεις αρχίσατε το αλισβερίσι με τους βαθμούς ;
Και ειδικά στην ειδικότητά σου : πόσοι μαθηματικοί υπάρχουν που δεν κάνουν ιδιαίτερα ;

Το επόμενο έγγραφο του ΣΔΟΕ, θα πρέπει να είναι ο έλεγχος του πόθεν έσχες ΟΛΩΝ των καθηγητών των μαθημάτων που εξετάζονται στις πανελλαδικές και το σεντράρισμα και τη δίωξη, όλων των ανόμως πλουτισάντων.
Μήπως κι αυτό είναι φασιστικό κύριοι καθηγητάδες ;

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Αν δεν καταλάβατε, ο πατέρας του μαθητή Παναγιώτη, ο κ. Κυριάκος Κρ..., απάντησε, λέγοντας τα πράγματα με τ΄ όνομά τους και επικεντρώνοντας και στην αφορμή του κειμένου : στη λευκή απεργία των καθηγητών βαθμολογητών των γραπτών, στις πανελλαδικές εξετάσεις, πράξη που κάποιοι "πονηροί" την περνούν στο ντούκο !...

Ανώνυμος είπε...

Αν αυτά τα πράγματα είναι αλήθεια και δεν είναι αλλό ένα κατασκευασμένο δημοσιεύμα εμπνέυσεως Μπιλντεμπεργκ-Πασοκ τότε οφήλεις νεαρέ να δώσεις τα ονόματα αυτών των κυρίων στην δημοσιότητα και το υπουργείο παιδείας να τους απολύσει αμέσως ενώ να δημευθεί η περιουσία τους.
Αλλα δεν νομίζεις ότι είναι τουλάχιστον περίεργο να το στέλνεις τώρα το δημοσιέυμα που κάποιοι απεργούν?
Αν δεν το κάνεις είσαι συνένοχος σε εγκληματική πράξη και σύ και ο Πατέρας σου

Ανώνυμος είπε...

@18.14
Καλά εσύ δεν παίζεσαι. Να πάει το παιδί κι ο πατέρας να καταγγείλει, τι ωρέ ; Κάτι που γνωρίζει όλη η κοινωνία ; Για μποια συνομωσία μιλάς ; Εσύ δεν ξέρεις τι συμβαίνει ; ντροπή !

ακυβέρνητος είπε...

Ειπώθηκαν όλα. Όσοι δεν κατάλαβαν δεν πρόκειται να καταλάβουν ακόμη και αν βγουν οι ίδιοι οι τρεις καθηγητές, παραδεχτούν την ενοχή τους, επιστρέψουν τα χρήματα και ζητήσουν συγγνώμη. Μια ιδέα μου πέρασε μήπως κάποιος από τους ανώνυμους είναι ένας από τους τρεις, αλλά ας το αφήσουμε στην άκρη.
Ο μαθητής και ο πατέρας του δεν καταδίκασαν όλους συλλήβδην τους καθηγητές. Όποιος κατάλαβε κάτι τέτοιο έχει πρόβλημα. Το άρθρο αναφέρεται στα 3 συγκεκριμένα κοράκια που όχι μόνο τα έπαιρναν μαύρα (αυτό βέβαια ήταν συμφωνημένο εξ αρχής), αλλά στοιχίζονται πίσω από τους χιλιάδες καθηγητές με το μικρό μισθό και παριστάνουν τα φτωχαδάκια.
Να καταθέσω μια προσωπική εμπειρία; Γνωστός μου μαθηματικός Λυκείου (όχι των δικών μου παιδιών) μου δήλωσε πριν από χρόνια: «με τα λεφτά που παίρνω και πολλά τους μαθαίνω. Αν θέλει το Υπουργείο να γίνεται σωστή διδασκαλία μέσα στα σχολειά, τότε να πληρώσει τους καθηγητές. Διαφορετικά θα διδάσκω τόσα, όσα είναι και τα λεφτά που μου δίνουν» !!!! Τι καταλάβατε; Ότι από το συγκεκριμένο καθηγητή μπαίνουν σε μια ζυγαριά τα λεφτά και η γνώση. Όσο περισσότερα τα λεφτά, ανάλογη και η παρεχόμενη γνώση. Κάτι σαν τα φασόλια στο μπακάλη της 10ετία του ’50. Τώρα που έγιναν και μειώσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών, ίσως να μην πατάει και καθόλου στο σχολείο.
Δεν ισχυρίζομαι ότι κάτι τέτοιο είναι γενικευμένο. Θέλω να πιστεύω ότι απηχούν τις απόψεις μόνο ενός ανθρώπου. Σκεφτείτε όμως ο συγκεκριμένος άνθρωπος τι είδους υπηρεσίες προσφέρει στους μαθητές του. Με την ίδια λογική ο χειρουργός θα χειρουργεί κάπου κάπου και ο δασοπυροσβέστης θα σβήνει τα δέντρα που καίγονται μέχρι να σχολάσει.
Το πρόβλημα της Παιδείας δεν είναι μόνο οι καθηγητές, όπως και του ΕΣΥ δεν είναι μόνο οι γιατροί. Πάνω από όλα είναι θέμα μιας βαθιά ριζωμένης στρεβλής νοοτροπίας και κουλτούρας.

