Κάνε μας τη …χάρη, ρε Χάρη, που διάλεξες τη συγκυρία και την αιτία για να παραιτηθείς ! ΄Ελω τώρα, που εξερράγης για τον Παπουτσή και το Μόσιαλο και επέλεξες την αναχώρηση…
Σιγά και το θέμα που επικέντρωσες, χωριστό ή όχι το Ναυτιλίας : όλα τάχε η Μαριορή !...
Τώρα λοιπόν, που καταλάγιασαν, κάπως, τα πράγματα κι έδωσες αφορμή να χαιρεκακίσουν και να πανηγυρίσουν οι ελευθεροτ-ρ-υπίες, κάθε είδους και σκοπιμότητας, κάτσε και σκέψου, όπως μπορείς και κάνε τον σωστό υπολογισμό και τις εκτιμήσεις.
Κατ΄αρχήν και το επουσιώδες, η – δημόσια – θέση σου για το Υπουργείο Ναυτιλίας, δεν κοντράριζε, ούτε τον Παπουτσή, ούτε το Μόσιαλο, αλλά τον ίδιο τον πρωθυπουργό, μιας κι αυτουνού ήταν ο σχεδιασμός της δομής της κυβέρνησης, μετά τον ανασχηματισμό.
Και μην έχεις, βέβαια, την αυταπάτη, πως περνάει στον κόσμο η δικαιολογία σου «εγώ μια προσωπική άποψη εξέφρασα…». ΄Οσοι ξέρουν ή έμαθαν το Χάρη, καταλαβαίνουν πολύ καλά, πως αυτού του είδους οι προσωπικές απόψεις του, είχαν, μέχρι χθες, άλλο τρόπο κι άλλη διαδικασία υποβολής τους, κατ΄ ευθείαν στον Γ. Παπανδρέου. Γιατί τώρα δημόσια ;
Επειδή είσαι συνετός άνθρωπος, καλός επιστήμων και ειλικρινής φίλος, μάλλον θάπρεπε στην πρώτη σου συνέντευξη, να ξεκαθαρίσεις τα πράγματα και ν΄ αποκαλύψεις την αλήθεια.
Ο έμπιστος σύμβουλος και συνεργάτης Χάρης, διαδραμάτισε χρόνια ένα σημαντικό ρόλο στο πλάϊ του αρχηγού, ρόλος που αποδείχτηκε πετυχημένος και ουσιαστικός. Μετά τη νίκη ήρθε η ώρα να δοκιμαστεί και σε κυβερνητικά καθήκοντα, αναλαμβάνοντας – ελέω αρχηγού – καίριες θέσεις στο κυβερνητικό σχήμα, με λεπτές, πλην σημαντικές, αποστολές και έργο.
Ε, λοιπόν, Χάρη μου, στα νέα καθήκοντα – τα χειροπιαστά – δεν τα πήγες καθόλου καλά, αποδεικνύοντας πως «δεν τόχεις το άθλημα…». Δυο χρόνια προσπαθειών και κόπων, ναι, αλλά αποτέλεσμα κανένα !
Ωραία η αφορμή του Ναυτιλίας, συγκεριασμένη η επιστολή παραί-τησης, αλλά δεν αποτυπώνει την ουσία και την αλήθεια της υπόθεσής σου. ΄Ετσι Χάρη μου ?...
Ε, λοιπόν, Χάρη μου, στα νέα καθήκοντα – τα χειροπιαστά – δεν τα πήγες καθόλου καλά, αποδεικνύοντας πως «δεν τόχεις το άθλημα…». Δυο χρόνια προσπαθειών και κόπων, ναι, αλλά αποτέλεσμα κανένα !
Ωραία η αφορμή του Ναυτιλίας, συγκεριασμένη η επιστολή παραί-τησης, αλλά δεν αποτυπώνει την ουσία και την αλήθεια της υπόθεσής σου. ΄Ετσι Χάρη μου ?...
7 σχόλια:
Άν διοικείς μία επιχείρηση που δέν πηγαίνει καλά,
και αντί να περιορίσεις τα έξοδα,
τα αυξάνεις,
τότε είσαι επικίνδυνος.
Όταν κυβερνάς μια χώρα με 16.000 χλμ ακτογραμμής και παγκοσμίως πανίσχυρη ναυτιλία,
και θεωρείς ότι δεν χρειάζεσαι υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας,
είσαι επικίνδυνος.
>>>Διαβάστε τη συνέχεια..
http://www.elzoni.gr/html/ent/877/ent.12877.asp
Μαλακίες στο πάτερο !
συμφωνω απολυτα με το αρθρο σου και πολυ θα ηθελα να μαθω αν καποιος ξερει, ποιες χωρες (αναπτυγμενες ναυτιλιακα),εχουν αυτονομο υπουργειο ναυτιλιας και μαλιστα να υπαγεται σε αυτο η ακτοφυλακη.
Καλημέρα ! Και βέβαια έτσι είναι τα πράγματα...
Τα ποντίκια το σκάνε από το καράβι πρίν αυτό βουλιάξει!!!
Σου λέει αυτό τίποτα;
Τώρα αν βαφτίζεις εύκολα και αβασάνιστα "Μαλακίες στο πάτερο !" με όσα διαφωνείς... τότε έχεις πρόβλημα.
Το "μαλακίες στο πάτερο" πήγαινε στις απόψεις περί χώρας με μεγάλη ακτογραμμή που υποχρεούται νάχει ειδικό υπουργείο Ναυτιλίας και στα περί επικίνδυνων, προδοτών κλπ κλπ.
Για τα ποντίκια δεν έχεις άδικο, αν και δεν είναι καθόλου σίγουρο, πως κάνουν τη σωστή διάγνωση του κινδύνου...
Αλλα ειναι τα τερτιπια του Χαρη, αλλα δεν του βγηκανε, δεν πηγαινε αλλο,το καταλαβε πως επρεπε να βρει αιτια για την εξοδο του. Στο καλο Χαρη και μη μας γραφεις.
Δημοσίευση σχολίου