Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011

ΤΟΝ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ. ΤΑΧΑ !...


Από την πρώτη στιγμή όχι μόνο σιγοντάρισε, αλλά ενθάρρυνε τους ταξιτζήδες για να ξεσηκωθούν. Στην ομιλία του στο πολιτικό συμβούλιο της Ν.Δ, πριν ακόμα αρχίσουν οι απεργίες, αναφέρθηκε΄, επαινετικά, στον παριστάμενο Πρόεδρο του ΣΑΤΑ Λυμπερόπουλο, δίνοντάς του το απαραίτητο θράσος για να προχωρήσει.

Ο Μιχελάκας του, σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκθείαζε τους …αδικημένους πειρατές των πόλεων, δίνοντάς τους και τη γραμμή : το κεφάλι του Ραγκούση !

Ο άλλος Μ… (ο Μανώλης) πήγε στο Σωματείο τους και μίλησε στους αλαφιασμένους ταρίφες, θέλοντας να μην αφήσει καμιά αμφιβολία για το ποιος καθοδηγεί τον αγώνα τους «για να φύγει η κυβέρνηση…» και τις αλήτικες ενέργειές τους κατά του Τουρισμού και των ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών.

Τρομακτική η οικονομική ζημιά στον μοναδικό κλάδο της παραπαίουσας οικονομίας, που κάπως κινείται. Ακόμα μεγαλύτερη η δυσφήμιση της χώρας στις αγορές του εξωτερικού, από τους τουρίστες που ήρθαν στην Ελλάδα για να ξεσκάσουν και βρέθηκαν αιχμάλωτοι και εγκλωβισμένοι, στα αεροδρόμια και τα λιμάνια !

Και τώρα, τώρα που η δράση των καλοπερασάκηδων έφτασε στο απροχώρητο και προκαλεί την κατακραυγή ολόκληρης της κοινωνίας, βγήκε ο Αντωνάκης να ενδιαφερθεί για τον Τουρισμό και να κάνει προτάσεις για την …ανάπτυξή του !

Με απύθμενο θράσος κι σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, προτείνει εθνικό συμβούλιο Τουρισμού, για να την «…αντιμετώπιση των έκτακτων καταστάσεων, που δυστυχώς, εδώ και αρκετούς μήνες, υποσκάπτουν την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού..».

Ακριβώς έτσι το ζητάει, χωρίς ντροπή, χωρίς τύψεις, κάνοντας τον ανήξερο και τον αμέτοχο !

Πρόκειται για μια ακόμα πτυχή της «παρανοϊκής πολιτικής» του, που τον πέτσωσε ο Βενιζέλος, τις προάλλες, και βγήκε ο κολαούζος του Μιχελάκας και κλαψούριζε για υβριστικούς χαρακτηρισμούς, βάζοντας ζήτημα δεοντολογίας, κανόνων και ορίων.

Τώρα, βέβαια, με τι φόντα και τι δείγμα γραφής, ζητάνε δεοντολογία, κανόνες και όρια, ο Αντωνάκης και η σουργελοπαρέα του, μόνο με ανεκδοτική διάθεση και τεχνική, μπορεί να συγκεριάσει, κανείς, απάντηση !...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να βγει πρώτα να καταδικασει απερίφραστα τα αίσχη των ταξιτζήδων, κατά του τουρισμού και μετά να υποβάλλει προτάσεις για την στήριξή του !

Πέτρος Κ. είπε...