Ανώνυμος είπε...

Έχει απόλυτο δίκιο ο πατέρας. Εξάλλου πληρώνει. Οι άπλυτοι και αλήτες καθηγητές όχι μόνο πρέπει να δουλεύουν ένα χρόνο τζάμπα, αλλά πρέπει να του πηγαίνουν και τα ψώνια στο σπίτι. έπειτα η κα Διαμαντοπούλου πρέπει να κάνει οικονομία, πως θα δώσει λεφτά στους σκληρά εργαζόμενους επιχειρηματίες για να πάει ο τόπος μπροστά και να μπορούν αυτοί να πληρώνουν τα φροντιστήρια των παιδιών τους; ε; πως; Να δουλεύουν τζάμπα οι δάσκαλοι. Φτάνει πια.

Ανώνυμος είπε...

E ρε σχόλια!! Που να ανέβει και άρθρο για τους γιατρούς... Ο καθένας με βάση το προσωπικό του συμφέρον κρίνει ή υπερασπίζεται. Πάντα φταίει κάτι άλλο, κάποιος άλλος...

"Λεφτά υπάρχουν" είπε ο ΓΑΠ και μόνο που δεν τον κρέμασαν. Έλα όμως που υπάρχουν, απλά βρίσκονται στο βόθρο και είναι αργά για να τα φέρουμε στην επιφάνεια διότι δεν αλλάζουμε, μόνο βουλιάζουμε

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν διάβαζα τακτικά το blog σου ΛΟΓΟΠΛΟΚΕ τότε θα μπερδευόμουν αν υποστηρίζεις το ΠΑΣΟΚ ή το ΛΑΟΣ.
Ανακοινώνουν τις μέρες που κάποιοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε κινητοποίηση ένας γονιός και ένας μαθητής ένα πρόβλημα που είδαν με έναν ΑΙΣΧΡΟ τίτλο, ΟΧΙ γι αυτούς που "δείχνουν" - αλλά δεν λένε, ΑΛΛΑ για ΟΛΟΥΣ συλλήβδην. Και λέω. Αυτό δεν είναι φασιστική λογική που πατάει σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πρόβλημα και γενικεύει; ΑΥΤΟ δεν είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ;
Απ' την άλλη δεν είστε συνένοχοι και όλοι εσείς που δεν τους καταγγέλετε αλλά σιωπάτε για να μην έχετε εσείς επιπτώσεις αλλά πρέπει να τον καταγγείλω εγώ, ο καθηγητής; Αν δεν πιάσουν μερικούς πως θα κοπούν τα φτερά στους υπόλοιπους και στους επόμενους; Εγώ δεν έχω συμφέρον να τους δείξετε για να ξεχωρίσει η ήρα απ' το στάρι; Γιατί πρέπει να απολογούμε εγώ γιατί ένας καθηγητής έκανε την τάδε παράνομη πράξη στον Έβρο, άλλος ήταν ανήθικος στην Αθήνα και κάποιος απ' την Ήπειρο ήταν άσεμνος; Μήπως θα έπρεπε να απολογηθούν ΟΛΟΙ από τους νομούς των "παρανόμων" γιατί ο κόσμος βοούσε και αυτοί συνένοχα σιωπούσαν;

Θα παρακαλούσα πολύ να αναφέρετε τόσο ο ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ όσο και ο πατέρας του παιδιού ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ κάνετε. Εγώ δεν θα γενίκευα αλλά από κάποιους καθηγητές που διαβάζω θα σας "στόλιζαν" με την ίδια λογική. Και μπορεί να μην φταίγατε σε κανένα από αυτά που θα σας καταλόγιζαν. ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;

ΒΓΑΛΤΕ λοιπόν αυτόν τον φασιστικό και κατάπτυστο τίτλο εσείς που κόπτεστε για την παιδεία. Αφήστε εμάς να μας λένε οι μαθητές μας εφόσον είμαστε όταν είμαστε.

