Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ?...


Ο Παπανδρέου συνέχισε, με συνέπεια, στην ίδια στρατηγική, η οποία θέτει σε άμεση και πρώτη προτεραιότητα, τις εξελίξεις για το μέλλον της Ελλάδας, που με τη σειρά τους εξαρτώνται, απόλυτα, από την ύπαρξη και τη λειτουργία της σημερινής κυβέρνησης συνεργασίας. Τα κρίσιμα θέματα, που θα καθορίσουν την πορεία προς τη σωτηρία και την παραμονή ή όχι της χώρας στην Ευρωζώνη, είναι ανοικτά, είναι δύσκολα και απαιτούν την πλήρη αφοσίωση και προσήλωση του πολιτικού προσωπικού και του λαού.

Ποιοι και γιατί θέλουν να φέρουν προσκόμματα σ΄ αυτή την εθνική προσπάθεια, ποιοι και γιατί οδηγούν την Ελλάδα - θελημένα ή άθελα αδιάφορο - σε περιπέτειες καταστροφικές ?

Ποιοι και γιατί, εφ΄ όσον ο Γ. Παπανδρέου ξεκαθάρισε τις θέσεις του βιάζονται, τόσο πολύ, για γρήγορες διαδικασίες ? Ποιοι και γιατί επιθυμούν να φύγει ΤΩΡΑ από τη μέση ?

Υπάρχουν δύο κατηγορίες παραγόντων, που πιέζουν και θα πιέσουν αφόρητα, για, εδώ και τώρα, εκλογή νέου Προέδρου στο ΠΑΣΟΚ και μη φανταστεί, κανείς, πως πρόκειται για ανθρώπους που τους πήρε ο πόνος για το Κόμμα, (αυτοί οι ανυποψίαστοι κι αν είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού...).

Η πρώτη και βασική κατηγορία, είναι οι παράγοντες του οικονομικού κατεστημένου, που βλέπουν μια σειρά από ζητήματα, τα οποία ο Γιώργος έβαλε σε πορεία αντιμετώπισης, να απειλούν όχι μόνο τα συμφέροντά τους , αλλά. ακόμα κι αυτή την ύπαρξή τους. ( Λειτουργία τραπεζικού συστήματος, ανακεφαλαιοποίηση, νέο θεσμικό πλαίσιο στα ΜΜΕ και - κυρίως - νέο καθεστώς διάθεσης συχνοτήτων, νέο φορολογικό σύστημα, πλήρης απελευθέρωση επαγγελμάτων κλπ, κλπ...).

>>>Διαβάστε τη συνέχεια...

Είναι αυτοί που βυσσοδομούν εναντίον του, που δεν θέλουν να παίζει ρόλο στις πολιτικές εξελίξεις και αποφάσεις, τον θέλουν έξω, παροπλισμένο ! Να φύγει τώρα από την Προεδρία του ΠΑΣΟΚ, το απαιτούν και το μεθοδεύουν !

Ακριβώς εδώ, εμπλέκεται και η δεύτερη κατηγορία παραγόντων, αυτή των "πρόθυμων" του πολιτικού προσωπικού, οι οποίοι, είτε ερχόμενοι από παλιά - ως συνεργάτες και όργανα - των οικονομικών συμφερόντων, είτε ενέδωσαν σήμερα - μέσα στην απέλπιδα προσπάθειά τους να επιβιώσουν - στα κελεύσματα των αφεντικών, παίζουν το ρόλο του πολιτικού εκφραστή τους και προωθούν, κατά γράμμα, τα σχέδιά τους !

Είναι όλοι αυτοί, που γίνονται ρεντίκολο, παρελαύνοντας στα βρωμοκάναλα της διαπλοκής και παρουσιάζονται ως ανύποπτοι για τα μέχρι σήμερα γεγονότα και ως σωτήρες και αναγεννητές, τάχα, της δημοκρατικής παράταξης...