Κακώς, κάκιστα, η κυβέρνηση θέλει να ανοίξει το επάγγελμα.
Το επάγγελμα του ταρίφα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.
Όλες αυτές τις μέρες της απεργίας τους, οι πόλεις ανάσαναν από το κυκλοφοριακό χάος που οι ίδιοι οξύνουν. Διαπιστώνω λοιπόν ευχάριστα ότι μας είναι παντελώς αχρείαστοι. Δεν πρόκειται να μας λείψουν αν εξαφανιστούν – εμένα σίγουρα.
Να δω μετά που θα βρουν δουλειά όλοι αυτοί οι αεριτζήδες – αγράμματοι – φοροκλέφτες – αγενέστατοι – τραμπούκοι.
Εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα, είναι όμως τόσο λίγες που και οι ίδιοι οι ταξιτζήδες απορούν.
Τόσες μέρες βασανίζουν τουρίστες και πολίτες με συμπεριφορές που ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια της φασίζουσας.
Κλείνουν λιμάνια και αεροδρόμια, απαγορεύοντας σε τουρίστες την πρόσβαση.
Ανοίγουν μπάρες σε διόδια μπας και εισπράξουν τα εύσημα των εποχούμενων, που πιστεύουν ότι επειδή γλίτωσαν 2,5 ευρώ έλυσαν το οικονομικό τους πρόβλημα.
Κάνουν κατάληψη σε μνημεία και τουριστικά αξιοθέατα, «επιτρέποντας» την δωρεάν είσοδο.
Όλη αυτή τη χασούρα ποιος θα την πληρώσει; Συνυπολογίζοντας και τις ακυρώσεις που μας έρχονται από τα τουριστικά γραφεία του εξωτερικού. Φυσικά όχι αυτοί. Αυτοί δεν πληρώνουν καν τους φόρους που τους αναλογούν. Στο τσάμπα (τους) έμαθαν.

Να κάνω μια ερώτηση; Αν πάω εγώ με το αυτοκίνητο μου και καμιά δεκαριά φίλους και διπλοπαρκάρω, δίπλα ακριβώς από την πιάτσα τους, εμποδίζοντας τους να πάρουν πελάτες και να δουλέψουν, τι ακριβώς θα γίνει; Αφού αρπάξω τις φάπες μου, ύστερα θα με συλλάβει η αστυνομία, ναι ή όχι; Θα πάω στο αυτόφωρο ναι ή όχι;
Αυτοί λοιπόν γιατί μας βασανίζουν; Επειδή θα μειωθεί το εισόδημά τους; Ε, και !!! Και το δικό μου μειώθηκε. Ούτε δρόμους έκλεισα, ούτε μπάρες σήκωσα, ούτε ταλαιπώρησα κανέναν. Όπως και εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες.

Ας εφαρμοστεί το γερμανικό σύστημα. Η άδεια είναι του κράτους και επιστρέφει σε αυτό. Να πάρει το κράτος πίσω τις άδειες που μοίρασε (η χούντα στους κολλητούς της) και να τις δίνει στους επόμενους με κοινωνικά κριτήρια.
Και για να γελάσουμε: όποιος ισχυρίζεται ότι έδωσε 150.000 – 200.000 για την άδεια, ας παρουσιάσει ημερομηνίες και ονόματα. Για να δούμε, ο κερατάς που τα τσέπωσε τα δήλωσε κιόλας;;;;;;;

Υ.Γ. αυτός ο ανεπάγγελτος #@*&^ ο Μανώλης, μέμφθηκε τον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή γιατί, λέει, δεν είχε καμία (!!!) δουλειά μιλήσει για αγωγές εις βάρος των ταξιτζήδων για διαφυγόντα κέρδη από τις καταλήψεις σε διόδια και αρχαιολογικούς χώρους.
Αυτός ο #@*&^ (στο τετράγωνο) δεν έχει μάθει ότι η δουλειά του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης είναι ακριβώς αυτή; Να προασπίζεται δηλαδή το κοινό συμφέρον και τα έσοδα του δημοσίου !
Αυτός ο - στη νιοστή - #@*&^ με ποια ακριβώς αρμοδιότητα μίλησε;;;
Του γλύφτη του Τρελαντώνη;;;

Ανώνυμος είπε...

΄Εχει δίκιο ο Πέτρος ! Για ποια μεταπολίτευση μιλάμε, πως ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Στους ταξιτζήδες και τους φορτηγατζήδες είμαστε, ακόμα, στη χούντα του Παπαδόπουλου !