Δημήτρης
Εκπαιδευτικός

ΥΓ1 Αλήθεια κ. Κυριάκο. Οι υπόλοιποι καθηγητές του σχολείου είναι το ίδιο; Ή μάλλον να να μας πει ο ίδιος ο Παναγιώτης που τους ζούσε καθημερινά.

ΥΓ2 Για την συνέχεια των επιχειρημάτων γράφω το όνομά μου.

ΥΓ3 Θα παρακαλούσα το ΛΟΓΟΠΛΟΚΟ να απαντά στον καθένα ανάλογα με τα επιχειρήματα και τον τρόπο και όχι να "δανείζεται" επιχειρήματα από τον ένα για να μην απαντά στον άλλον. Τότε αλλάζει το όνομα και φεύγει ο ΛΟΓΟΣ και έρχεται ο ΔΟΛΟΣ...

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Λοιπόν, φίλε, Δημήτρη, αφού με διαβάζεις τακτικά, θάχεις διαπιστώσει πως δεν μασάω τα λόγια μου, όταν πιστεύω πως έχω δίκιο, όποιον κι αφορούν αυτά τα λόγια. Η επιστολή του μαθητή Παναγιώτη, ακόμα και με τις παρεμβάσεις του πατέρα Κυριάκου, δεν τσουβαλιάζει όλους τους καθηγητές. Αναφέρεται στους τρεις δικούς του.
Ούτε και στα δικά μου σχόλια υπάρχει ο ισχυρισμός πως όλοι τα παίρνουν, άλλωστε δεν μπορούν και νάθελαν, οι αρπάχτες είναι ορισμένοι, αλλά πολλοί ανά την Ελλάδα.
Το τσουβάλιασμα έγινε σ΄ ότι αφορά τη συνενοχή κι εδώ επιμένω : ο κλάδος πρέπει να καθαρίσει την ήρα από το στάρι κι όχι οι απ΄ έξω !
Τώρα τα περί φασισμού και τα περί ΛΑΟΣ,εκεί που περνάνε κι ακουμπάνε, λάθος ανθρώπους βρήκες να παίξεις !...
Και στο φινάλε : τα παίρνουν που τα παίρνουν, τα δηλώνουν ; Δεν είναι αντικείμενο παρέμβασης του ΣΔΟΕ το φαινόμενο ;

Ανώνυμος είπε...

Και επί της ουσίας της παρέμβασης των γονιού και μαθητή.

