Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

ΑΙΤΗΜΑ ΛΑΟΥ - ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ !

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάτι ξέρει ο Κύριος !

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΠΗΓΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΑΙ
ΛΕΓΟΝΤΑ ΣΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ.
ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ...ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΤΣΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ.ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΛΑΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΒΛΑ....ΡΙΧΤΑΑΑΑ

ΛΟΓΟΠΛΟΚΟΣ είπε...

΄Οπως έγραψα σε απάντηση σε σχόλιο στο ποστ ΔΕΣΠΟΤΙΚΟ ΠΑΡΑΛΛΗΡΗΜΑ, "...Για το θέμα της φορολόγησης της Εκκλησίας, είμαι με το λαό που θέλει να δίνουν φόρο κι όσοι κερδοσκοπούν παζαρεύοντας τη διδασκαλία του Χριστού για να κάνουν τις κονόμες τους, με τους μηχανισμούς τους και τις αυλές τους, ως σύγχρονοι Γραμματείς και Φαρισαίοι !...".