Είναι όλοι αυτοί, που μέσα στους μικροϋπολογισμούς τους για τα μικροσυμφέροντά τους, δεν αντιλαμβάνονται ή δεν θέλουν ν΄ αντιληφθούν, πως οι "νταβάδες" τους χρησιμοποιούν, όχι, μόνο, για ν΄ απαλλαγούν αυτή την κρίσιμη συγκυρία, από το Γιώργο Παπανδρέου, αλλά και για να διαλύσουν, τελείως, το ΠΑΣΟΚ !...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οπως και να εχει θα διαληθη.Ο καιρος θα δειξει.Αυτο το ΠΑΣΟΚ Με τους μαυρογιαλουρους τερμα.Λευκο Ακυρο και σε εσωκοματικες και γενικες.Πιστευω τα νεα παιδια θα ακολουθησουν την σηνυδη τους οχι επαγελματιας πολιτικος.Επαγγελματιας στο αντικειμενο του 1944.Ενας συνταξηουχος του ΤΕΒΕ των 972ευρω μετα απο 38 χρονια.Ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

γιώργο κατάλαβέ το. το πασοκ τέλειωσε. ήρθε η ώρα για νέο κόμμα. ξεκίνα και είμαστε μαζί σου

Ανώνυμος είπε...

Αυτο που λεει ο 14.38 εχω ακουσει να το λενε παρα πολλοι παραδοσιακοι ψηφοφοροι του Πασοκ πως χωρις τον Γιωργο και με τον τροπο που τον αναγκασαν να φυγει, ουτε στις εσωκομματικες ουτε στις Εθνικες εκλογες θα ψηφισουν.

Ανώνυμος είπε...

Πολυ σωστα,λογοπλοκε,πρεπεινα φυγει εδω καιτωρα δεν τουςενδιαφερει η πατριδα ,τα συμφεροντα θελουν να υποστηριξουν,αλλα οΓΑΠ εχειαρχισει καικαταγγελει τοσυστημα καιδεντον σταματαει τιποτα ,ο χοροςαρχισε και απο οτι φαινεται θα τουςχορεψει καρσιλαμα, καιεγωφιλοιμου πιστευω και θελω να κανει νεο κομμαμετα δικα του ιδεωδη μακρια απο την σαπιλα που τον περιβαλει,δεν καταλαβαινουν οτι χωρις τον ΓΑΠ δεν υπαρχει πασοκ ....χ.κ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 17:19 ετσι ακριβως ειναι.Και για να ειμαστε ξεκαθαροι, δεν εχουμε κανενα κολλημα με τον Γιωργο Παπανδρεου ,ομως εμεις τον ψηφισαμε για Προεδρο και Πρωθυπουργο και καποιοι (δικοι μας δυστυχως)ανετρεψαν βιαιως και πραξικοπηματικα την ψηφο μας......
Και αυτο μας εξαγριωνει.Προτιμουμε ενα νεο κομμα με τον Γιωργο η χωρις αλλα με αρχες κι ας παρουμε και 5%.

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθω να είμαι ψυχραιμη να παλέψω και να το γυρίσω όλο αυτό όπως και την προηγούμενη φορά!Η δύναμη Του είμαστε εμείς.Το ΠΑΣΟΚ υπάρχει και δεν ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα!Μόλις κατακάτσει η λύσσα τους και κρέμονται οι σάρκες τους θα βρίσκονται με το ένα πόδι έξω απο το Πασοκ γιατι ειπαμε το πασοκ ειμαστε εμείς και εμεις θα τους διώξουμε!
ΟΥΦ
maria

Ανώνυμος είπε...