Στην εκπαίδευση αυτό που περισσότερο απ' τ' άλλα είναι ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας της. Μα υπάρχει θα μου πείτε αφού η παραπαιδεία ("νόμιμη" και παράνομη) ανθεί; Σε κάποια πράγματα υπάρχει. Υπαρχει μέχρι να προσανατολιστεί το παιδί στις πανελλήνιες εξετάσεις. Υπάρχει στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό για να μάθει τα βασικά άσχετα αν, όταν ανοίγουν τα σχολεία ένα βάρος φεύγει από τη τσέπη μας. Υπάρχει στο γυμνάσιο - τουλάχιστον στην αρχή - και όσο πάμε προς το Λύκειο το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα το σπρώχνει στην παραπαιδεία. Φταίει ο γονιός; Στη δικιά μας τη γενιά λέγαμε ότι ο γονιός έβγαζε τα απωθημένα του στο παιδί του. Ο πατέρας μου καλός στα γράμματα αλλά οικονομικά χάλια. Μετοικεί και δουλεύει οικοδομή. Σπούδασε εμένα με 1002 στερήσεις. Για κάτι που ο ίδιος είχε απωθημένο δεν θέλησε να με στριμώξει στην οικοδομή. Ο κάθε γονιός θέλει κάτι καλύτερο για το παιδί του όμως στον ευγενικό του αυτό στόχο χρησιμοποιεί θεμιτούς αλλά και αθέμιτους τρόπους.
Για να καταπολεμηθεί η μάστιγα των ιδιαιτέρων θα πρέπει να "τακτοποιηθούν" οικονομικά οι εκπαιδευτικοί. Δεν είναι μόνο λειτούργημα είναι και ένα βιοποριστικό επάγγελμα (και μιλάω για την 2η κατηγορία και όχι την επαγγελματική). Από ποιο κράτος όμως; Από αυτό που ενώ κάθε χρόνο έβγαζε την κοινή υπουργική απόφαση για τα οικονομικά δεδομένα και τον τρόπο πληρωμής γι όλους αυτούς που στελεχώνουν τον μηχανισμό των πανελλήνιων εξετάσεων, φέτος δεν "είπε" τίποτα; Από αυτό που όταν πιάστηκε να "κλέβει οπώρας" από την Ομοσπονδία των εκπαιδευτικών δεσμεύτηκε ότι όπου να 'ναι υπογράφεται η απόφαση και έβγαλε στη δημοσιότητα την περσινή (με τα περσινά δεδομένα και τρόπο πληρωμής); Από αυτό που όταν ξανα-αναμόχλευσε το θέμα η ΟΛΜΕ η υπουργός του βγήκε στα ΜΜΕ και είπε πάμε όπως πέρσι. Από αυτό που 3 μέρες μετά διαψεύδεται η υπουργός που είχε υπογράψει την ίδια ημέρα που μίλαγε στα ΜΜΕ την νέα κοινή υπουργική απόφαση. Τι λέει αυτή; Μείωση από 5-63% στις αμοιβές και αντί της εξόφλησης σε κάποιο χρονικό διάστημα άπαξ να γίνει η εξόφληση μέσω εντελλομένων σε 3 δόσεις και σε βάθος χρόνου (6 μήνες έως 1 χρόνο) και με όση εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις σ' αυτό το κράτος που άλλα λέει τη μια μέρα και άλλα την άλλη. Δηλαδή δεν είναι απλά το οικονομικό αλλά και ο εμπαιγμός και η κοροϊδία.
Να έχετε όμως υπόψη σας ότι κάθε κλάδος διεκδικεί οταν μπορεί να πιέσει. Κάθε κλάδος δημιουργεί πρόβλημα σε άλλες κοινωνικές ομάδες όταν αγωνίζεται και διεκδικεί. Εμείς δεν θα έπρεπε να κάνουμε τίποτα και σε καμιά περίοδο εφόσον "δημιουργούμε" πρόβλημα (εκτός και αν φορούμε κορδέλες όπως στην Κορέα). Επίσης
αυτοί που απεργούν δεν είναι αυτοί που τα παίρνουν απ' τα ιδιαίτερα. Τουναντίον...
Δημήτρης

ΥΓ Επειδή δεν σου άρεσε ο υπαινιγμός στο προηγούμενο σχόλιο, τον αναιρώ. Η ουσία όμως είναι η γενίκευση που υπάρχει. Θα την δεις και συ τώρα που πέρασε λίγο η ώρα και η πρώτη φούντωση. Και επιμένω. Ο τίτλος ξευτιλίζει εμένα. Όχι τον επαγγελματία - λαμόγιο- ιδιαιτερά.

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

Η παρέμβαση στον τίτλο έγινε για ν΄αποτυπωθεί καλύτερα και το νόημα του βασικού κειμένου και για να μη συνάγεται η ενοχοποίηση όλων των πραγματικών καθηγητών, που είναι, φυσικά, η μεγάλη πλειοψηφία. Οι ιδιατεράδες δεν είναι καθηγητές, δεν είναι δάσκαλοι, αλλά έμποροι της γνώσης !...

ΛΑΖΑΡΟΣ είπε...