βρήκα και κάποιον που συμφωνεί μαζί μου,logoploke.
Ποιος, είμαι 'γω; ...
Δεν πάτε στα τσακίδια ρε καθάρματα! ...
Ένας καθαρόαιμος Πασόκος ξεσπά (manier-manier.blogspot.com) . Το βρήκαμε ενδιαφέρον, παρά το τραχύ του ύφος και το αναδημοσιεύουμε, γιατί κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ δεν έχουν καταλάβει ακόμη, τι σημαίνει γι' αυτό το κόμμα ο Παπανδρεϊσμός.
Προς τους "κύριους" δελφίνους
Σε σένα μιλώ, ναι σε εσένα που κρύβεσαι, που γυρνάς την πλάτη στον ΠΡΟΕΔΡΟ και...
γιο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ και τώρα δεν του δίνεις σημασία γιατί το μόνο που σ ενδιαφέρει είναι η `καρέκλα` του τελευταίου ορόφου εκεί στην Ιπποκράτους.
Ήρθε η ώρα σου τιποτένιε και θα πληρώσεις για όλα, γιατί το ΠΑΣΟΚ ανήκει στο `λαό` του και σε κανένα πούστη ( πρώην & νυν) Υπουργό του.
Δε θα σε λυπηθώ, ΟΧΙ...
Οι προδότες εντός ΠΑΣΟΚ στον τοίχο!
Ποιος είμαι εγώ ;
Ένα από τα μέλη του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ που σε ηλικία... 14 ετών εντάχθηκε στο κόμμα, δεν κέρδισε ΤΙΠΟΤΑ από αυτό(και ποτέ δεν το επιδίωξε ούτε για τον ανάπηρο αδελφό του), και παρακολουθεί σήμερα με έκπληξη όλα αυτά τα `ΑρπαχτικΑ` που προσπαθούν να πείσουν την κοινή γνωμή πως για όλα τα δεινά της χώρας ευθύνη έχει μόνο ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
Ποιος είμαι εγώ ;
Εγώ είμαι αυτός που εργάζεται ολημερίς για να πάρει έναν απλό μισθό, ένα μισθό του `τίποτα` μια και δεν με φτάνει πλέον ούτε για τα τσιγάρα μου!
Ποιος είμαι εγώ ;
Εγώ είμαι αυτός που σε ηλικία 14 ετών `έφαγα` ξύλο για το ΠΑΣΟΚ(όχι τις γνωστές π@π@ριές που ακούμε χρόνια τώρα από κάποιους συντρόφους του `κώλου`... `φαγαμε` ξύλο για το ΠΑΣΟΚ ... και `φάγαμε` ξύλο για το ΠΑΣΟΚ ... σκατά φάγατε με το συμπάθειο), για να μπορείς εσύ όλα αυτά τα χρόνια που ήσουν στην εξουσία να γεμίζεις τους τραπεζικούς σου λογαριασμούς στην Ελβετία
Ποιος είμαι εγώ ;
Εγώ είμαι αυτός που κάποτε είχα όνειρα για την ζωή μου, για τη χώρα μου, αλλά κόπηκαν στην μέση επειδή κάποιοι Τσουκάτοι και κάποιοι Τσοχατζόπουλοι είχαν πολύ περισσότερα από μένα!
Ποιος είμαι εγώ ;
Εγώ είμαι αυτός που από μικρό παιδί έμαθε να σέβεται τον συνάνθρωπο του, να του αρέσει η αλήθεια και να την λέει!
Ποιοι είστε εσείς ;
Είστε οι ίδιοι που δύο χρόνια τώρα τα `ξύνατε` και δεν έχετε κάνει τιπότα απολύτως για τη σωτηρία της πατρίδας!
ΟΧΙ κύριοι `ΔΕΛΦΙΝΟΙ`, δεν έχω σκοπό νας σας ξεφτιλίσω αλλά να σας υπενθυμίσω πως το κόμμα έχει και ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟΥΣ.
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ δεν είναι μόνος του!
Και φυσικά δεν είμαι ο μόνος που τον στηρίζει!
Έρχονται χιλιάδες από πίσω μου!!!!!!!!!
Στη γειτονιά, στο πάρκο, στο καφενείο, στο διαδίκτυο.... χιλιάδες υποστηρικτές του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ `ξεφυτρώνουν` από παντού!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
Όπως λειτουργεί συναισθηματικά το επίθετο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ για τους ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, το ίδιο συναισθηματικά λειτουργεί και το επίθετο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ για τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.
Το αν έφτασε το ΠΑΣΟΚ στα ποσοστά του 12%, δεν έχει ευθύνες ο ΓΑΠ και οι πολιτικές του, μια και εδώ που φτάσαμε ούτε ο ίδιος ο ΘΕΟΣ δεν μπορεί να μας σώσει, αλλά η στάση σας απέναντι στο ΓΑΠ, με αποτέλεσμα η εικόνα που δίνουμε στον έξω κόσμο(εκτός ΠΑΣΟΚ) να είναι εικόνα διάλυσης!
Λίγο σεβασμό δε βλάπτει ρε... ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!

ΞΑΝΘΗ... Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

maria