Βλάκα (δήθεν άνθρωπε) μαθητή και ηλίθιε (δήθεν άνθρωπε, δήθεν γονιέ, δήθεν αγωνιστή) πατέρα.
Σας μιλάει ένας πολύπαθος καθηγητής με τον πιο ήπιο τρόπο που μπορεί.
Γιατί αντί να αντιδράσετε πατέρας και γιος κάτσατε σαν κότες, καρακοτάρες και πληρώσατε τους συναδέλφους μου , γιατί γίνατε συνένοχοί τους, το ίδιο υπάνθρωποι, ίσως και χειρότεροι είστε και εσείς.
Αυτούς τους κακούς συναδέλφους μου τους συντηρείτε εσείς οι «αγωνισταράδες»!
Ηλίθιε μη πατέρα, ηλίθιε συντηρητή του συστήματος:
Γιατί δεν κατήγγειλες τους συναδέλφους μου (ο θεός να τους κάνει συναδέλφους) φοβήθηκες, χέστηκες ή σου αρέσει απλά όλη αυτή η διαδικασία, να πληρώνεις, να γλύφεις, να υποτάσσεσαι, να φιλάς κατουρημένες ποδιές και να σκύβεις. Αυτό προφανώς κάνεις και στην δουλειά σου ή όταν συναντάς τον γιατρό σου ή τον βουλευτή που ψήφισες, ωραίο παράδειγμα δίνεις στον γιό σου. Τον λυπάμαι τον γιό σου, θα ήθελα πραγματικά να τον υιοθετήσω, να τον γλιτώσω από εσένα και να τον κάνω πραγματικό άνθρωπο. Κακώς έγινες πατέρας. Το είδος σου το ξέρω καλά, συγκαταλέγεσαι σε αυτούς που ποτέ δεν φταίνε σε τίποτα, για σένα φταίνε πάντα οι άλλοι εσύ είσαι ο καλύτερος, ο άσφαλτος, ο τέλειος, ο θεός, τι θεός πάνω και από τον θεό!
Βλαμμένο και χωρίς προσωπικότητα παιδί:
Πού είναι η πρωτοβουλία σου, γιατί γίνεσαι σαν τον πατέρα σου, γιατί αντιδράς τώρα και όχι πιο πριν, όταν έπρεπε, αλλά τι ρωτάω με τέτοιο πατέρα τι να περιμένεις. Προσπάθησε να δεις λίγο στον καθρέφτη της ψυχής σου χωρίς να φοράς τα γυαλιά που σε δείχνουν καλύτερο, άσφαλτο, τέλειο, θεό. Βρες αυτό που φταίει και γιάτρεψέ το. Χαίρομαι που αντιδράς έστω και αργά, αν αντιδρούσες πιο νωρίς θα γλίτωνες και τα κοσμητικά επίθετα που σου έβαλα, τώρα δεν μπορώ να τα αφαιρέσω. Κάτι ακόμα: αν θεωρείς ότι τώρα γλίτωσες από το σχολείο επειδή έφυγες από την Γ΄ λυκείου, αν βλέπεις με τέτοιο μάτι το σχολείο κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και σταμάτα το.

ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ

boom είπε...

Αν εσύ κυρ Λάζαρε, έτσι όπως εμφανίζεσαι μέσα από το σχόλιό σου, με τις εκφράσεις σου και τις ιδέες σου, είσαι καθηγητής, τότε τι ψάχνουμε για να βρούμε τι φταίει για τα χάλια της Παιδείας μας ; Τι ψάχνουμε να βρούμε γιατί υπάρχει και διατηρείται ένα κωλοσύστημα, που σπρώχνει παιδιά και πατεράδες στην παραπαιδεία, τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα ;
Γιατί διερωτώμαστε για το ότι οι μαθητές δεν διαδάσκονται στο σχολείο και ειδικότερα στο Λύκειο αυτά που πρέπει κι αυτά που απαιτούν οι καθηγητάδες των επιτροπών εξετάσεων για τις πανελλαδικές ;
Τι μαθαίνει το παιδί ρε ...δάσκαλε (;), στο σχολείο, ποια ύλη κάνει, ποιες ασκήσεις, ποια θέματα ; Γιατί ρε φωστήρες οι μαθητές της τρίτης λυκείου, δεν πατάνε στις αίθουσες, τους τελευταίους μήνες της χρονιάς ; Μήπως για να διαβάσουν μόνοι τους και στα φροντιστήριά τους, αυτά που εσείς έπρεπε να τους διδάξετε στο σχολείο ;
Θέλεις να βγεις κι από πάνω, να κάνεις κριτική και να βρίσεις μαθητές και γονείς, επειδή αγωνιούν και ψάχνονται για το μέλλον !
Να πας εσύ, ρε, να καρφώσεις τους απατεώνες που κάνουν ιδιαίτερα και τα παίρνουν μαύρα και ληστρικά. Αν δεν είσαι ένας απ΄ αυτούς, είσαι γνώστης και μάρτυρας του φαινομένου κι όμως τα βράδια κοιμάσαι, σαν μοσχάρι κι έχεις και το θράσος να βρίζεις τα παιδιά ! Ου να χαθείς !

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΨΕ ΑΝΥΣΗΧΗΣΑ. !!
ΑΠΟΨΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ !!
Βγήκε στα κανάλια ο μεγάλος Καρατζαφέρης και είπε ότι, ούτε λίγο ούτε πολύ, αλλά οι καθηγητές που δεν βαθμολογούν τα γραπτά είναι ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ.
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ευθύνονται για υπονόμευση της κοινωνικής γαλήνης.
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ κρατούν σε ομηρία τον ελληνικό λαό.
ΑΥΡΙΟ κιόλας θα πάρω ένα καλάσνικοφ και όπου βρίσκω καθηγητή θα τον ξαπλώνω κάτω.
Θα σώσω έτσι την ελληνική κοινωνία, εξαλείφοντας το ΜΟΝΑΔΙΚΟ της πρόβλημα.

Νικόλαος Μαλτέζος είπε...

Δυστυχώς όλοι πέσαμε στη λούμπα του συστήματος-γονείς και καθηγητές.Αυτοί που διοικούν κατάφεραν,εδώ και πολλά χρόνια να μας βάλουν να φαγωθούμε.Το πέτυχαν,με το "διαίρει και βασίλευε".
Πώς;Εμάς τους καθηγητές που αντί ως άνθρωποι του πνεύματος ,της μετάδοσης αξιών ,στόχων και αρχών
,που θέλουμε να βοηθήσουμε τους νέους να αποκτήσουν τη γνώση
, που εμφυσούμε στα παιδιά μας την αγάπη για την παιδεία και την μόρφωση, για το ομαδικό πνεύμα και την τήρηση των θεσμών ,που θέλουμε να προσφέρουμε στο κοινωνικό σύνολο, που δεν βλέπουμε τη ζωή με τα μάτια ενός εγωκεντρικού ατόμου,μας έκαναν να ξεχάσουμε το σκοπό μας και ορισμένοι από μας να απαξιώνουμε το έργο μας,γιατί βρέθηκαν κάποιοι στον κλάδο μας κατά λάθος,ή γιατί οι γονείς τους τους επηρέασαν όταν ήταν καλοί μαθητές να πάνε στις καθηγητικές σχολές,ενώ μπορούσαν να διαπρέψουν σε άλλες επιστήμες.
Από την άλλη-κακώς λέω άλλη πλευρά γιατί όλοι πρέπει να ήμαστε από την ίδια μεριά με κοινό σκοπό το καλό του παιδιού-οι γονείς που κάποιοι είτε γιατί δεν μπόρεσαν οι ίδιοι να σπουδάσουν,είτε γιατί οι ίδιοι σπούδασαν και πρέπει με το έτσι θέλω να βγουν και τα παιδιά τους επιστήμονες,είτε γιατί έχουν το χρήμα και νομίζουν ότι έτσι θα εξαγοράσουν οτιδήποτε και οποιονδήποτε,βλέποντας αλλά μη θέλοντας να δουν την πραγματικότητα,ότι το παιδί τους δεν τραβάει ή δεν ενδιαφέρεται για σπουδές.Αυτοί οι γονείς όμως-που αρκετοί είναι και από εμάς τους καθηγητάδες-εκεί,επιμένουμε με το έτσι θέλω.
Γι΄αυτό και οι καιροσκόποι βρίσκουν την ευκαιρία και την αρπάζουν.
Όλοι θέλουμε τα παιδιά μας να σπουδάσουν,και καθηγητές και άλλων επαγγελμάτων.Δυστυχώς κανένας δεν θέλει το παιδί του να γίνει υδραυλικός, χτίστης, μπογιατζής, ηλεκτροτεχνίτης,κ.ά επαγγέλματα .Όλοι τους θέλουμε επιστήμονες και ας είναι και άνεργοι,αρκεί να σπουδάσουν.Μετά βλέπουμε,έχει ο θεός,για όλους φωτίζει ο ήλιος και άλλες τέτοιες πολύ σοφές λαικές παροιμίες.
Για το συγκεκριμένο θέμα, που πολύ σωστά ανέβασες Λογόπλοκε, προσωπική μου άποψη είναι ο γονιός να ανέφερε αυτούς τους ιδιαιτερατζήδες πριν και όχι μετά που έγινε η δουλειά του.
Βέβαια την ευθύνη την έχει κυρίως το σύστημα που "δεν θέλει" να βρει τον τρόπο με τον οποίο το παιδί θα μαθαίνει μέσα στο σχολείο.
Δεν με τιμά ο μαθητής μου να μην αποκτά τη γνώση μέσα στο σχολείο και να πάει το απόγευμα με πληρωμή να μαθαίνει.
Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί, γονεις και εκπαιδευτικοί να συνεισφέρουμε για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στην παιδεία, για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στον εκπαιδευτικό,για τα παιδιά μας ρε γαμώτο.
Με εκτίμηση
Μαλτέζος Νικόλαος
με 22 χρόνια υπηρεσίας και γονιός